יפות שלי זאת חן
המחשב שלי על סף קריסה..
ודיי לא עובד אזז יתקנו ואני יחזור לאתר סורי בנתיים
חחחחחחן !#
השלמתי עכשיו הכול ..
מהמממממם !
אוהובת ואותך ..
המשך ..
יאאלה אני עושה המשך עכשיו
אמא:יפה שלי לכי תתעוורי קצת היום במסיבה מחר יום חדש
אני:אמא אני רוצה לצאת לחופש קצת
אמא:בפסח?
אני:כה
אמא:אני יראה אם אני יכולה לקחת מהעבודה
אני:טוב😘
פתאום יוני ובר הגיעו מחובקיםם הסתכלי עלייהם עשיתי פרצוף
יוני:.... מה את מסתכללתתת בכלל
אני:בונאאא תתחיל להרגיעע גם כן אתה תפסת תחת מאזז שאתה אם זאתיי
בר:באתי?%#@
אני:כהה זאתיי שהייתה פעםם חברה שלי מכירה אותה?
יוני:אל תדברי אליה ככה
אני:יאאלההההה סתמו סתמוווו עופו לי מהעננייייםם
אמא היה נחמד אבל האוויר ניהייה פההה מסריחחח מצטערת אני עולה
עליתי למעלההה רשמתי אוואי
-----------------------------
ינעלל העולםם עםם אנשים מסריחים
היוםם מסיבהההה=] סילברר צועק לי
אושרת דברי איתי לאביייוששש שלי
---------------------------------
שלחתי הודעה לאושרתוש ולאספי
חושן עושה מה שלה:
אושרתיי#?@%^
אושרתי אישתי:
אה כפעלייך?
חושן עושה מה שבלה:
ממצב מה ניסגר היום?
אושרת אישתי:
אהה מממ אמרתי לך כבר חחח קופה
תהיי אצלי ב10 וחצי וב11 בא לקחת מונית ממני
ובואי את ואסף ביחד
ואת ישנה אצלי@?!
חושן עושה מה שבלה:
לא אני ישנה אצל אספי
אושרת אישתי:
חחח זהרייי
חושן עושה מה שבלה:
ניראה לך אני יעשה שטויות נו באמתת
הייי יש לי טאלפון שניהה
אני:הלו
אסף:קופהה
אני:היייייייייי ממצב?
אסף:כלל טוב שומעתת?@
אני:דה
אסף:אני יהיה אצלך ב10 ואחח שלי יקחח אותנו לאושרת
אני:אוו מאור הכוסון#?$@
אסף:חחח כןןן יאאלה זרמתי להתקלח ולסבתא
אני:טוב שמיייןןןן חיים טובים בייוש
חושן עושה מה שבלה:
יפה שליייי בואיי איתיי לקניון
אושרת אישתי:
לא יכולה שומרתת על הקרציות:/
חושן עושה מה שבלה:
טובב יאאלה אז זרמתיי עםם ..אהה אין לי חברים חחח
סתאםם עפתי לקניון סלמא'ט
טובבב למי אני התקשר אין לי ברירה למאיה.:/
טוווו טווו טווו
מאיה:הלוו חושן$?#2
אני:היי מאיה ממצב?
מאיה:ואאלה חיי אחלה מה אתיך?
אני:סבבה בלך ללכת לקניון$?#
מאיה:בא לי בטובב זוננההה מתי אני אצלך4?@!
אני:תתארגני ותבואי
מאיה:יאאלה בייי כיעור
הלכתי להתארגןן לבשתיי חולצה שלל פומה ומכנס גנס של קרוקר..
מאיה הגיע הלכנו לקניון הסתובבנו התחילו איתי כמה בנים אבל נפנפתי אותם==]
ומאייה ברגיל לא
קניתי חצאית גינס הכי יפה בארץ וחולצה סטרפלס גדולה כזאת שעולה על החצאית גינס חומה
וקניתי צעיף חום שקוףף מזה יפהה באתי הביתה הראתי לאמא היא אהבה הלכתי למחשב
רשמתי אוואי מה אני יעשה אני מכורה
---------------------------------------
ינעל העולםם ימסריחים
חזרתי עם מאיוש אחרי שופינג מטורף
קיצר מתקלחת---)אצל אושרתי--)סילבר--)ישנה אצל אספי
על גלילהוו הכוסה שלי=]
------------------------------------
קראתי אוואי קצת
של יוני:
ברוש שלי אצלי(ואוו חשבתי לעצמי מהצוהורים היא פה מתנחלת)
תאומה יצאתתת זבלל יאאלה גםם כןן מזהה השטויות האלה
קיצרר סתמו לא להפריע
של אסף:
יאאלהה אצל סבתא
מסיבה ואחרי זה החיים ישנה אצלי=]
אושרת:
היוםם מסיבהההההההה=]
לכללל הצוציים דברו איתיי
עלל הפלאא סלמא'ט
הלכתי להתקלח התלבשתי ושמתי עוד את האולסטר הלבנותת
ירדמתי למעטה אמא שלי אמרה שאני ניראת מדהים
עשיתיי פן והתאפרתי יפה=]
אסףף בא לאסוףף אותיי ירדתי למעטהה נכנסתי לאוטוו
אסף+מאור- אוואואואו אתת רוצה לסנוור אותנו
אני:חיחיחח דייי הסמקתי
הגענו לאושרתתושש וירדתי למעטהה כולם היו יפיםם אשש כל הבנות והבנים
מזה חמודיםם הכרתי את כולם שםם
נכנסנו למסיבה טוב היו פול הומוהיםם ואוחצותת שםם
אבל היה שוווההה... עליתי לקומה של ההיפ הופ עם
שני זיו קרין ורותם ואושרת
מצטערת שזה לא יצא פרק יפה בפרק הבא המסיבה
יפפפפפפפפפה (:
עוד עוד עוד ..
אוהבת 😘
יצא סוף יפפה שללי😘
אוהבת אותך
אמממ תיראי תכלס את האמת!?!?
אממ פרק נחמד לא יותר...
אממ אבל לא היה תיאורים לא כלום :\
כאילו את רושמת רק בדר התרחשויות... כמו...
התעוררתי
הלכתי להשתין
הלכתי לבית ספר
חזרתי הביתה
הייתי במחשב
הלכתי לישון...
צני בריגוש יפתי...אני כזה אוהבתךךךך
והיספור שלך מדהים ;]
רק יותר אקשן ;]
מואהההההההההההההההההההה:]
QUOTE (limmi @ 10/04/2006) אמממ תיראי תכלס את האמת!?!?
אממ פרק נחמד לא יותר...
אממ אבל לא היה תיאורים לא כלום :\
כאילו את רושמת רק בדר התרחשויות... כמו...
התעוררתי
הלכתי להשתין
הלכתי לבית ספר
חזרתי הביתה
הייתי במחשב
הלכתי לישון...
צני בריגוש יפתי...אני כזה אוהבתךךךך
והיספור שלך מדהים ;]
רק יותר אקשן ;]
מואהההההההההההההההההההה:]
במסיבהההה=]
ואאלההה אין הודעות הא?#@%
בי'צצ
חח סתאםם אוהבת