לאא זה טיפהה לאומת מה שהיה טוב אני ימשיךך אחרי רולאבוגןן מקווה שיהיה עוד הודעות:/
הגענו לאושרתתושש וירדתי למעטהה כולם היו יפיםם אשש כל הבנות והבנים
מזה חמודיםם הכרתי את כולם שםם
נכנסנו למסיבה טוב היו פול הומוהיםם ואוחצותת שםם
אבל היה שוווההה... עליתי לקומה של ההיפ הופ עם
שני זיו קרין ורותם ואושרת
התחלנו לרקוד בקצב המוזיקה
כל שניה בנים באו והתחילו איתנו חברות שלי התנשקו איתם
אבל משו בי לא נתן לי לא יכולתי רציתי כל כך את אופיר איתי התגעגעתי אליו
משכתי את זיו איתי ועלינו על הרמקולים התחלנו לרקודד מלא בנים היו מתחתנו שרקו לנו
ושתיים עלו אחד רקד איתי ואחד רקד עם זיו
זה שרקד איתי אני לא יכולה להגיד שהוא לא ניראה טוב
עניים כחולות כמו הים בלונדיני מהמם והיה ניראה טוב עם עגיל מתחת לשפה ובאף
הוא נצמד אליי החזיק אותי במותן וקירב אותי אליו התחלנו לרקוד לקצב המוזיקה
הוא לחש לי באוזן
"בוא נתנשק שכולם יראו ויקנאו שאני מתנשק עם הבת הכי יפה במסיבה"
אני הסמכתי ואם כל הכבוד לאופיר
הוא ניראה מדהים מה אכפת לי לנסות אותו אפילו שבכלל לא ידעתי איך קוראים לו
בסך הכל כולה נשיקה הסתכלי עליו וחייכתי תחיוך שלי והוא התקרב הרגשתי
אותו מנשק לי את השפתיים לאט לאט בצוואר וחוזר לשפתיים
פתאום שמעתי מישו צועד יבן זונה אם אתה לא עוזב אותה יש לך עסק איתי
ואזז כבר לא ראיתי את הבלונדיני לידי הוא לא היה על הרמקולים וזיו וזה שהתנשק איתה
הם גם נפרדו וצעקו מכות....
השומר בא להפריד ואני לא שמתי לב מיזה תאמת
השומר לקח את זה שהרביץ לבלונדיני ירדתי מהרמקולים רצתי למעטה ראיתי את השומר דוחף מישו
החוצה התחלתי לרוץ לכיוון שלהם
שומר:ילדה תשארי בפנים
אני:שניה שניה אני חייבת ללכת אליו
שומר:אל הפושע הזה בחיים לא
אני:שניה בבקשה וחייכתי
שומר:אחחח רק בגלל שאת כזאת יפה יאאלה צאיי אבל מהר כנסי לא רוצה עוד בעיות
אני:כן כן סבבה
יצאתי ראיתי אותו יושב על הריצפה מכופף כולי שהתקרבתי ראיתי נער גבוה ממני בראש
יושב שם כולו עם עצמו הלכתי התכופפתי אליו והרמתי תראש
אני:אני פשוט לא מאמינההה זה לא הגיוני לא לא זה חלוםם
......:זה לא חלום:/
אני:מה אתה עושה פה אני לא מאמינהה דווקא אותך ופה בסילבר ממתי אתה הולך לסילבר?
....:קיוותי לראות אותך פה וראיתי מתחרמנת עם מישו
אני:עכשיו אתה אומר לי את זה כל הלילה אני מעיפה אנשים ממני ורק אחדד
מותר לי אופיר מותר לי מספיק אני מפוגעה ממך
דיייייייי אוף קשה לי ועוד עכשיו שאני מנסה לשכוח להתפרק במסיבה
גם אז אני חושבת עלייייך למה מה ככה נעלת ליי אופיר למה?$#@
אופיר:את את עוד חושבת עליי אני כל שניה חושב עלייך מה איתך איפה את
אם את עם מישו עכשיו#@
אםםם שחכת אותי
אני:אז אני יכולה לענות לךך אני לא עם אף אחד ואני לא שחכתי ממך
מעצבים הוצאתי תסיגריה ה4 שלי הלילה שבחיים אני לא מעשנת ככה תוך שעתיים
והתחלתי לעשן אפילו לא שמתי לב לזה
אופיר:את מגזימה עם הסיגריות כבר 4
אני:אה אז אתה גם עוקב אחרי
אופיר:אני אוהב אותך חושן ולא יכול לשכוח אותך
אני:אם כל הכבוד לך אופיר אתה פגעת בי הלכת ככה באורת פה ולמה בגלל
אסף?$@#%#@ קנאיי מסריחחחחחחח
אופיר:מה יש לך מה את מדברת אלי ככה
אני:כי נאמס ליי כל פעם איך שאני יוצאת קצת מהדיכאון אתה בא ומופיע
אופיר:את אומרת ליי שאני הדיכאון שלך
אני:במידה מסויינת כן את זה כבר צעקתי והתחיל השיחה בצעקות
אופיר:תודה לך באמת חושן
אני:כוסס אמ'קקקק ינעלל העולם הזה נשבר לי ממך
אופיר:לך נשבררר יאאלה סעיי לי מהענייים
אני:אוףףףף שונאת אותך ורצתי למועדון חזרה
השומר החמוד שאל אם הכל בסדר ואמרתי לו שהכל בסדר
נכנסתי עליתי למעלה ראיתי את הבלונדיני מדמם מהאף באתי אליו
אני:ממ
הבלונדיני:עידן
אני:אני מצטערת:/
עידן:מיזה היה האקס
אני:אפילו לא מתקרב
עידן:אז ?
