טוב אני השלמתי איזה שלושה פרקיםםםםםםם
תמשיכיייייייי
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך דחוףף=]
יואוא יצא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךך
אחרי כל המחשבות האלה נרדמתי שינה טובה חלמתי שאני ואופיר מתחתנים
אבל היה לנו כבר ילד שהוא לא ילד אמיתי שהוא מפלצת מפחיד לגמרי
אבל פתאום אסף הגיע ואמר לי לא חושן אל תתחתני אני אוהב אותך
קמתי מרעש הפלא הסתכלי על השעון השעה הייתה בערך 2
הסתכלי על הצג ראיתי..................
[B]אמא עניתי לה חצי מתה
אני:הא בוקר טוב
אמא:חמודה אני עוד מעט בבית אני צריכה לדבר איתך ועם יוני תוכלי להעיר אותו?
אני:אמא מה קרה את נשמעת רצינית
אמא:נדבר יאאלה ביי
אני:ביי
יוווו מה יש לה:/ מתחיל להפחיד הלכתי להעיר את יוני וכמובן שוב קפצתי עליו
הלכתי לצחצח שיניים שתפתי פנים ועשיתי קוקו גבוהה חזרתי לחדר של יוני והוא עדיין ישןן
צעקתי לוו שמןן ועליתי עליו😛 ואז סופסוף הוא קם הוא שאל אותי למה הערתי אותו ואמרתי לו
שאמא רוצה לדבר איתנו פתאום שמעתי את הדלת נפתחת ואחרי זה באה צעקה חושן יוני למעטה בקשה
הסתכלנו אחד על השני ירדנו ראיתי את הפנים של אמא אדומות העניים ניראו עייפות
אני:אמא מה קרה לך?
אמא:יפים שלי זה לא קל לי להגיד את זה
אני& יוני:מה קרה נו אמא
אמא:אתמול אחרי שויקטוריה חזרה הביתה
היא עברה תאונת דרכים קטלנית הרופאים לא מבינים איך היא בחיים עדיין היא בבית החולים
הודיעו לי בשעה 6 בבוקר ישר קמתי והלכתי לא רציתי להעיר אותכם כי ידעתי שחזרתם מאוחר
אני:לא אמא לא זה לא נכון צעקתי
יוני פשוט ישב בשקט לא הצליח לפתוח תפה הסתכל על הריצפה ושהוא הרים את הראש ראיתי דמעה בעיניו
אני התחלתי לבכות וצעקתי שאני רוצה ללכת להיות איתה אני רוצה
אמא אמרה שהיא אפשר לא נותנים להיכנס
רצתי לחדר שלי בכיתי בכיתי דם כבר
בחיים שלא לא בכיתי ככה אחרי שעתיים אמא נכנסה אמרה שזה בסדר לבכות ושאפשר ללכת אליה
לפחות לראות מה איתה יוני לא רצה ללכת הוא הסתגר בחדר ולא רצה לצאת
אני הלכתי עם אמא נתנו לי להיכנס לחדר כי אני כמו הבת שלה שאין לה
נכנסתי ראיתי אותה מונשמת במצב גרוע מאוד כולה חבולה עם גבס
ישבתי לידה ופשוט בכיתי והתחלתי לדבר איתה
ויקטוריה שלי אחח את פשוט לא מבינה עד כמה אני אוהבת אותך
את בישבילי אמא את בישבילי אבא כל החיים שלי דאגת לי
את לא יכולה לעזוב עכשיו ויקטוריה אני מבקשת ממך
בקשה אחרונה את האור שלי מאז שאבא הלך למעלה
את זאת שמחזקת אותי שאני רואה את החיוך שלך החיים ניראים לי טובים
ושאין צרות לכמה שניות
את זוכרת שקראתי לך אמא את זוכרת את היום הזה
ואת חייכת אליי ואמרת אני דודה לא אמא ואני אמרתי לך לא אמא
ושיוני תמיד היה מציק לי היית איתי תמיד לצידי
ויקטוריה אל תלכי אל תשאירי אותי לבדד
את הנסיכה שלך אני כל כך אוהבת אותך
פתאום נכנס איזה רופא ואמר לי ילדה אני לא חושב שכדי שתהיי פה שאלתי אותו למה הוא אמר
לא משנה פשוט תצאי יצעקתי אבל לפני זה שמתי לידיה אבן קטנה
שהייתי בת 8 והייתי במצב לא משו תמיד היא הייתה נותת לי את האבן הזאת
והייתה אומרת לי שזה מה שישמור עליי אני יודעת שזה רק אמונה
אבל בכל זאת כל פעם שהייתי מסתכלת על האבן הזאת עלתה חיוך על פני
חזרנו הביתה נכנסתי ליוני חיבקתי אותו הוא עדיין העלה דמעה אבל הוא לא הראה
הוא לא רצה להראות חיבקתי אותו אמרתי לו
אני:יוני הכל יהיה בסדר נכון?
יוני:אני מקווה אני באמת מקווה
אני:יוני אני יכולה לישון איתך?
יוני:אני רוצה שתשני איתי
נכנסתי לחדר שלי ראיתי 8 שיחות שלא נענו
4-אופיר
2-בר
2-מתן
לא רציתי לדבר לא היה לי כח לדבר רק רציתי לישון נכנסתי לחדר של יוני נכנסתי למיטה שלו
הוא חיבק אותי כמו שהיינו קטנים היינו ישנים ביחד כפיות הייתי נגנבת למיטה שלו
כי לא הרשו לי לישון איתו אמרו לי שאנחנו לא צריכים להיות דבוקים אחד לשני כל הזמן
אז עכשיו ישנו כפיות כמו פעם
תוך שניה נרדמתי ...
-------------------------------------------------------------------------
ללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא............................
[B]
איזהה יפההה מסכנה ויקטוריהה ... 😢
המשךך דחוףף
יאיואואוו המשךךךךךךך הכי דחוף שישששששששששש
יאאלה עוד 3 תגובות המשךךך באלי=]
יאעללללללללללללללללה חננננננננננניייי