ואאלה מאמי אני לא מפרסמתת אםם בלךך כנסיי אליי
306095173
מאמי !
תמשיכי דחוף דחוף דחוף דרך אגב קרואים לך חן דסקל ?
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 30/03/2006) מאמי !
תמשיכי דחוף דחוף דחוף דרך אגב קרואים לך חן דסקל ?
כןןן למה=]?
חחחח יא שמנהנהנה
"כתבתי לך המשךך כתבתי לך המשךך"
חחחח תמשיכי עודד זנותתת!!!
אני רוצה המשך מהר חחח
אוהבתותך כי בעולםםםם
גוד נייט ביצ'
המשךךך דחוףףף...נו מה את משאירה אותנו במתח?:
אוהבתךך המון
לימוש😊
בוקר אוררר קמתי מוקדם ויש לי עוד ששעהה וחצי ביצפר אז הינה אני כותבת לכן=]
אני:אני כל כך ידעתי אלוהים אני מכירה אותך כל כך אני אומרת לך ראית הכל אבל הכל בעניים שלך
יוני:אני גם אומר לך כאילו אני עם בנות אחרותת אין כלום כלום בניינו אין תמשו אוף אני לא יודע
איך להסביר אני
אני:מאוהבבב יוווווווווווווו אתה מאוהב
יוני:אבל זה חד צדדי
אני:אז זהו...
"שאני חושבת שכה"
יוני:רק חושבת אתן חברות הכי טובות אתן אומרות אחת לשניה ה-כ-ל
אני:תקשיבב אני אומרת לך שאני לא יודעת כאילוו אין מי שלא אהבה אותך אתה הילד הכי הכי הכי
אבל הכי יפה בשיכבה שלנו פול רוצות אותך היא היום באה לישון אצלי תכבוש אותה ואתה יודע
יהיה זמן שאני ילך כאילו לדבר בטאלפון עם אסף ויחזור אחרי שעה ותהיו ביחד וכאלה מקובל?
יוני:תודה אחותי וחיבק אותי
אני:ואווו בחיים לא אהבת
יוני:אני יודע וזה מפחיד אותי להיפגע
אני:מאמי בר חיים לא תפגע בך
יוני:אוהב אותך המוןןןןןןןןןןן
אני:גמאני יאאלה נקרא לאסף
קראנו לאסף והלכנו לחדר שלי אסף ויוני ישבו ודיברנו לא שמתי לב בכלל על מה הם דיברו
ישבתי על המחשב ונכנסתי לאיסיקיו אחרי שבועיים ככה רשמתי אוואי
------------------------------
יוני ואספי שלי פה
אופיר דבר איתי מצטערת
ברבורה דברי איתי דחוף
סלמאט
---------------------------
ראיתי ששלחו לי מלא הודעות של כל השבועיים האלה
הרוב זה היה אופיר בר מתן ועוד כמה שלא מעניינים אותי כל כך
ראיתי את אופיר על אונליין וקראתי תאוואי וכתבתי הודעה
------------------------------
אין מצב רוח עזבו אוותי
ילדה איכזבת אותי
סינונים חופשי
סלמא'ט
---------------------------------
חושן עושה מה שבלה:
אופירי תענה לי אני יודעת שאתה שם
אני מצטערת
אופירי החיים שלי:
חושן אני מצטער אני צריך יומיים לבד
חושן עושה מה שבלה:
מה כל כך נעלבת
אופירי החיים שלי:
כיי...לא משנה
חושן עושה מה שבלה:
משנה לי
אופירי החיים שלי:
לא משנה חושן לא משנה
סגתי תמסך ובאתי לשבת על המיטה שלי ובכלל שחכתי שיוני ואסף שם אבל היה עוד מקום וישבתי
הם שמו לב מה שקורה לי וסיפרתי להם
יוני התחיל לצחוק ואמר שבדוק אבל בדוק או שיש לו משו אליי או שהוא סתם נקבה
ואסף סתם לא אמר כלום
לא שמתי לב נירדתי שקמתי אסף ויוני לא היו בחדר ושמעתי את הפלא שלי
עניתי ישנונית זאת הייתה בר
אני:הלו
בר:בוקר טוב חח
אני:בוקר אור איפה את?
בר:ליד הבית שלך כבר רדי לפתוח לי
אני:אין לי כח
בר:חח ואיך אני יכנס
אני:יווווווווווווווווווווווווווווונייייייייייייייייייייי לך לפתוח לבר
בר:יטיפולית הוא לא בבית חחחח הוא הלך לידידה שלו
אני:ואיך את יודעת ואני לא
בר:כי ראיתי אותו בדרך
אני:אה טובב יאאלה עפתי לפתוח לך אוף גם כן את
בר:חח שמנה יאאלה
הלכתי ופתחתי לה וראיתי שאמא שלי בבית היא אמרה לנו שהיא מכינה לנו טוסטים עלינו בנתיים
וסתם סיפרתי לה על אופיר והיא גם צחקה מה יש לכולם צוחקים פה יופי הבן אדם לא רוצה לדבר
איתי והם צוחקים יא אללהה אוףףףףףףףףףףףףףףףף
ישבנו וסתם ברגיל ריכלנו אחרי זה הלכנו לאכול
עלינו למחשב רשמתי אוואי חדש
-------------------------------------
אנשים אני אוהבת אותכן
ילד---)קשה לי בלעדייך
איזה שינה דפקתי=]
ברושית אצלי
אספי תודה על הכללל
יום אשש סלמא'ט
-------------------------------------
התכתבנו עם אסף קצת ועוד עם כמה שסתם אנחנו צבועות אלייהן
הלכננו לשבת שמענו או או או או מלא הודעות אבל אמרתי יאאלה אין לי כח
פתאוםםם...
😮
מה קרה..?
המשך יפהההה...
מחכה לעוד אחד.. חחח
אוהבת המווווןןן
-לילוש-
אויי איזה מתחח המשךך דחוףף
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי
האאאא
ואני שולחת לך הודעה שלחי לי תמונה של אסףףף חחחחחחחח
😛
אוהבתת אותך(: