תמשיכי נסיכה יפה שלי[=
ושיהיה לך בוקר טובב
באלייי לעשות המשך חח אבל יותר מאוחר
אוהבתת אותכןן בכי בעולם בנות
בנות יפות שליייי אני שמה המשך אוהבתת אותכןן
אנילא זוכרת מה כל אחד דיבר אני זוכרת שאמרו דברים שלא היו צריכים להגיד כמה אנשים
היה מצחיק לא הרגשתי טוב עליתי לחדר של אופיר נשכבתי שם פתאום הוא נכנס
התחלנו לדבר אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב הוא התקרב אליי
והתקרב ופתאום היה את הדבר שהכי לא חשבתי שיקרא...
הקאתי את הנשמה שלי הוצאתי הכל החוצה מזל שזה לא היה עליו אבל על רוב הריצפה שלו
הוא נבהל הוא השכיב אותו ניקה את הכל מסכן וכל שניה אמרתי לו אופיר מצטערת אופיר מצטערת
שהרסתי לך את השישי כל הזמן ואז כבר לא זוכרת מה קרה קמתי בבוקר והייתי עם חולצה גדולה מכופתרת
שלו והוא ישן לידי קמתיי הלכתי שתפתי פנים הסתובבתי ראיתי שהשעה כבר 12
נבהלתי נכנסתי אל החדר לקחתי טרנינג גדול שלו רשמתי לו פתק תודה על הכל ואני מצטערת
אוהבת אותך הכי בעולם
נכנסתי הביתה יוני ואמא שלי הסתכלו עליי והתחילו להתפוצץ מצחוק והם יושבים ואוכלים
עשיתי להם פרצוף עליתי לחדר הסתכלי במראה ובאמת ניראתי מצחיק לבשתי הכל הפוך:/
ירדתי למעטה וישבתי איתם דיברנו ופעם ראשונה שיוני לא חקר אותי
כניראה שהוא סוף סוף בוטח בי
שמעתי את הטאלפון שלי רצתי לחדר שלי ועניתי בלי לשים לב מיזה אפילו
אני:הלו
..........:הייייייייייייייי
אני:חחח נו בישבילך רצתי
בר:חחח קופה למה רצת הייתי מתקשרת שוב
אני:חשבתי מישו מעניין
בר:רעה
אניףסתםםםםםםםםם אוהבת רק אותך
בר:כה אני בטוחה
אני:בר יש לי שאלה אבל תעני לי את כל האמת
בר:כה מה אני לחוצה
אני:למה התעוררתי אצל אופיר?
בר:חחחחחחחחח סטלה את באמת לא זוכרת?
אני:לאא
בר:ואוווו כמה שתיתי?
אני:לא זוכרת
בר:מה את זוכרת?
אני:שהקאתי וזהו
בר:ואחרי זה?
אני:כלום
פתאום שמעתי את האיסיקיו הלכתי וראיתי שאופיר רשם לי חושן אנחנו צריכים לדבר על אתמול
אני:בר מה קרה אתמול?
בר:אז זהו שככה...
וואי ואם הם שכבו או משהו !~?
חחח אבל נגמרתי שהיא הקיאה עלליו ! #
חחחחחחחחחחח אין אין הדבר הכי גומר בארץ ;D
חשבתי כבר הוא יבוא וינשק אותה אנערף אבל בסוף היא הקיאה לו בחדר ;]] חח
תמשיכי מותק למרות שההמשך קצר
אהבתי אותו :] תמשיכי
QUOTE (סתווה_המללכה @ 21/03/2006) וואי ואם הם שכבו או משהו !~?
חחח אבל נגמרתי שהיא הקיאה עלליו ! #
חחחחחחחחחחח אין אין הדבר הכי גומר בארץ ;D
חשבתי כבר הוא יבוא וינשק אותה אנערף אבל בסוף היא הקיאה לו בחדר ;]] חח
תמשיכי מותק למרות שההמשך קצר
אהבתי אותו :] תמשיכי
חחחח כהההההה מה נעשה 😛 ילדה דפוקה חחח
חחחחחחחחחחחחחחח.. מושלם ברמותתתתתתתתתתת
המשך!
