תודה. . .
אבל למה אתם כאלה מאכזבים? אני השקעתי בהמשך הזה ומה שאני צריכה לקבל זה 3 תגובות??..
סתיוווווווווויייי =]
רק חזרתי לבצפרר ללחץ נוראייי
שני מבחנים בשבוע שלוש ביום כמעט כל יום :/
ולא היה לי זמן להיכנסס
אבל בשביל הסיפור המושלם הזהה ?!?
ה=כ=ל 😊
פרק מושלםם יפתיי😊
איפה שלומי שליי ?!?!
מהר מהרר שיהיו ביחדד😛
לוב יו המוןן ומחכה להמשךךך
ליגלוששש😘
תודה ליגי. .
אוהבת אותך ושמחה שאת עושה מאמצים לקרוא את הסיפור, כיף לי שאת נהנת ממנו. .
מוואה ענקית! 😁
יוווווו הנה הרק שלו חיכינו !!!
חחח יאלה אני רוצה עוד המשך..!!!
מתי היה..?!
אהבתי! אהבתי ו..
אהבתתיי!(כמה לא צפוי,אה?חחח..)
תמשייככיי הכיי דחוףףף!!
מדהיםם!
בטחח בים היא תפגוושש ת'הוואא..
אהה? תעשי את זהה..;]...חחח..
תודה רבה. .
ואושרי- רק לידע כללי, אני הילדה הכי לא צפוויה בארץ,מלאת הפתעות.
ועל מנת שהסיפור יהיה מותח ומסקרן יותר, אני מעדיפה להיות הכי לא צפוייה.
מה זה שווה?
אבל בואו ואני אתן לכם רמז, הסיפור הזה עוד הולך להיות מפתיע.... ואתם לא יודעים כמה.
מחר יש לי מבחן, ועד עכשיו הייתי בשיעור פרטי-שעתיים.
ב-10 וחצי בלילה יש לי עוד שיעור פרטי.
יש לי מבחן מחר במתמטיקה,
ועל מנת שאני יעלה ל-5 יחידות במתמטיקה, אני חייבת להשקיייע...
יש לי מלא שיעורים עוד לעשות. .
בעע..
אוהבת אותכםםםם. .
תמשיכוו להגיבב ולהיות מתוווקים כמו תמיד. . .
סתיוו'שש 😊
תשקיעי,תלמדי..
זה הכי חשובב!
וסבבה..שמח שלא יהיה צפוי ושיהיה מותחח!
=]]]
סה"כ להשלים פרק אחד מתוקונת שלי.. 😛
מהמם!!
המשך!!!
חחחחח נו מה. .
לא היה ליי זמן להשים המשך בגלל הלימודים והלחחחץץ..
😁
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם אמאאאאאאאאאאא
תקשיבי סתווש את אחדד המוכשרוות פההה !!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותתתך😊
חח את חושבת??
תודה.. מתה עלייך אוצר. .
אני בטוחה שגם את מוכשרת בדיוק כמו שתיארת אותי.
אני יקרא את הסיפור שלך בזמן הפנוי שיהיה לי.. ואין לי!! חח
מוואה ענקיייייית ית ית ית..
חחח
לילה מדהיםםםםם!!
סתיוו'שש 😊