מקסיייםם !@#
לא הבעלה הקודם הזה.. נו לא זוכרת איך קראו לוווווו..
המשך דחוףףףףףףףף.. [=
😊 תודה מאמייי שלי!!
אני אוהבת אותך..
גמאני שכחתי איך קוראים לו. . 😁
איזה דפוקה אני יאאוו.. .
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/07/2006)
יש יש יש יש!!
חיים יפים שלי. . איזה כיף לי שהלשמת...
יאא את לא יודעת איזה אושר הציף אותי פתאום.
אני כזאת=> 😁 אדומה עכשיו בגללך. . והחיוך... פרוס על פניי הרבה יותר.
תודה על כל המחמאות.. על כל המילים היפות..
אין עלייך. . אני אוהבת אותך הכי הרבה שיש!!!
אני מאוד מאוד מקווה בשבילך שלא תינטשי אותי עוד פעם.. 😠
ואם כבר מדברים.. אז דברי איתי באייסיקיו. . אבל ברגע שאת קוראת את זה תשלחי לי הודעה!! 😊
תודה לך שוב על התגובה המדהימה הזאת..
שללא ספק עשתה אותי ע-ג-ב-נ-י-ה!! חחח.
מאוהבת בך חיי..
סתיוו'ש.. 😊
מלאךךךךךךךךךך יפהההההה שליייייייי!!
איןן לך על מה להודות לי באמתתת שלא
אם יש תכונה טובה בי היא הכנות אני אומרת אך ורק את מה שאני חושבת-את האמת!
אז ככה שהסיפור שלך מושלםםם יותר נכוןןן א ת כותבת מוושלםםם!!
אני מתהה עלייךךךך עגבנייה שילייי חחח
אגב המשכתי את הסיפור שלי..את נטשת אותו גם 😢 מקווה שתשלימי פערים ותחזרי כי חשובה לי הדעה שלך-של ילדה כל כך מוכשרת על הכתיבה שלי!
אוהבתתתתתתת אותךךךךךךך המוניייייייי יפיופה שילייי!!
מווווווווואההה ענקיתתת
ומבטיחה לא לנטושש יותררר!!
פרקק יפהה כמו ת-מ-י-ד!!
משאירה אותי עם טעם של עודדד
תמשיכי דחוףףףף אני במתחחחחחח
וזה לא טוב חחחחח
כפרונה עלייךךךך אין כמוךךךך!!
מווווווווווווווווווווווואאאאאאההההההההה
שרופה לך על התחתת בייבי!!
יפיתי שלךךך😊
חחחחחחחחחחח
עומרי אולי? לא. לא עומרי.. שרון? לא...
לא זוכרת!!!!
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 07/07/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/07/2006)
יש יש יש יש!!
חיים יפים שלי. . איזה כיף לי שהלשמת...
יאא את לא יודעת איזה אושר הציף אותי פתאום.
אני כזאת=> 😁 אדומה עכשיו בגללך. . והחיוך... פרוס על פניי הרבה יותר.
תודה על כל המחמאות.. על כל המילים היפות..
אין עלייך. . אני אוהבת אותך הכי הרבה שיש!!!
אני מאוד מאוד מקווה בשבילך שלא תינטשי אותי עוד פעם.. 😠
ואם כבר מדברים.. אז דברי איתי באייסיקיו. . אבל ברגע שאת קוראת את זה תשלחי לי הודעה!! 😊
תודה לך שוב על התגובה המדהימה הזאת..
שללא ספק עשתה אותי ע-ג-ב-נ-י-ה!! חחח.
מאוהבת בך חיי..
סתיוו'ש.. 😊
מלאךךךךךךךךךך יפהההההה שליייייייי!!
איןן לך על מה להודות לי באמתתת שלא
אם יש תכונה טובה בי היא הכנות אני אומרת אך ורק את מה שאני חושבת-את האמת!
אז ככה שהסיפור שלך מושלםםם יותר נכוןןן א ת כותבת מוושלםםם!!
אני מתהה עלייךךךך עגבנייה שילייי חחח
אגב המשכתי את הסיפור שלי..את נטשת אותו גם 😢 מקווה שתשלימי פערים ותחזרי כי חשובה לי הדעה שלך-של ילדה כל כך מוכשרת על הכתיבה שלי!
אוהבתתתתתתת אותךךךךךךך המוניייייייי יפיופה שילייי!!
מווווווווואההה ענקיתתת
ומבטיחה לא לנטושש יותררר!!
פרקק יפהה כמו ת-מ-י-ד!!
משאירה אותי עם טעם של עודדד
תמשיכי דחוףףףף אני במתחחחחחח
וזה לא טוב חחחחח
כפרונה עלייךךךך אין כמוךךךך!!
מווווווווווווווווווווווואאאאאאההההההההה
שרופה לך על התחתת בייבי!!
יפיתי שלךךך😊
חחח אוצר שלי.. את הכי משוגעת בעולם..
אני הכי שמחה שיש שאת חושבת ככה.. ועכשיו אני יותר אדומה מהעגבנייה..
דיי את לא יכולה להמשיך לעשות לי את זה..
ימדהימה אחת. .
אני לא צריכה לקרוא את הסיפור שלך כדי לדעת עד כמה את מוכשרת.
מספיק לי שקראתי אותו אז.. אני מסופקת ויודעת שאת כותבת מדהים.. שאין עלייך..
