קראתי עכשיו הכללל..
ואו מדהיים!
המשךך!
חנוש זה מושלם תמשיכי נסיכה ~!#
פשוטטטטט מטורפתת עליייכם=]
יאאלה אני עושה המשך
לא רציתי לדבר לא היה לי כח לדבר רק רציתי לישון נכנסתי לחדר של יוני נכנסתי למיטה שלו
הוא חיבק אותי כמו שהיינו קטנים היינו ישנים ביחד כפיות הייתי נגנבת למיטה שלו
כי לא הרשו לי לישון איתו אמרו לי שאנחנו לא צריכים להיות דבוקים אחד לשני כל הזמן
אז עכשיו ישנו כפיות כמו פעם
תוך שניה נרדמתי ...
-------------------------------------------------------------------------
ללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............................
כשראיתי אתת אמא ישר ידעתי מה קורה וזה מה שצעקתי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמא הייתה עם עניים אדומות לא יכלה להחזיק את עצמה לא יכלה לדבר ורק אמרה עם הראש כן
שאלתי אותה זהו זה גנמר והיא אמרה שכן בכיתיי כל כךך אלוהים למה לי מגיע כל הדברים האלה
למה????? אני יעשה ה=כ=ו=ל כדי להחזיר אותה אליי את ויקטורה את אמא שלי אמא שהייתי
איתי כל הדרך מאז שנולדתי היא זאתי שדאגה לי אהבה אותי תמיד בטוב וברע
רצתי לחדר שלי שמעתי את אמא ויוני מדברים ובוכים ואמא ביקשה שיהיה חזק בישבילי
כי אני ילדה רגישה יוני הסכים ובכה שמעתי אותו בוכה ובחיים לא שמעתי את יוני או ראיתי
אותו בוכה הוא תמיד היה הבוגר בניינו זזה שתמיד מחבק זה שאומר לא נורא יהיה בסדר
אבל כאן אין מה לעשות הכל נורא זה לא לשליטטינו לא אנחנו אשמים נכון?
מי אשם פה?אלוהים למה נתת לה לנסוע ככה ולהיכנס בעמוד למה?
מהה מהה היא עשתה לך מלאך האישה הזאת פשוט מלאך לא עשתה בחייה כלום רע
עוד היה לי תקווה קטנה אבל אתה באת וניפצת אותה צעקתי את זה
אמא קראה לי למעטה בקושי ירדתי כולנו בכינו ביחד אמא חיבקה אותי חזק
אמרה לי שהיא לפני שהיא נפטרה היא קמה ואמרה לרופאים שיש פתק קטן בבית שלה
במגירה ליד המיטה והיא רוצה שאנחנו נקרא את זה והיא נפטרה
את כל כוחה האחרון היא אספה איפשהו כדי להגיד את זה אמא רעדה ופתחה את התפק
היה כתוב בפתק דברים כל כך כואבים כל כך אוהבים
ליקירי שלום
אם אתם קוראים את הפתק הזה כניראה אני כבר לא בחיים
רק רציתי להגיד לכם שכל בוקר שאני קמה אני מחייכת שאני רואה אותכם
את החיוך היפה והחמוד של יוני ושל הנסיכה שלי חושן
שאתם אומרים לי בוקר טוב הלב שלי מתמלא הוא לא ריק
אתם יודעיםעד כמה אני אוהבת אותכם ותמיד ראיתי אותכם
המשפחה שבחיים לא הייתה לי והילדים שבחיים לא היו לי
בעצם היו לי וזה אתם יקירים שלי
תמיד אהבתי ותמיד אוהב גם בחיי וגם בתמותי אוהב אותכם
אתם היחידים שמחזיקים אותי בחיים אתה הראשונים לדעת תמיד הכל
רק בפעם האחרונה אני מבקשת ממכם בקשה אחרונה
רותי(אמא שלי) עזבי תעבודה בצד יש לך ילדים נפלאים
התברכת בהם תהיי איתם כל דקה כל שניה שאת יכולה תאהבי אותם
תראי להם אני יודעת עד כמה שאת חסרה להם
יוני שלי רק שאני כותבת את השם הזה מעלה לי חיוך כל פעם מצחיק אותי מחדש
מחייך לי גם כשאתה עצוב הגבר של הבית
תשמור על אמא ועל חושן במיוחד אתם לעולם לא נפרדתם
ולעולם לא תיפרדו תיהיה תמיד איתה ותומך כמו שאתה יודע
חושן שלי נסיכה יפה וקטנה שלי אל תריבי עם אמא
כי היא אוהבת אותך ועושה הכל בישביל שרק יהיה לכם טוב
תהיי מלוקדת עם יוני ותמיד תזכירי שהמפשחה קודמת לכל
ותמיד היו שם בישבילך
זהו אין לי יותר מה להגיד
אוהבת אותכם משפחה שלי
אני לא יכולתי להחזיק את עצמי ועליתי למעטה לא יצאתי מהבית סגרתי את הפלאפון שלי
לא עניתי לאף אחדד שכבתי במיטה ובוכה ורק בוכה יוני רצה להיכנס לחדר וגם אמא
אבל צעקתי שלא שלא יציקו לי שיתנו לי להיות לבד בר ואופיר ניסו כמה פעמים לדבר איתי
אבל לא רציתי לא רציתי שיכנסו לא יודעת אם הם נעלבו אבל קשה לי הם צריכים להבין
למחרת רק יצאתי ללוויה מזל שהיה חופש לא הייתי צריכה ללכת לביצפר
אפילו שהיה פורים לא יצאתי מהבית לא היה לי כח לא אכלתי
שתיתי הייתי חייבת היה לי בקבוק בחדר לא אכלתי אבל לא דיברתי עם
אף אחד 4 ימים בכיתי ורק בכיתי והייתי עם עצמי בחדר ובלי שאף אחד יכנס
אמא ויוני אופיר בר מתן ועוד ניסו לדבר איתי אבל לא רציתי פשוט לא רציתי
הרגתשי כמו פעם שאבא שלי נפתר שהיה לי כל כך קשה שבכיתי המון
הרגשתי אשמה וגם הפעם רק אם היא הייתה ישנה אצלנו לא היה קורה דבר כזה
אחרי 4 ימים בבוקר כשקמתי ................
יויויויויוויויויויויויוויויווו אני נזכרת בתקופה הזאת מה שקרה לה ובא לי שוב לבכות😢
יואווו אימאאאאאאאאא =\...
😮
תמשיכיי..
לילוש 😁
QUOTE (Kariniiii @ 24/03/2006) יאאא זה סיפור אמיתתתי?😢
כה מאמי אמרתי את זה בהתחחלה זה סיפור על חברה ממש טובה שלי
יווו זה כזה יפה...........ומרגש....
המשך מאמי
יוו יפפה שלי זה כזה עצוב.. :\
המשך
Hואוו איזה עצובב 😢( המשךךך