למה אני מקבלת כל כך מעט תגובות???? 😢
מה מעט תגובות?!
אאוףף נו..
תמשייככיי כברר!
עוד פעם אין לי זמן...
וגם חשק ומצב רוח וכל החרטהה הזזזזזאתת...
אין לי כוח לכלוםםם..
לא קשור אליכם..
רוצה שקט מכולםם...
עמ' לא מספיק לך?
את מגזימה,
תתפשרי!!!
ווואוו פרק מושלם ואארוך!!
אני מחכה לעוד אחד כזה.. בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!
אוקיי...
טוב דבר ראשון שאני רוצה להגידד זה מ-צ-ט-ע-ר-ת!!
הבאתי בייבוש הכי ענק שהיה עד עכשיו.. או יותר נכון אפשר לקרוא לזה פסק זמן מכתיבת הסיפור..
אני בעד להמשיך את הסיפור.. ואני לא אומרת שזה יהיה עכשיו.. גם לא בשבוע הקרוב.
אני רק מסוקרנת: מי בעד שאני ימשיך את הסיפור..? יש בכלל מישהו שעדיין מעוניין לקרוא?!
בבקשה תענו על השאלה.. אני יקבל כל תשובה... כן / לא
מחכה לתשובתכם..
אוהבת ככל האפשרררר..
המשך יום נפלא..
סתיוו'ש.. 😊
ססססססססססתתוויי שליי
זההההההההווו עכשיוו חופששששששש
למרות שיש לי פולל דברים לעשותתתתתתתתת
אני ממשיכה לקרואאא מאיפה שהפסקתי
רק קודם תגידי עם את מתכוונת להמשיך
חח שאני לא ייתמככככככככר ואז תפסיקייי
אני בעדדדד שתמשיכיי =]]
י'כישרוןןן נדירררררררררררר שליי =]
מוואהההההההההה
לבויוו
יפיפייההה שליי.. אני מעוניינת שתמשיכי!!!!
^^
כן חיים שלי, אני רוצה להמשיך..
אבל אמרתי.. לא בשבוע הקרוב.. עדיין לא.
כי כבר הרבה זמן אין לי חשק לכתוב.
יהיה טוב, את אומרת?!
אני מקווה.
בכל אופן, אני ישמח אם תקראי את הסיפור..
אוהבת אותך המון..
סתיוו'ש... 😊
QUOTE (דיזלית @ 25/06/2006) יפיפייההה שליי.. אני מעוניינת שתמשיכי!!!!
איזה כיףף לשמוע את זה..
אוהבת אותךך יפייפייהההההה... 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 25/06/2006) ^^
כן חיים שלי, אני רוצה להמשיך..
אבל אמרתי.. לא בשבוע הקרוב.. עדיין לא.
כי כבר הרבה זמן אין לי חשק לכתוב.
יהיה טוב, את אומרת?!
אני מקווה.
בכל אופן, אני ישמח אם תקראי את הסיפור..
אוהבת אותך המון..
סתיוו'ש... 😊
אני לא אומרת שיהיה טוב
אני בטוחההההההההההההההההההההה
ואל תדאגי אני יקרא
עכשיו יש לי קצת יותר זמן
מאשר היה לי בלימודיםםםםםםםם
אוהבתתת אותך
הכי הכי בעולםםם מווווואה ענקיתת