אבל אני מבטיחה שאני אקרא.. ויש לי מילה !!
אני רק מקווה שהמחשבות שיש לי בראש ירגעו. . שיהיה לי מקום לדברים אחרים..
כי כרגע.. אני חושבת רק על דבר אחד.. וזה משגע אותי לצערי.
אוהבת אותך ללא גבולות מאמיי שלייי . . .
תודה על התגובוה שלך. ..
הדעה שלך חשובה לי באותה מידה ששלי חשובה לך!!!!
מוואההההה ענקית. . .
אין עליייךךך בארץץץ הקטנטונת הזאת. .
סתיוו'ש.. . . 😊
גלו'ש שוגעת שליי. . . את פשוט שרוטה~~~~
חחחח שכחת בטעות עוד שם?! אבל לא. . לא זה לא השם..
רגעע... נו אני צריכה להיזכר. . .
מישהו זוכר?! אין לי כוח לבדוק כמה עמודים אחורה...
אוהבת אותך גלולהההההה יפיופההההה שלי!!!
וואאיי
פרק מדהיםם1#!@$#@
ואולי זזהה הרופא שטיפל בבן שללה?!
ייאא.. אהבתי כ"כ
וד"א.. אהבתי מאוד גם ת'חתיממה שלך.. י'ששייקססייתתת!#@!$#
סתיוי איזה מתווווקההההההה
אני מצפה לתגובה ממך 😁
אוהבבתתת אותךךך מושלמתתתת שילייי
המוניי המוווניייי כפרונה שילייי
יפיתי שלך=]
תודה אהובים שלי..=]
ו.. ממש התבאסתי ממצב התגובות.
ציפיתי להרבה יותר.
קוראים לו אריאל לאאא..!??..
מאמי זה מדהיםםם..!!
וגמאני חושבת שזה הרופא. אין מצב שזה האבא של הבן שלה
היא לא הייתה מחייכת אם זה היה הוא..
מחכה להמשך..!
לילוש =]
ניחושים מעניינים יש לכם.
חח
טוב.. אני לא ישאיר אותכם עוד במתח..
יותר מאוחר אני ישים המשך, כי הרגע קמתי.
לילו'ש.. תודה מתוקה שלי!!!
וכן.. קוראים לו אראיל.. חח תודה שהזכרת לנו!!
מוואה ענקית..
והמשך יום נעים.
אני רוצה עוד תגובות.. 😊
סתוו'ש.. מוכשרת אחת.. הבטחת שלא תתלונני הפעם...
תראי שלאט לאט שתמשיכי בקביעות (כל יום!!) תקבלי יותר ויותר המשך ויצטרפו גם קוראות חדשות..
זה מעייף שאת ממשיכה רק פעם ב.... אומרת לך את זה כי רוצה בשבילך רק טוב!!
ואריאל.. חחחח.. קוראים לו אריאללללל.. אומגגג.. איך שכחתי? שם אחד האהובים עלי 😛
QUOTE (G-A-L @ 07/07/2006) סתוו'ש.. מוכשרת אחת.. הבטחת שלא תתלונני הפעם...
תראי שלאט לאט שתמשיכי בקביעות (כל יום!!) תקבלי יותר ויותר המשך ויצטרפו גם קוראות חדשות..
זה מעייף שאת ממשיכה רק פעם ב.... אומרת לך את זה כי רוצה בשבילך רק טוב!!
ואריאל.. חחחח.. קוראים לו אריאללללל.. אומגגג.. איך שכחתי? שם אחד האהובים עלי 😛
אני לא התלוננתי.. פשוט נעצבתי לאור המצב.
אבל הפעם אין לך מה להגיד.. אני לא התעצבנתי או רבתי או משהו דומה לזה..
ואריאל.. חחחחחחחחחחחחח כן כן. . 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/07/2006) QUOTE (G-A-L @ 07/07/2006) סתוו'ש.. מוכשרת אחת.. הבטחת שלא תתלונני הפעם...
תראי שלאט לאט שתמשיכי בקביעות (כל יום!!) תקבלי יותר ויותר המשך ויצטרפו גם קוראות חדשות..
זה מעייף שאת ממשיכה רק פעם ב.... אומרת לך את זה כי רוצה בשבילך רק טוב!!
ואריאל.. חחחח.. קוראים לו אריאללללל.. אומגגג.. איך שכחתי? שם אחד האהובים עלי 😛
אני לא התלוננתי.. פשוט נעצבתי לאור המצב.
אבל הפעם אין לך מה להגיד.. אני לא התעצבנתי או רבתי או משהו דומה לזה..
ואריאל.. חחחחחחחחחחחחח כן כן. . 😊
זה זכותך להתעצבן, להתלוננן וכדומה.. כי זה מבאס שאין תגובות.. מבינה אותך..
אבל תמשיכי? בשבילי ? 😢
חח ברור שאני ימשיך..
עד שאני לא יגיע לעלילה שאני מתכננת, אני לא יסתפק.. גם אם לא יהיו תגובות.
אתם פשוט לא מבינים מה הולך לקרות פה..
הסיפור הזה הולך להישתנות מקצה לקצה!!!!!!!!!!
יאאא מתחת אותיי עכשיוווווווו 😛
קדימההההההההה תתקתקי לנווו המשךךך ומהרררר
מחכהההההה כוליי בתחחחח חחחחח
אוהבתתתת,
יפיתי😊