אהבתתיי..
איזו חמוודהה..
גמ'ני בדררךך לבית כנסתת..=\\\
תודה רבה על היום מקסיםם ועל הלילהה טוובב..
לאא קרהה כלום..
נחכהה עוד קצתת..=]
אבבלל קצת,שמעעתת?!
אוהבב...
שבת ששללווםם!=]
אימא . .
סתיווש, השלמתי עכשיו את כל מה שלא קראתי!
וזה מדהים . .
אין אין את כותבת כל כך טוב!
אהבתי, ושלא תעיזי להפסיק את הסיפור, תיראי כמה תגובות יש לך מה את משוגעת ?!
חחחחח . . אוהבת אותך!
חחח אני אוהבת אותכם.. כל כךךךךךךךך!!!
😁
מורו'שששית שלי. . . כל כך התגעגעתיי אליךךך י'חרא.. נטשת אותי!!!
תדברי איתיי במוצאיי שבת באייסיקיווו=] אוהבת אותךךך..
ושמחההה שהשלמתתתתתתת..
היית חסרהההההה!!!
מוואהה ענקיתתתת...
שלכם, סתיוו'ששששש 😊
והנה הכל מתחיל להסתדר 😊
אללה בלאגן חחח
חחח הדרייי..
מתהה עלייךך. .
למה הסיפור בעמוד השני? 😊
לא חשובב..
שבועע טובבבבבבב...
המשך אולי מחרר אוליי היום. .
תלויי במצצצצבבב.. 😯
יש לך הרבה תגובות!!!
זה לא פרר..
תמשיכגי היום!!!
אבל יש לי מבחן מחר בספרות ואני צריכה להיתכונן. . . 😕
4 יצירות. . 4 צרות!
בעעעע...
מצטערת.. אתם גם תלמידים ואתם יודעים מה זה סוף שנה..
אני בלחץץ היסטריי..
אז... אני מצפה שתבינו. . למרות כל הייבושים..
אני פיציתייי.. ושמתי 2 המשכים ארוכיםםם ביום אחד!!
יאאאאאאאאאאאאאאאו מ-דה-י-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מעניין מה יקרהה
יאו שימי הממשך אני במתח
רוברטה, לאן נעלמת?!
אני שמחה שחזרת בכל זאת...
ואני גם שמחה שאת אוהבת.. 😊
אנונימית- המשך בהמשך היום ב"ה..
אני כותבת...
ואאאי יש לי להשליייים..אני אשלים בקררררוב!
ואאאאת?! פוייייייה! נטשת תסיפוור שלללי
בושה לך!
מכות בטוססיייק 😠
נטשתי את כל הסיפורים שקראתי..
אבל אני צריכה להשלים..
אין לי זמןןןןן בגרוש..
כל היום זה לימודים שיעורים פרטייםם יציאות בקושיייי בעעעעעע...
אזז לקרוא דברים?!!? רק בזמןןן הפנויייי... שאין ליי..
סורי..
אבל תשלימיי אתתתת..
אני מבטיחה שאני ישליםםםם...
🙄
נעלמתי , כי לא היה לי זמן לקרוא שומסיפור..
אבל חזרתי
והשלמתי (:
ומחכה להממשך
מדהיםם כמו תמיד (:
אוהבת
אני שמחה שהשלמת.. באמת!!
אני מקווה להשים המשך יותר מאוחר או רק מחרר.. כתבתי כברר יותר מחציי.. אין לי חשק להמשיךךך..