בהחלט פיצוי כייפיי :]]
המשך דחופיישןן$@#
כמה מתח יש בסיפור הזה הרגת אותי כבר!@~
מעניין שרק מתי שאני מתלוננת, התגובות פתאום באות..
תודה למי שהגיבה בכל אופן..
טוב סתיו, בגלל שאני חברה שלך אני אומרת לך את זה . .
כדאי שתירגעי עם הקפריזות שלך כי זה מוריד המון חשק לקרוא ת'סיפור שלךךך, חלאס תני לאנשים לנשוםםם זה חג ואנשים בחופש, לא כולם נכנסים לאתר לקרוא המשכים, מה קורה לך סתיו אני לא מכירה אותך ככה, מאיפה זה באאא?????
בקיצור סתיו תיגרעי עם הקפריזות האלו כי זה בא אחרי כל 7 פרקים וזה לא נותן לאף אחד כלום, אם את לא אוהבת את זה אז חלאס אל תכתבי יותר סיפורים כי אנשים כבר מתחילים להרגיש חייבים לכתוב תגובות ולהתחנף בשביל שלא תתעצבני חלילה או משהו כזהה . .
ואני אומרת לך את זה מכלב הלבב . .
ח-ל-א-ס.
מקווה שלא תתעצבני, אבל אולי ככה תביני, שאני מביאה לך ת'אמת בפנים.
אוהבת אותך
דושה.
QUOTE (-SuFa- @ 18/04/2006) טוב סתיו, בגלל שאני חברה שלך אני אומרת לך את זה . .
כדאי שתירגעי עם הקפריזות שלך כי זה מוריד המון חשק לקרוא ת'סיפור שלךךך, חלאס תני לאנשים לנשוםםם זה חג ואנשים בחופש, לא כולם נכנסים לאתר לקרוא המשכים, מה קורה לך סתיו אני לא מכירה אותך ככה, מאיפה זה באאא?????
בקיצור סתיו תיגרעי עם הקפריזות האלו כי זה בא אחרי כל 7 פרקים וזה לא נותן לאף אחד כלום, אם את לא אוהבת את זה אז חלאס אל תכתבי יותר סיפורים כי אנשים כבר מתחילים להרגיש חייבים לכתוב תגובות ולהתחנף בשביל שלא תתעצבני חלילה או משהו כזהה . .
ואני אומרת לך את זה מכלב הלבב . .
ח-ל-א-ס.
מקווה שלא תתעצבני, אבל אולי ככה תביני, שאני מביאה לך ת'אמת בפנים.
אוהבת אותך
דושה.
דוש כבר אמרתי לך אתמול, זאת דעה שלך ואני מכבדת אותה.
אבל גם לי יש דעה ואני מקווה שגם את תקבלי אותה.
אני בתור אחת שכותבת סיפור, ומשקיעה, ומנסה לרצות את הקוראים שלה, ושיהנו מצורת הכתיבה ומעלילה ובאמת אני חושבת על הכל ועל כולם, מצפה שלפחות אחריי שקוראים את הסיפור יתנו תגובה קטנה שכוללת בתוכה לפחות מילה או שתיים. אני לא מבקשת הרבה, אני בסך הכל ביקשתי דבר מינמלי!!!!! תגובה קטנה!
זה קשה?
דוש, את בתור אחת שכותבת סיפור ואני בטוחה שהתגובות חשובות לך ונותנות לך השראה.
תרצי שהתגובות פשוט יעלמו לך ולאט לאט יתחילו להיות מעטות יותר?
אני בטוחה שלא!!
אז הינה אני עכשיו אומרת שהתגובות כן חשובות לי! ואפילו מאוד.
וכזאת אני וככה אני חושבת, ככה אני מרגישה. לדעתי התגובות של הקוראים יותר מחזקות אותי ויותר נותנות לי השראה לכתוב.
