פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

%#@כבר לא ילדה%$#@

✍️ chen-daskal 📅 03/03/2006 22:20 👁️ 40,815 צפיות 💬 1,565 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 20 מתוך 105
קראתי עכשיו הכללל..
ואו מדהיים!
המשךך!
חנוש זה מושלם תמשיכי נסיכה ~!#
פשוטטטטט מטורפתת עליייכם=]
יאאלה אני עושה המשך
ישש!
מושלםם המשךך דצחוףףףףף
לא רציתי לדבר לא היה לי כח לדבר רק רציתי לישון נכנסתי לחדר של יוני נכנסתי למיטה שלו
הוא חיבק אותי כמו שהיינו קטנים היינו ישנים ביחד כפיות הייתי נגנבת למיטה שלו
כי לא הרשו לי לישון איתו אמרו לי שאנחנו לא צריכים להיות דבוקים אחד לשני כל הזמן
אז עכשיו ישנו כפיות כמו פעם
תוך שניה נרדמתי ...
-------------------------------------------------------------------------
ללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............................

כשראיתי אתת אמא ישר ידעתי מה קורה וזה מה שצעקתי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמא הייתה עם עניים אדומות לא יכלה להחזיק את עצמה לא יכלה לדבר ורק אמרה עם הראש כן
שאלתי אותה זהו זה גנמר והיא אמרה שכן בכיתיי כל כךך אלוהים למה לי מגיע כל הדברים האלה
למה????? אני יעשה ה=כ=ו=ל כדי להחזיר אותה אליי את ויקטורה את אמא שלי אמא שהייתי
איתי כל הדרך מאז שנולדתי היא זאתי שדאגה לי אהבה אותי תמיד בטוב וברע
רצתי לחדר שלי שמעתי את אמא ויוני מדברים ובוכים ואמא ביקשה שיהיה חזק בישבילי
כי אני ילדה רגישה יוני הסכים ובכה שמעתי אותו בוכה ובחיים לא שמעתי את יוני או ראיתי
אותו בוכה הוא תמיד היה הבוגר בניינו זזה שתמיד מחבק זה שאומר לא נורא יהיה בסדר
אבל כאן אין מה לעשות הכל נורא זה לא לשליטטינו לא אנחנו אשמים נכון?
מי אשם פה?אלוהים למה נתת לה לנסוע ככה ולהיכנס בעמוד למה?
מהה מהה היא עשתה לך מלאך האישה הזאת פשוט מלאך לא עשתה בחייה כלום רע
עוד היה לי תקווה קטנה אבל אתה באת וניפצת אותה צעקתי את זה
אמא קראה לי למעטה בקושי ירדתי כולנו בכינו ביחד אמא חיבקה אותי חזק
אמרה לי שהיא לפני שהיא נפטרה היא קמה ואמרה לרופאים שיש פתק קטן בבית שלה
במגירה ליד המיטה והיא רוצה שאנחנו נקרא את זה והיא נפטרה
את כל כוחה האחרון היא אספה איפשהו כדי להגיד את זה אמא רעדה ופתחה את התפק
היה כתוב בפתק דברים כל כך כואבים כל כך אוהבים

ליקירי שלום
אם אתם קוראים את הפתק הזה כניראה אני כבר לא בחיים
רק רציתי להגיד לכם שכל בוקר שאני קמה אני מחייכת שאני רואה אותכם
את החיוך היפה והחמוד של יוני ושל הנסיכה שלי חושן
שאתם אומרים לי בוקר טוב הלב שלי מתמלא הוא לא ריק
אתם יודעיםעד כמה אני אוהבת אותכם ותמיד ראיתי אותכם
המשפחה שבחיים לא הייתה לי והילדים שבחיים לא היו לי
בעצם היו לי וזה אתם יקירים שלי
תמיד אהבתי ותמיד אוהב גם בחיי וגם בתמותי אוהב אותכם
אתם היחידים שמחזיקים אותי בחיים אתה הראשונים לדעת תמיד הכל
רק בפעם האחרונה אני מבקשת ממכם בקשה אחרונה
רותי(אמא שלי) עזבי תעבודה בצד יש לך ילדים נפלאים
התברכת בהם תהיי איתם כל דקה כל שניה שאת יכולה תאהבי אותם
תראי להם אני יודעת עד כמה שאת חסרה להם
יוני שלי רק שאני כותבת את השם הזה מעלה לי חיוך כל פעם מצחיק אותי מחדש
מחייך לי גם כשאתה עצוב הגבר של הבית
תשמור על אמא ועל חושן במיוחד אתם לעולם לא נפרדתם
ולעולם לא תיפרדו תיהיה תמיד איתה ותומך כמו שאתה יודע
חושן שלי נסיכה יפה וקטנה שלי אל תריבי עם אמא
כי היא אוהבת אותך ועושה הכל בישביל שרק יהיה לכם טוב
תהיי מלוקדת עם יוני ותמיד תזכירי שהמפשחה קודמת לכל
ותמיד היו שם בישבילך
זהו אין לי יותר מה להגיד
אוהבת אותכם משפחה שלי

אני לא יכולתי להחזיק את עצמי ועליתי למעטה לא יצאתי מהבית סגרתי את הפלאפון שלי
לא עניתי לאף אחדד שכבתי במיטה ובוכה ורק בוכה יוני רצה להיכנס לחדר וגם אמא
אבל צעקתי שלא שלא יציקו לי שיתנו לי להיות לבד בר ואופיר ניסו כמה פעמים לדבר איתי
אבל לא רציתי לא רציתי שיכנסו לא יודעת אם הם נעלבו אבל קשה לי הם צריכים להבין
למחרת רק יצאתי ללוויה מזל שהיה חופש לא הייתי צריכה ללכת לביצפר
אפילו שהיה פורים לא יצאתי מהבית לא היה לי כח לא אכלתי
שתיתי הייתי חייבת היה לי בקבוק בחדר לא אכלתי אבל לא דיברתי עם
אף אחד 4 ימים בכיתי ורק בכיתי והייתי עם עצמי בחדר ובלי שאף אחד יכנס
אמא ויוני אופיר בר מתן ועוד ניסו לדבר איתי אבל לא רציתי פשוט לא רציתי
הרגתשי כמו פעם שאבא שלי נפתר שהיה לי כל כך קשה שבכיתי המון
הרגשתי אשמה וגם הפעם רק אם היא הייתה ישנה אצלנו לא היה קורה דבר כזה
אחרי 4 ימים בבוקר כשקמתי ................



יויויויויוויויויויויויוויויווו אני נזכרת בתקופה הזאת מה שקרה לה ובא לי שוב לבכות😢
יואווו אימאאאאאאאאא =\...

😮

תמשיכיי..

לילוש 😁
יאיאיא עצוב.. 😢
המשך!
עצוווווב ;\
המשך...
יאאא זה סיפור אמיתתתי?😢
QUOTE (Kariniiii @ 24/03/2006) יאאא זה סיפור אמיתתתי?😢
כה מאמי אמרתי את זה בהתחחלה זה סיפור על חברה ממש טובה שלי
יווו זה כזה יפה...........ומרגש....
המשך מאמי
יוו יפפה שלי זה כזה עצוב.. :\
המשך
Hואוו איזה עצובב 😢( המשךךך
מדהייים המשךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך