ואואואוואו!!
מדהים,תמשייככיי!
ללל"ט בפנאאןן!!
אלללהה מימונהה טה נה נה ניי,אללהה מימונהה!
חעחעעחע
=]]
אווו יופייי..
עכשיו היא תוכל להיות עם שלומי...
הגיע הזמן...=]
יאללה אני במתחחחחחחחח
המשך מאמי ומהררררררר...
אוהבתתתת
לילווש😊
ייייייאאאא ממש תודה לככככככםם..
חח אני מתההה עליככככם..
אני עפהה לישון עכשיווווווו 2:30!!
לילה מושלםםםםםם!!!!
ותגיבו עודדד המוןןןןןןןןןןן. . .
אוהבתתת המווןן המוןןן המווןןן
סתתיווששש 😊
בובה..😊
איזה יפה...
חח
יאלה אני רוצה עוד המשך יפה ומעניין..
ססתיוווו!!!
אאתת פשוט מוכשררתת!
בא לי עוודדדדדדד!!!
אאנייייייי מתתת על הסיפוור הזזהה!
ייאאללהה..
ההממששךךך!
תודה על גל התגובות מתוקים שלי!!.. אני פשוט אוהבת אותכםםם!!..
הייתי בטבריה עד לפני שעה בערך.. אני כולי גמורה!!!!..
היום לא יהיה המשך ניראליי...
אני פשוט עייפה..
תגיבוו עוד הרבההה..{לא שיש לי תלונות חח}
מאוהבת בככככככםם..
סתיוו'שש 😊
יפפה נשמהה! ותמיד תיזכרי יההיה טובבבבב
נתלילו'ש תודה מתוקה שלי!!!
טל_חמו- תודה מאמי.. בן או בת? ו.. אני רואה שמשתמש חדש..
חח תגובה ראשונה אצלי..
ניקח את זה כמחמאה..
אני יכולה לקרוא לך קורא/ת חדש/ה בסיפור שלי?
קראתי את הכל רק עכשיו..
ו..ואוווו פשוט אין מיליםםםם
כל כךךךך שונה..!!!
כל מדהייים..1!
תמוש המאמוש- תודהה מאמי שלי!
יאאא זה ממש משמח אותי שישי לי קוראות חדשות!!
שמחה שאהבת ונהנת..
מקווה שתהיי עיקבית ותמשיכי לאהוב את הסיפור וכמובן להנות ממנו. .
מוואה ענקיייתת..
סתיוו'שש 😊
סתיווו...
כדדיי שהן יתמידוו ויהיו עיקביותת אזז תתני להן סיבה לככךךךך..
הכוונה שלליי ההייא...
ש-ת-מ-ש-י-כ-י כ-ב-ר!!!!
חוללעעללייךך!
אוקיי.. שאני יסיים לעזור לאמא שלי אני אכתוב המשך..
כרגע אני לא ממש יכולה!!
אוהבת אותכם!!