יפות שלי אני מרגישה לא טוב אני ימשיך מחר אוהבתת אותכן
ואנלא צריכה להתנתק מהחברים שלי שדואגים מאודד
ויהיה לי טוב להיות עם כולם וזה בסדר לבכות לפעמיים וזה בסדר להיות עצובה
אפילו נורמלי
הוא עלה לי חיוך אין הבן אדם הזה היחד שיכול להעלות לי חיוך
הוא ישן אצלי בבוקר...
קמנו והעלתי חיוך סתם פתאום היה לי טוב אבל נזכרתי בויקטוריה ושוב דמעות יצאו
לי בלי שרציתי
אסף:אנלא רוצה שתבכיי בואי נעשה היום משו כמו בפעם עשינו
אני:אספי בוא איתי לקבר
אסף:את בטוחה שאת רוצה?
אני:כה אני מאוד רוצה ואחרי זה נלך לארומה😊
אסף:בסדר
הלכתי למיקלחת ציחצחתי שיניים עשיתי קוקו גבוה שמתי גינס של קרוקר וגופיה סבא לבנה ונעלי פומה
שמתי מישקפיים של הרמני ויצאתי רשמתי פתק לאמא שאני עם אסף ושאני יגיע יותר מאוחר
כי היא לא הייתה בביית הלכנו
כשהגענו הייתה לי צמרמורתת רעה קשה לי להיזכר ברגע הזה שאמרו לי
שזהו נגמר היא כבר לא תחזור להיות איתנו ואני בכיתי הוצאתי דימעה
ואסף ראה את זה וחיבק אותי אליו וככה הלכנו הגענו ביקשתי ממנו שתי דקות
ישבתי ליד הקשר שלה שהיה רשום
תשם שלה נגעתי בשם והיה לי צמרמורת בכיתי נורא כשראיתי את השם
ורק שאלתי למה למה אלוהים הלכתי לקחתי מים
בבקבוק והלכתי שוב לקבר שתפתי במים וניקיתי את הקבר גם קניתי
פרחים בדרך אז שמתי אותם על הקבר והלכתי אל אסף הוא חיבק אותי
הלכנו לכיוון היציאה שתפנו ידיים כי צריך שתפתי פנים
ישבנו קצת שאני ירגע והלכנו כשהגענו לארומה ישנו והזמנתי
סנוויץ טונה=] ודיברנו על הכל פתאום שמתי אווו אני לא מאמין
הסתובבתי אחורה ראיתי את אופירר הוא הסתכל אליי וחייך קמתי אליו וחיבקתי אותו
הוא הסתכל מי שישב איתי ועשה פרצוף
אני:מה קרה?
אופיר:מיזה?
אני:אספיי שלי=]
אופיר:ומי זה אסף
אני:אה שחכתי חח הבן אדם הכי מדהים בעולם אני והוא דבוקים מגיל 4
ורבנו כמה חודשים והוא בא אליי ודיבנרו על הכל והוא הצליח להוציא אותי
אופיר:אבל מה למה לי לא הקשבת
ומה הוא חשוב לך יותר ממני?
אני:אופיר אל תשווה בכלל
אופיר:ממ טוב אני צריך ללכת תתקשרי לבר היא דואגת לך
אני:טוב ביי ...באתי לתת לו נשיקה והוא הפנה תראש והלך
ישבתי בחזרה ליד אסף הוא עשה פרצוף
אני:ניראה לי הוא כועס עליי
אסף:ממממ לא יודע ממה יש לו לכעוס?
אני:בעיקרון יש לו כאילו הוא שבוע וחצי מנסה לדבר איתי להוציא אותי מהבית וכלום
והופ אתה בא והינה אני בחוץ והינה יש לי מצב רוח ואני לא מסננת אנשים
אסף:נו איזה ילד קטן
אני:כי היינו גם דבוקים בזמן האחרון אוף אני לא רוצה שיכעס עלי
אסף:תגידי יש לך משו אליו?
אני:כן:/
אסף:לכי דברי איתו
אני:לא עזוב
פתאוםם שמעתי את הפלא שלי הסתכלי על הצג היה כתוב...
יפים שלי מצטערת שאני לא ירשום יומיים מחר אני בצפון
יום בחירות כיף חחח תהנו
מושלםםםםם
תהני בובה
המשך!
איזה יפהה המשךךך הכי דחוףףף
תהני לך בצפוןן 😊
יאלהלהלה איזה יפה...
השלמתי את כל הפרקים שפיספסתי ...
אהבתי... יאלהלהלהלה תמשיכייי דחוף...
תהני בצפון ושתחזרי ישר תמשיכי... חהחהחה
אוהבתךךך
לימוש😊
[B]אישתי שליייייי
יא אללה חחח מהה החלטת לשגע אותי אההה??
ת=מ=ש=כ=י= =כ=ב=ר=!!!!!!
וזה יותר כיף כשאת מקריאה לי חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבתותך הכי בעולםםם שמנה שלי 😁 😍
מואההההה ענקיתתתתת
דברי איתי חייםםם לאביווו
ותהני בצפון 😉
עכשיוווו השלמתי 2 פרקים יצא לךךך מושלםםםםםםםםםםםם😊
ואיי כל כך התגעגעתי אליך :\\
יצאתתת אתמולללל כפרה עלייך??
לאב אותךך מוצ'ווווו
אני מייבשת לא יפה ללכלך חחחח אהובות שליי חזרתי הרגע ויש לי מחר מבחן ענקקקק
בללשוןן מחר המשךך מילה שלי
המשךךךךך מחר מהרר המשךךך לפני כל דבר שאת עושה את קודם שמה המשךך
חחח מקובל עליי יאאלה עפתי לישון למה אני הרוגה מתהה אוהבת אותכן