את לא קראת ת'סיפור שלי ואת לא מודעת...
היה לי סיפוור שכתבתי..
ההיוו לי איזה שתי תגובות כול פרק..
ועניין אותי,אז כתבתי..
ואזז לאט לאט,עם הזזמןן אנשים התחילו להגיב יותתר
ויצאא שהיו לי איזה 20 קוראות.....
זה תקופות..זה סופשנהה..אנשים משקיעים בלימודדיםם,לומדים,
יש לאנשים בגרויות,מתכונות,מבחני מיון(אהמאהמ..) וכו'...
את לא יכולה לצפות מאנשיםם להיות 24 שעות באתר רק לראות
אם המשכת...וזה לאו דווקא על הסיפור שלךך..בככללי!
החיים של האנשים זה לא האתר!
אני שמח שעודדתי אותךךך אבל לא עשיתי הרבה,אמרתי ת'אמת!
אני חושב שאת צריכה להמשיךך..
עם הזמןןן אנשים יבואו,ילככו,יתווספו..
אל תדאגגי,טופפ מודדלל אחת...
תמשיכי..
זהה סיפור אחד המדהימייםם!
^^
תודהה נשמתתתתתיי..=]
איך זה שתמיד משכנעים אותי?!?! אוףףףףף....
טוב טוב, תן לי עד מחר לחשוב על זה... אני יחזיר לכם תשובה...
י-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש-ש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=]]]]
אני כברר שמחח..
תחשבביי על זהה..ותחשבביי עללי..כממה אני אתאכזבב אם לא תמשיכיי..;]
וגגםם הקוראים שלךך לעתיידד..
אהה..ד"א... יש ככמה בנות שהן בטיול שנתי...יש מצבב שבגלל זה יש דילול בתגובות.
אמרתי לךך! ;]...=]
המשךךךךךךךךךךךךך מאמי דחוף שמה שהחלטת להמשיךך
אושריייי...
אני שמחה שאתה שמחחחחחחח...
ואני באמת יתחשב בך.. וינסה לא לאכזב אותך יא מדהיייים!!
ו.. אני רואה פה הרבה קוראות שהם מגיבות לסיפורים אחרים באתר, ובגלל זה זה מאכזב אותי..
ששכחו את הסיפור הזה.. בגלל נטישה קטנה..
אבל סתיווו גם ה-3,4 תגובות האלה באות מכללל הלב
זה ממש לא פייר מה שאת עושה...
סבבה מבינה שזה מעצבן והכל
אבל יש ילדים שכן קוראים וכן אכפת להם ונכנסים כל יום לאתר ודבר ראשון נכנסים לסיפור הזה
וככה את מפסיקה?
חבל...
לדעתי את רושמת מדהים
ומקווה שיהיה לך טוב...
ואולי כשתהיי במקומנו שירצו להפסיק סיפור שאת אוהבת בגלל תגובות
א-ז תביני תטעות שלך
יום נעים
ביי
זה לא שאני לא מעריכה את אלה שקוראים ומגיבים- אני יותר מידי חושבת עליכם.
רק בשבילכם אני ממשיכה, ל-א בשביל אלה שלא קוראים ומגיבים..
אני מכירה את ההרגשה, ואני חושבת שאתם לא יכולים לבוא אליי בכלל בטענות אל זה שאני לא רציתי להמשיך...
כי אני זאת שמתבאסת כל פעם מחדש.. ולכם רק נותר להנות מההמשכים שאני שמה..
חומר למחשבה!!
אוהבת. .
וכן.. אני ימשיך את הסיפור.. אבל יש לי לחץ, לכן אני לא ישים הרבה המשכים בזמן הקרוב..
בערך עד יום רביעי חמישי הבא..
אני ישתדל בשבילכם מאודד!
אני שמח שאת ממשיכה..
ואני מבין אותך בטייררווףף עם הלחץ...
חמישי הבאא מבחן מיוןן באנגלית+הבעהה..
בעעע...
נקווה שנצללייחח.
מחחכההה להממששךך...בזמנךך הפנוי..;]
=]]
תודה אושריקוווו שלי...
ו.. גם לי יש מבחני מיוןןן.. רביעי חמישי.. אני רוצה ללכת לחיל האויר.. 🙄
וואאיי..סתיוו..
מגנייבבב...=]]
בהצלחהה לךךךךךךךך
QUOTE (oshri_Ok @ 11/05/2006) סתיו..
אני חושב שאת עושה טעותת ע-נ-ק-י-ת!
