ווואווו פרק מדהיים!!!
כל הכבוד על ההשקעההה.. מחכה להמשך!!
מהמםםםםםםםם
אהבתי רצח ימוכשרתתתתת!!!
מצפה לעודדד עוד ועודדדד!!
גלו'שש
וואאי..
ססתתייוויי..
אאיךך התגעגעתי,אתת לא יוודדעתת!#$2
אהבתי כ"כ!!!!!
פשוטט מדההייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
תמממששייכככיייייי בבקשההה הכי דדחוףףף שאאתת יככוללה!
מ-ש-ג-ע !
איזה כיף לי..
תודה על כל התגובות שלכם מדהימים שלי..
גלו'ש.. יו אר מיי לייייף בובבבבייי..
נתלייייי. . מי אוהבת אותך יותר ממני?! ימעלפת..
התגעגעתי אלייך.. דברי איתי..=]
אושריקו?! חיחי.. תודה לךךךך ימתוווווק. .
אנונימיתת גלוששש.. תודהההההה. ..
אאיןן בעעעדד ממה!#@!#
=]
עייננימותתקק ששלליי!
😢 איזה באסה זה להמשיך אחרי הרבה זמן ולראות 4 תגובות.
סתיווששששששש חיים יפים שיללילילילייי
סוףףףף סוףףף השלמתי פעריםםם!
אחחחח איזההה סיפורררררררררר
איזה שלמותתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
ממש ממש ממש אהבתיייייייי
נדיר ומיוחדדדדדד באמתתתת גם יחיד ומיוחד חח
אין עוד דברים כאלה וגם לא היו
זה רק מראה על המיוחדות שבךךךך כמה שאת מקסימה ויצירתית
שלא נדבר על מ=ו=כ=ש=ר=ת!!!
נהנתי מכל רגע ורגע שקראתי ואני כבר מתהההההההה להמשךךך!
איןן זה פשוט תפוררר עלייךךך כל הכישרוןן הזההה
אין ספק שיש בך משהו שאין בכל אחדדד!
מכורההה לסיפורררר הזההההה אללה אני חייבת שתעשי לנו המשךךך!
ואל תתבאסי מאמי גם אני עכשיו המשכתי ת'סיפור שלי אחרי מלא זמן חודש ומשהו..
ולוקח זמן עד שכולם חוזרים וזה,כי בחשבון שיש קוראים שלא יחזרו כבר..
אבל שטויות תמיד יבואו חדשיםם אני לא מאמינההה שמישהו יותר על הסיפור המושלם הזההה!
אין מצבבבב בעולםם חחח
לא אנטוש שוב!
אוהבתתת אותךךךך מלאכייתתת יפהייפיההה!!
יפיתי שלךךך=]
יו טוווווווו..
ולמה ארבע מאמי? עמ' תגובות ( : .. תמשיכי יפיופה..
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 06/07/2006) סתיווששששששש חיים יפים שיללילילילייי
סוףףףף סוףףף השלמתי פעריםםם!
אחחחח איזההה סיפורררררררררר
איזה שלמותתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
ממש ממש ממש אהבתיייייייי
נדיר ומיוחדדדדדד באמתתתת גם יחיד ומיוחד חח
אין עוד דברים כאלה וגם לא היו
זה רק מראה על המיוחדות שבךךךך כמה שאת מקסימה ויצירתית
שלא נדבר על מ=ו=כ=ש=ר=ת!!!
נהנתי מכל רגע ורגע שקראתי ואני כבר מתהההההההה להמשךךך!
איןן זה פשוט תפוררר עלייךךך כל הכישרוןן הזההה
אין ספק שיש בך משהו שאין בכל אחדדד!
מכורההה לסיפורררר הזההההה אללה אני חייבת שתעשי לנו המשךךך!
ואל תתבאסי מאמי גם אני עכשיו המשכתי ת'סיפור שלי אחרי מלא זמן חודש ומשהו..
ולוקח זמן עד שכולם חוזרים וזה,כי בחשבון שיש קוראים שלא יחזרו כבר..