אני:פשוט עזוב מזה משנה הוא עכשיו בישבילי אפס
עידן:אהה טוב:/
הלכתי לכיוון הבנות כולם שאלו אותי מה קרה רק אמרתי להם כלום כלום והמשכתי לרקוד
כבר לא העפתי בנים רקדתי עם כולם עד שחלאס חחח יותר מידי באוו
התחלתי לרקוד ואז הרגשתי שוב מישו מצמיד אותי אליו היה לו ריח כל כך טוב
הוצאתי לו תיידיים והוא אמר "גם אותי את מעיפה מעלייך"
הסתובבתי וראיתי את עידן חייכתי אליו חיוך קטן נצמדתי עליו והתחלנו לרקוד
הוא הוריד את הידיים שלו אל התחת שלי וחזר למעלה הגיע לראש
קירב אותי אליו והגיע הנשיקה היה לו עגיל בלשון זה היה כל כך כיף
הלשונות שלנו שיחקו כמו מטורפות הייתי לי אליו משיכה אבל לא יותר מיזה
התנתקנו אחרי איזה חמש דקות והמשכנו לרקוד כל כך הייתי חמה עליו
הוא נתן לי יד והלכתי איתו הלכנו למקום מבודד יחסית שהיו בו כמה אנשים אבל
לא שמו עליינו גם הם התחרמנו להם שם התחלנו להתנשק שוב אבל בלהט יותר
בלענו אחד את השני הוא התקרב יותר ממש לי את התחת בנתיים ואני משחקת לו בשער
ואז....
מקווה שאהבתןן אוהבת אותכן
יאיאיאיאיא ,
הממממממממממשך =]
יצאאא מושללללללללללם לאללה!@#$%^
דחווווווף המשך!!!!!!!!!!11
אוקי קראתי עכשיו את הכל מהתחלה עד הסוף לקח לי שעתיים נראה לי אבל היה שווה את זה אני מכורה לסיפור שלך תמישכי(: 😁 😁 ]
נווו המשךךךךךךךךךךך
איזה ייפפההה
QUOTE אבל היה שוווההה... עליתי לקומה של ההיפ הופ עם
שני זיו קרין ורותם ואושרת
ממ קרין..
שם יייפפפה.. חח..
פרק מעללף!
:]
QUOTE (noabobi @ 11/04/2006) אוקי קראתי עכשיו את הכל מהתחלה עד הסוף לקח לי שעתיים נראה לי אבל היה שווה את זה אני מכורה לסיפור שלך תמישכי(: 😁 😁 ]
יאאאאאאאאאאא אני שמחה=]
תודהה כפרונהה 😊
ברוכה הבאה לסיפור שלי של חברה שלי יותר נכון חח
QUOTE (Kariniiii @ 11/04/2006) QUOTE אבל היה שוווההה... עליתי לקומה של ההיפ הופ עם
שני זיו קרין ורותם ואושרת
ממ קרין..
שם יייפפפה.. חח..
פרק מעללף!
:]
חחח נכוןן שןן יפה
אנשים שלי מקווה לעשות עוד היום המשך אבל אם לא מחר איך שאני קמה מילה של חן
חנצ'וק שימי המשך😛
וווויצאתתת אתמול תגידי???
מואה דבריתי כבר(:
פתחתי אייסי חדש אני אסביר לך במסנג'ר חח
לאבבבבב יו מלאאאאאאאאאא!@#$