זה אחד הסיפורים הכי יפים באתר,הכי שונים מכל הבולשיט על אהבה של מתבגרים
וכאלוו וזהה סיפור פשוט מדההיםם....
אני חושב שלמרות שאולי אנשים לא מגיבים את צריכה להמשיך..
לא בשביל אחרים,אלא בשבילךך!
אנ'לא בא להתחננף או מ'שו,באמתת..אני באמת חושב ככה
ואם טיפהה תפסיקי לשים יותר מידי על תגובותת ותביני שנכון,כיף לקבל הערכה על
דברים שכותבים וזהה אבל תגובות זה לא הכול בחיים..
ש-ו-ב...תכתביי רק בשבילךך,למעננך!
(וגם בשבילי..חחח.)
תמשייככיי הככיי דחוף שבעעולםם!!
אני יודע שאני,אישית,לא הייתי בסדרר כי איזה שבוע בכלל לא העפתי מבט על הסיפור שלך
כי אני פשוט לחוץ בזמן על המחשבב וזהה אבבלל אני כול הזמן חשבתי מעניין איך המשיך,
ואם המשככת.......
תמשיכי בבקשהה!
קודם כל, לפני בכלל שאני מגיבה לסתיו על הפרקים שהשלמתי אני רוצה להגיד לאושרי משהוו . .
אתה אומר שהקונספט של הסיפור יפה והכל, לא כמו שאר הסיפורים על סיפורי אהבה של מתבגרים . .
אין לך זכות להגד את זה, בתור אחת שכותבת סיפור זה ממש פוגע!
לכל סיפור פה באתר יש לו את האופי שלו, כל הסיפורים פה מהממים וכן רובם על אהבה בין בני נוער, מה שאנחנו.
בקיצור ההערה הזאת שלך ממש לא במקום כי זה ממש לא נכון!
ודוש שלי,
פרקים מדהימים, פשוט ליגה!!
השלמתי הכל . .
ונמאס לי כבר להגיד לך שתפסיקי עם כל הקטעים האלה מפסיקה/לא מפסיקה, חלאס אנשים רושמים לך פה תגובות כבר מפחד ממך!
תרשמי באהבה ותפסיקי כבר עם זה כי זה מייאש, אורגינל שזה מבאס לקרוא באווירה הזאת את הסיפור, וכבר דיברנו על זה יותר מ98 פעם!
עזבי מיותר להגיד לך את זה, כי ידוע לי שאת תעשי את זה שוב,
בכל מקרה פרקים מדהימים ברמות שמיימיות חחח
אוהבת הכי שרק אפשר . .
דושה שלך . .
^
איתך בחלק הראשון בכל מ-י-ל-ה!
סיפור מדהים!
המשך!
דוש חיים שלייי יאא אני שמחההה שהשלמת הכל..
חחח פתאום יש לי מצבב רוח שאת לא מבינהה.. הרגשה טובה כזאתתתתת..
חע חע חע.. כיף לי..!!
קיצור אני איתך בתגובה לאושרי למרות שלא ייחסתי לזה חשיבות כל כך..
אבל יכול להיות שהוא מתכוון שזה סיפור שונהה.. לא כמו כל הסיפורים של אהבה בין מתבגרים..
תסתכלי על הצד החיובי פה.. אולי הוא לא אמר את זה בכדי לפגוע... טוב.. לא חשוב..
אבל אני הכי שמחהה בעולם שהשלמתתתתתתתת...
אני ישלים את שלךךךך מתיי שאני רק יכולה..
את יודעת כמה לחץ יש עליי עכשיו. . בעעעעעע...
מבחנים מבחנים ועוד מבחניםםםםםם..
אוהבת אותך בלי סוף. . =]]
גלו'ש...
השלמתתתתתתת?!?!?!?!?!
יאאאאא
חחח אני שמחההה.. מאושרת מה שבא לך..
התגעגעעתייי אלייך כל כךךךךךך אוצרררררררררר...
אוהבת אותךךךךך..
סתיוו'שששששש 😊
זה לאא שהתלוננתי או מ'ששוו..
אאני אוהב ת'סיפוורריםם וכולל סיפור פה שאני קוראא הוא מהממםם ..
הכוונה שלי הייתה כאילו שזה שונהה.. סיפוורר אחר ממה שרגילים אליוו..
מצטער אם פגעעתי,אבל לא זאת הייתה הכווננה שלי!
סתיוו...
תמששייככיי!