אבל שטויות תמיד יבואו חדשיםם אני לא מאמינההה שמישהו יותר על הסיפור המושלם הזההה!
אין מצבבבב בעולםם חחח
לא אנטוש שוב!
אוהבתתת אותךךךך מלאכייתתת יפהייפיההה!!
יפיתי שלךךך=]
יש יש יש יש!!
חיים יפים שלי. . איזה כיף לי שהלשמת...
יאא את לא יודעת איזה אושר הציף אותי פתאום.
אני כזאת=> 😁 אדומה עכשיו בגללך. . והחיוך... פרוס על פניי הרבה יותר.
תודה על כל המחמאות.. על כל המילים היפות..
אין עלייך. . אני אוהבת אותך הכי הרבה שיש!!!
אני מאוד מאוד מקווה בשבילך שלא תינטשי אותי עוד פעם.. 😠
ואם כבר מדברים.. אז דברי איתי באייסיקיו. . אבל ברגע שאת קוראת את זה תשלחי לי הודעה!! 😊
תודה לך שוב על התגובה המדהימה הזאת..
שללא ספק עשתה אותי ע-ג-ב-נ-י-ה!! חחח.
מאוהבת בך חיי..
סתיוו'ש.. 😊
QUOTE (G-A-L @ 06/07/2006) קראי גם את התגובה שלי (:
התגובה שיותר למעלה?
קראתי והגבתי עליה כבר. .=]
QUOTE (G-A-L @ 06/07/2006) יו טוווווווו..
ולמה ארבע מאמי? עמ' תגובות ( : .. תמשיכי יפיופה..
זאתי בובי (: 😊
לא ראיתי אותה חיים שלי. .
ועכשיו זה לא 4 תגובות.. אבל מקודם זה היה.. וזה עדיין לא עמוד.
אהבתי את העבודה... התרגלתי אליה.
כבר לא ידעתי להבדיל.
בזווית עין ראיתי את שלומי מסתכל עליי.. כל כך מבולבל הוא היה.. 'שיהיה'.. חשבתי..
וחייכתי לעצמי..
בהליכה סקסית של שפנפנה לבנבנה.. הלכתי לכיוון החדר עם הדלת השחורה.
שם חיכו לי שטרות בעודפים...
את עבודתי עם הבחור עשיתי בדרך נפלאה וסקסית במיוחד..
כאשר יצאתי החיוך היה הרבה יותר גדול.. יצאתי עם 700 שקל.. כמו שמעולם לא יצאתי.
והוא.. הוא נהנה.. הייתי בטוחה.
הביטחון העצמי שלי עלה לו במהירות האפשרית. . נהניתי מכל שנייה..
פתאום כך.. התחלתי פשוט לאהוב את העבודה.
רציתי כוסית של אבסולוט ורדבול.. אבל לא רציתי לפגוש את שלומי. .
מחלוקת עברה לה בראשי... לראות אותו, לא לראות אותו.. לשתות, לא לשתות.
ידעתי כמעט מה ברצוני לעשות.
לקחתי את רגלי ובתנועות סקסיות וגוף חושני, התקדמתי לעבר הבר..
הוא היה בין עמוס לבין סביר.. מצאתי לי מקום בין הכיסאות הגבוהות והתיישבתי.
לאחר כמה שניות ניגש אליי הברמן שעבד עם שלומי..
"מה תרצי לשתות, שפנפנה?"... הוא שאל ואני התאמצתי לשמוע אותו מבין כל העומס והרעש.
"אבסולוט רדבול בבקשה".. עניתי.
"כבר מגיע"..הוא אמר.
חייכתי אליו והמשכתי להביט בכל האנשים שדאגו לבלות את הלילה פה.
"בבקשה סקסית"..הברמן אמר בחיוך.
"תודה שביבון"..חייכתי גם אני.
ישבתי על הבר שותה פה ושם מהשתייה שלי.
חושבת על הדברים.. מגרה גברים עם המבט שלי.