ווואאאאי מלכה זה מושלללם
תמשיכיכיכיכייייי2$@#%
אויי דחוףף המשךךךךךךךך אל תשאירו אותנו הרבה במתחח דחוףף תמשיכי
פתאום שמעתי את האיסיקיו הלכתי וראיתי שאופיר רשם לי חושן אנחנו צריכים לדבר על אתמול
אני:בר מה קרה אתמול?
בר:אז זהו שככה...
"אתמול שנכנסתי לחדר שלו אז ראיתי אותך שוכבת והוא מנקה ואת ביקשת סליחה ואני עזרתי לו לנקות ואחרי זה אמרת לו אופיר רק שתדע שאני אוהבת אותך אבל לא בתור אח
אלה בתור מישהי שאוהבת מישהו אני רוצה להיות איתך עד אמקי נשמתי אני רוצה
להיות איתך עד הסוף להרגיש אותך והיות איתך עם כולך והוא אמר לך חושן תפסיקי לדבר
שטויות את שיכורה ואת אמרת לא אומרים ששיכורים אומרים את כל האמת
וצעקת אופיר אני רוצה לעשות לך ילד לא ידעתי מה לעשות התחלתי לצחוק גם אני לא הייתי
משוו אבל לא שתתי כמוך מפגרת ממתי שותים עם בנים כל כך הרבה בקבוק שלם לבד
של אפסולוט נקיי לא מתאיםם חחח יטמבלית"
אני פשוט לא הצלחתי להוציא מילה מהפה כלוםם
בר:חושן את פה?
אני:ככ ככ כככ ןן
בר:את בשוק אה:/
אני:אוווווווווייי מיי גאד מה אני מפגרת מה אמרתי לו שיט שיט שיט
בר:זה לא כזה נורא אולי כה יקרא משו
אני:אבל לא בר את לא מבינה אני לא רוצה לא רוצה
הסתכלי על המסך ראיתי את אופיר שולח לי סימני שאלה סגרתי מהר את המסך לא רציתי לראות
נשכבתי על המיטה אמרתי לבר שאני ידבר איתה יותר מאוחר
הייתי בשוק ממני פשוט בשוקק לא הייתי מוכנה לכלום לא הבנתי כלום
נכנסתי לאיסיקיו פתאום מישו דפק בדלת נבהלתי אבל זאת הייתה ויקטוריה שנתנה לי נשיקה והלכה
ראיתי שאופיר המשיך לרשום סימני שאלה
רשמתי לו תגובה לא היה לי מה לעשות
חושן דה דיווה:
מאמי זה לא לפה אני לא רוצה לדבר על זה פה
(לא היה לי מה לרשום לא התחשק לי לדבר על זה)
אופיר ה-אח:
גם אני חושב שזה לא לפה ויש לי הרבה אבל הרבה דברים להגיד לך
חושן דה דיווה:
אוקיי נדבר אוהבת אותך
ביי
אופיר ה-אח:
ביי גם אני אותך
סגרתי תאיסיקיו והלכתי לשכב על המיטה נזכרתי בשיחה שלנו ממיקודם
כאילוו מה אני דפוקהה מה אמרתי לו שאני אוהבת אותוו אוייי שיטט
למה למה למה למה למה למה אני דפוקההה אלוהיםם שיעזור ליי
אני רגילהה אבל פתאום זה נשמע שונה והוא אמר לי גם אני אוהב אותך
הוא באמת אוהב אותי או כמו שאני אבל אני באמת אוהבתת אותו אחחח איזה עולם אכזר
אחרי כל המחשבות האלה נרדמתי שינה טובה חלמתי שאני ואופיר מתחתנים
אבל היה לנו כבר ילד שהוא לא ילד אמיתי שהוא מפלצת מפחיד לגמרי
אבל פתאום אסף הגיע ואמר לי לא חושן אל תתחתני אני אוהב אותך
קמתי מרעש הפלא הסתכלי על השעון השעה הייתה בערך 2
הסתכלי על הצג ראיתי..................
בנות היה לי יום ארוך ואני עייפהה אזז ההמשך לא יצא משוו אני אוהבת אותכן