אני ההודעה ה-3.0.0
מזל טוב מאמי!
תודה אהובתי אני ימשיך מחר כבר אוהבתת אותכןן
אהה מחר יש לי יום מטורף אז ניראה אם מחר אוהבת אותכן בכל זאת חח
לילה טוב
המשךךךךךךךךךךךךך נו כבררררררר
סוףף סוףף אני על המחשב
יאאאל המשך=]
שבתת קודשש בנותת שלי
אף אחד 4 ימים בכיתי ורק בכיתי והייתי עם עצמי בחדר ובלי שאף אחד יכנס
אמא ויוני אופיר בר מתן ועוד ניסו לדבר איתי אבל לא רציתי פשוט לא רציתי
הרגתשי כמו פעם שאבא שלי נפתר שהיה לי כל כך קשה שבכיתי המון
הרגשתי אשמה וגם הפעם רק אם היא הייתה ישנה אצלנו לא היה קורה דבר כזה
אחרי 4 ימים בבוקר כשקמתי ................
הרגשתי מישו שוכב לידי נבהלתי וקמתי מהר אבל לא ראיתי הכל היה חושך למרות שבוקר
פתחתי את האור וראיתי את...אספיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
טובב הייתיי בשוק פשוט לא הצלחתי לדבר ירדו לי דמעות אבל דמעות של אושר הוא קם אליי
הוא פשוט רק חיבק אותי התנתקתי מממנו וישבתי על המיטה הוא הסתכל עליי בפרצוף לא מבין
אסף:מה קרה חושן?
אני:לא יודעת איך פתאום ככה?
אסף:איך ככה?
אני:נו אתה יודע ככה
אסף:מה אני ואת?
אני:כה פתאום אתה בא אליי מחבק אותי לא ניראה לי אמיתי אני חולמת?
אסף:חחח לא את רוצה לשמוע את הכל?
אני:ברור בוא שב
אסף:אז ככה אתמול יוני דיבר איתי והוא אמר שאת על הפנים והוא אמר שרק אני יכול להוציא אותך מיזה
וניתקנו את השיחה אתמול ישבתי בבית וחשבתי וגם דיברתי עם חברה שלך בר נכנסה אליי לאיסיקיו
לדבר איתי על זה והיא אמרה שגם זה יעשה לך טוב אם אני יבוא וידבר איתך והיא אמרה לי שאת לא
מי שהיית פעם אומנם את שותה ומעשנת שאני לא מבין למה אבל לא משנה אבל שאת לא מסתובבת
עם כל הפרחותת הזונות האלה והתנתקתן מהן וראיתי שבר ואאלה אחלה של ילדה ואם את חברה
הכי טובה שלך כניראה היא משו מיוחד אז חשבתי עם עצמי ואממרתי שאת יותר חשובה לי
מהכבוד שלי ומה שהיה היה וזה סתם תקופה שהיית מושפעת מאנשים לא טובים
וגם תאמת התגעגעתי
אני::/ אני מצטערת על כל התקופה הזאת שספגת ממני
אסף:תקשיבי לי מה שהיה היה אני מכיר אותך מגיל 4 אנחנו ביחד כל הזמן
לא ניפרדים דפוקים אחד לשני לתחת אז היה תקופה רעה לא מנש הלכל אחד יש תקופה רעה
ואת חשובה לי ואת לא מבינה עד כמה והייתי מוכן לספוק הכל ממך באמת
אני:אני אוהבת אותך אסף ...
רצתי אליו ובכיתי והוא שאל אותי למה אני בוכה אמרתי לו מאושר מאושר
ישבנו ודיברנו על הכל כמו פעם והוא אמר לי שאני לא צריכה להתנתק בבית
ואנלא צריכה להתנתק מהחברים שלי שדואגים מאודד
ויהיה לי טוב להיות עם כולם וזה בסדר לבכות לפעמיים וזה בסדר להיות עצובה
אפילו נורמלי
הוא עלה לי חיוך אין הבן אדם הזה היחד שיכול להעלות לי חיוך
הוא ישן אצלי בבוקר...
בנות אני חיייבת לעוףףף אוהבת אותכןן ביי תהנו היום למי שיוצאת=]
איזה יפההההההההההההההה מדהיםםםם המשךך דחוףףף
שבת שלום לכולםםםם
מושלם תמשיכי דחוף נסיכה שלי !
מחכה לתגובה של אורייינוש שלי והמשך חחחח=]