לא מחייכת, קשה.
נזהרת.. מפתה.
"מה הבעיות שלך?"..הגיח מימיני קולו של שלומי.
"אל תדבר איתי, אתה"..אמרתי מאשימה.
"מה את רוצה?מה עשיתי?"..הוא שאל.
"כלום, תישאר בבועה הקטנונית שלך"..הייתי עצבנית.
"אני מצטער על מקודם.. מה עכשיו התינוקיות הזאת?!"..הוא שאל עצבני.
"שום תינוקיות.. אני שונאת אנשים כמוך, פשוט שונאת!!".. נצמדתי אל פניו.
"את טועה, את אוהבת אותי"..הוא קבע עובדה.
"עדיך שתשתוק! אני לא יכולה לאהוב אנשים דפקנים וקנאים"..אמרתי בגועל עצבני.
"אני לא דפקן ואני לא קנאי"..הוא אמר.
"על סמך מה אתה אומר את זה?!"..שאלתי בעצבנות.
"על סמך זה שמרוב שאני אוהב אותך קשה לי לראות אותך מראה לכולם את גופך"..הוא אמר.
"אז זאת העבודה שלי בין אם תרצה ובין אם לא. אני לא מחזיקה אותך איתי."..אמרתי בעצבים.
"אני יודע"..הוא אמר.
"אז תפנים!! ועכשיו אל תפריע לי.. אנחנו נדבר כשנלך הביתה"..קבעתי עובדה ולגמתי פעם אחרונה מן השתייה.. קמתי והלכתי בסקסיות פראית לעבר הלקוחות החמים.
שלומי נישאר שם.. המום.. עצבני.. ובעיקר מבולבל.
התקדמתי לעבר חדר ההלבשה.. מכניסה את הכסף לתיקי..
עצבנית ומרירה מן השיחה עם שלומי הלכתי לראי הגדול שעמד במרכז החדר.
לקחתי את האיפור ותיקנתי במקומות אחדים..
לאחר מכן יצאתי אל תוך המועדון, שם היו לי עוד 2 לקוחות בוערים..
ישבתי על אחת הכיסאות... ממתינה להופעתי הבאה.
בעוד 5 דקות אני אמורה להיות על הבמה.
נכנסתי בחמישית היום לחדר ההלבשה, לוקחת תלבושת מדהימה.. לובשת אותה..
ואז מעיפה בפראות את השיער.. חיזקתי את האודם האדום העז.. המבריק.. הזוהר..
המושך.. המפתה.
כך יצאתי להופעתי הבאה..
שם נהניתי כמו בהתחלה..
תנועות חושפניות.. מבטים מצטלבים.. ליקוקים מגרים.. רגעים כובשים.
שריקות מכל עבר.. נגיעות מכל מבט..
עד אשר ניגמר הזמן.. ואני ירדתי מהבמה עם חוטיני בלבד.
התלבשתי במהירות בחדר ההלבשה.. שם קיבלתי שוב נשיקות מכל העמיתות לעבודה.
יצאתי מהחדר זוהרת.. מחייכת.. מאושרת.
לא מסתכלת.. רק מענטזת.
פתאום. . ללא הודעה מוגדרת..
"את פנויה?"..נשמע קול מזכיר מאחוריי גבי.
הפניתי את מבטי לעבר הקול וליבי הצטמצם.
חיוך ניפרס על פניי בלי שאני יבקש או ירשה.
"אני מכיר אותך"..הוא אמר לפתע.
"אותי?"..שאלתי בחשש.
"אותך.."..הוא אמר בסקסיות. . ואני התמלאתי שימחה וגעגועים..
~~~~~~~
יאא יצא לי מזה משעמם ניראליייי. . לא יודעת.. לא אהבתי.. =/
טוב.. תגידו את דעתכם.. זה עדיין פרק... ואני עדיין מחכה לתגובות!!
חיחי..
אוהבת אותכםםם בצורה מטורפת!!
סתיוו'ש... 😊