אני לא יודעת מה איתכן אבל עליי זה פשוט נימאס שרק כאשר אני מתלוננת על המצב של התגובות אני מקבלת אותם!.. למה זה צריך להיות ככה ולא ממכן פשוט?
אני לא משווה את הסיפור שלי לאף סיפור באתר ואני יודעת שכל סיפור מקבל את מספר התגובות שמגיע לו.
אבל אני שמנסה להוכיח לכן שאני יכולה להיות הכי בסדר בעולם בקצב ההמשכים והייתה לי תקופה שהכל היה בסדר, אני מקבלת רק 6-7 תגובות.
זה מבאס אותי, מצטערת!
זאת דעתי, וזכותכם המלאה לא לקבל אותה.
אני רוצה לשמוע את דעתכן בבקשה!
סתיוו'ש
אבל מי אמר שהן לא משאירות תגובות???
את לא מבינה שעכשיו חג ולא כולן על המחשב כמונו??
תיראי כמה מחוברים יש בחג וכמה יש ביום חול . . סתיו תתחילי לחשוב!
ומי שקראה השאירה תגובה אבל לא כל הקוראות שלך בחג הפה באתר . .
בקיצור לפי דעתי את ממש נסחפת, ומקווה שזה יעבור לך אבל מניסיון לדבר איתך עצבנית זה לדבר אל הקיר ואין לי כוח לדרמות האלה . .
מקווה שתיצאי מזה מהר . .
כל מה שאמרתתת פה כל כך לא נכון!!!!
דווקא עכשיו בחגג אני רואאהה הרבה יותר משתמשים מחוברים!!
ואני כן מדברת על זההה שיש קוראים שקוראים ולא מגיבים.
במשך היומיים האלה מאז ששמתי את ההמשך היו מלא קוראים שניכנסו לאשכול ולא הגיבו.
אני לא מדברת באויר!
ואפ'חדד לא עושה פה דרמות!
חלאס כבר כל הזמן לחשוב שאני עושה מכל דבר סיפור..
דיי נימאס כבר!@
סתיוייי 😊
תמשיכיי הגיבוו מלא מלא מלא
וחג שמחח 😛
ליגלוששש
לא יודעת אם אני בכלל רוצה להמשיך, עכשיו אני הולכת לעשות כמה דברים.
ורק שתדעו שבחיים שלי לא היתבאסתי ככה בגלל תגובות.
סתיו
זה חג
אנשים באים קוראים ויוצאים מהר כי אין זמן
כמו שאת יוצאת עם חברות הגיוני שגם אחרים
אל תתבאסי בגלל התגובות!
את ממשיכה את הסיפור בשבילך ובשביל מי שכן קורא וכן אוהב
ויש לך סיפור מדהים...
אז באמת תפסיקי להתבאס מזה ותביני תנסיבות
אוהבת אותך!
סתוי'שששש
בובה...
אני רוצה המשך..
ודיי אל תריבו.. חבל מה אתן ילדות קטנות...
אבל לדעתי כמו שהדרושש אמרה
"סתיו
זה חג
אנשים באים קוראים ויוצאים מהר כי אין זמן
כמו שאת יוצאת עם חברות הגיוני שגם אחרים
אל תתבאסי בגלל התגובות!
את ממשיכה את הסיפור בשבילך ובשביל מי שכן קורא וכן אוהב
ויש לך סיפור מדהים...
אז באמת תפסיקי להתבאס מזה ותביני תנסיבות
אוהבת אותך! ":[
כן אני יודעת את זה..
תשמעו יכול להיות שהיתרגלתי לטוב מידיי ועכשיו קיבלתי את זה בבום.
שיהיה לכולכם חג שמח וכשר!!!
אוהבת המוןן המוןןןן..
סתיוו'שש 😊
סתיווההה יש לך עמוד + של תגובות 🙄
כשמסתכלים על הצד החיובי, צודקת! 😊