שמנה שלייייי תמשיכיייייי
אוהבתותך
מואהההה 😊
יואאיוווו השלמתייי עכשיו כמה פרקיםםםםם
זה כזה יפפפפפפה~$@
חחחחח איך אני מאוושרררת בשביל ברררררררר ויונייייייי
חחחחח
יואיאאוו
ולאןןןןןןןןןןןןןן אופייייייר הלך?! :\\\
קיצצצצצצצר יצאא סופפפני אהבתתת חייי חח יואואוו כולי ריגושיםםם
נכנכסתיייי חזקק@!%^
חחחח
ותומר הזה מרגיזזז תי :\\
חחחח קיצצצר תמשייכיכיכיכיי אהובתייי שלייייייי
חחח נו חיים מה נסגררר...
להמשיךךך בבקשהשה
😊
לאביו ביצ'
חחח אהובותת שליי אני כבר ימשיך קודם אני קוראת את כל ההמשכים=]
למה לקרוא תהמשכים ?!
יאאאלה תמשיכי כבר [:
אחותי רוצה תשמחב מצטערת על היבוש חחח=]
חח אשכרה יבווש ..
מחכה (:
😢
יאללה תמשיכייי חיים שללי
----------------------------
חושן אהובה שלי תודה=]
בעליי שלי אצלי לא להפריע
סוף סוף החלום התגשם
2.3 העולם צועק
אתם שומעים?
ביוש
------------------------
חייכתי לעצמי אולי עשיתי להם טוב הלכתי לישון כשקמתי...
ראיתי הודעה ששלחו בפלא מחסוי
~מתגעגע ולא מבין לאן הלב שלי נוסע~
אולי זה אופירי :[ אוף אני צריכה אותו איתי כל כך תחיבוק שלו הנשיקה
נזכרתי בנשיקות שלנו בהתחלה וירד לי דימעה למה אני מפגרת אני אהבתי אותו
למה הלכתי עם אנשים אחרים הוא ללא הלך עם בנות אחרות אולי זה פגע בו?
אולי בגלל זה הוא לא מאמין לא רוצה כי הוא ראה את היחס שלי אבל הוא לא יודע
עד כמה השתנתי הוא לא כל כך הספיק להכיר את חושן החדשה
קמתי בליל ברירה כי התחלתי תלימודים ב12 עד 4
עשו יום מיוחד הלכתי למיקלחת שתפתי את עצמי
ציחצחתי שיניים שמתי גינס קצר וחותיני בכל זאת זה יפה
את האולסטר שלבנות שלי וחולצה ביצפר לבנה והתחשק לי תלתלים
עשיתי והלכתי לחדר של יוני הוא לא היה שם כבר כניראה התחיל יותר מוקדם
או שהלך לאסוף את בר הלכתי לביצפר לבד פתאום שמעתי מישו צועק
חושן חושן חכי רגע
הסתובבתי ראיתי את אספי חייכתי אליו חיוך קצת מעפן:/ לא היה לי מצב רוח
הראתי לו תהודעה והוא אמר שגם הוא חושב שזה אופיר
אבל מה זה עוזר לי הוא שלח הודעה מחסוי מה זה נותן לי הוא לא
נותן לי להיות איתו בקשר וזה מעצבן זה איפשהו גם פוגע
הוא כאילו חוסם אותי מאיזשהו פחינה
אסף:חושן את איתי?
אני:אה כן רצית משו פשוט הייתי שקועה במשהו
אסף:אופיר נכון@#?
אני:כה:/ אוף נאמס לי
אסף:טוב חושן את תוכלי לעשות לי טובה ענקית#@?
אני:בישבילך הכל😊
אסף:אוו הינה החיוך ...תקשיבי היום בת דודה שלי באה לביצפר והיא לא מכירה אף אחד
ואני רוצה שתתחבר איתך
אני:אתה לא רוצה שתיהיה עם רוני חן זיו רוית ואלה?
אסף:לא היא גם גרה באזור שלנו אני רוצה שאיתך שתיהיה גם איתם אבל חשוב לי שתיהיה איתך
אני:אין בעיה
הגענו לביצפר ישבנו ביחד לא היה מקום גם הדענו בחמש דקות איחור
וככה עבר שעתיים הסטוריה:/שיעמום אשש
הגיע ההפסקה הלכתי מאחורי הביצפר עם כל ה"חברות" כמו שקוראים להם
כן עדיין שמרתי איתם על קשר כי אני איבדתי את כל החברות הקודמות שלי
ואני לא רוצה בכל זאת להישאר לבד הלכנו הוצאתי סיגריה ועישנתי כשחזרתי
ראיתי את אסף הוא קרא לי הוא היה עם מישהי כל כך יפה
גוף מהמם שער ארוך תלתלים בלונדיני בלונדיני היא התלבשה בדיוק כמוני
אותו גינס אפילו אותו חוטיני חולצת ביצפר לבנה ורק הייתה עם כובע צרפתי
לבן
אסף:זאת בת דודה שלי
אני:חיי😊 ונתתי לה נשיקה
אסף:אה קוראים לה אושרת
אני:יאא שם יפה אני אוהבת
אושרת:תודה 😁
אני:חח ביישניתת איזה כיתה את?
אושרת:י 9
אני:אה פיזיקלית?
אושרת:כן
אני:חחח חמודה אומרת כן
אושרת:אה:/
אני:חח עזבי
אסף:יאאלה בואו לאכול
אני&אושרת:שמןןןן
אסף:חח אני לא גדל לי בטן אבל אני לא
הלכנו לשבת בקפיטריה ראיתי את בר ויוני יושבים שם בר צעקה לי לבוא שניה
אמרתי לה שלום והלכתי שתיראה שאני כועסת עלייה זהו אין אני יש יוני
כל הבנים שהייתי איתם לא משנה מה היה תמיד הייתי איתה היא הייתה אצלי ה1
לא משנה מה קרה בצוהורים אסף ואושרת באו אליי היא הכניסה אותה אלי לאיסיקיו
סתם ישבנו צחקנו פתאום יוני ובר באו ונכנסו
בר:אני רואה אני מפריעה
אני:את יכולה להישאר פה
בר:לא פסדר אני ילך ליוני דברי איתי אחר כך
אני:ביי כאילו רצית להיות פה (אמרתי בשקט)
בר:מה אמרת?
אני:כלום
בר:אה טוב
אסף:מה יש לך חושן?
אני:היא עם יוני שוחכת אותי נו זה חברה אוף עזוב אני סתם עצבנית
אושרת:אם בלך תבואי לישון אצלי יום שישי ותצאי למסיבה איתי ועם חברים שלי
אני:חח מה אני קשורה
אושרת:את קשורה אליי גם אבף בא
אסף:כה הם אחלה של חברים
אני:טוב אני יחשוב על זה תודה😊
פתאום שמעתי עוד הודעה נכנסתי להודעות ושוב מחסוי
~איך הלב נתפס בתוך האהבה אוהב אותך עד כמה שזה קשה~
טוב פה כבר ממש השתגעתי החלטתי שאני....
יפות שלי הינה ההמשך והיום לא יהיה עודד רק מחר יש לחברה מסיבת הפתעה
יפפפפפפפפפפה שלי [:
מהממם ...
עוד עוד עוד (((((((((:
אושר שלי תהני במסיבה
אוהבת אותך😘
ויצאאאאאאאאא יפה כמו תמידדדדדדדדדדדדדד