מצה אחת זה כמו שתי פרוסות לחם..
יש על זה כתבה בעיתון "ידיעות אחרונות" של אתמול (חמישי...)
תהני בשפופינג וכשתסיימי לקנות בגדים כדאיי לך שתחזרי לפה
ותכתבי לנו המששךך שווססיי כמו תמידד!
חגגג ששממיייחחחח!!=]]]
שני פרקים מעלפיםםםםםםם...
אני גם רוצה רון כזה משלי..
איזה מאמי הואאאא...
סיפור מהמםםםםםםםםםם..
אז המשךךךךךךך ודחווווף..
אוהבתתתת
לילוווושש=]
תודה לכםםםםםםםםםם..
אוהבתת אותכםם..
האמתתת שלא הלכתי היום לקנות בגדים.. אני ילך כנראה שבוע הבא...
ישנתי עד מאוחר היום כי הייתי עייפה מהנסיעהה.. ועוד הלכתי לישון ב-3 לפנות בוקר..
המשך יהיה לכם כמו שאתם מבינים רק במוצאי שבת אם אני לא יצא..
תסלחו לי על חוצפתי שלא שמתי לכם המשכים עד עכשיו.
חופש וזה.. אני לא כל היום על המחשב... יוצא לי לצאת הרבה..
שיהיה לך סופשבועעעע נפלא וחמיםםםםם....
תצאו, תבלו... תנצלו את החייייייייםם...
אוהבת אותכםם כל כך..
שוב..
נשיקות וחיבוקיםםםם..
סתיוו'שש 😊
העיקר שאת נהנת...
אאנחנו נחכה פה כמו ילדים טובים!
כמו..;]
חחח
הממששךךך!!
חח
אושרי ימצחיק אחד..
חחח
טוב סתיוו'ש
אני ורצה כבר המשך...!!!!
עדדדדין אין המשששששך?!
אני בבבבבשוק 😯
שבוע טוב בנותתתתתת!!!!!!!
סורי סורייייייייייייייייייייי שאין המשךךך באמת מצטערתתתתתת
אחותי תסיים עם המחשבב{גנבתי לה אותו טיפה} ואני ישים המשךך..
מבטיחההה מבטיחההההההה.... היום יהיה המשךךךךךךךךךךך!!!!!
ממש מממממממששששש סליחה!!
בתאללל... למה בשוק?! קורה מהה... חחח 😛
יאללה עפתיי..
אוהבת אותכם...
סתיוו'שששש 😊
😠 סתיויייי
ההמשךך שליי
ב
ב
ק
ש
ה 😢
נו מה קורה פהה?!!?~!?#@?@~$@?
מה עם ההמשך שלננוו?!!?
לא אופייררר..
😊
אוף אין לי בכלל זמן לשבת על המחשב... אני מצטערת שככה..ואני מצדיקה כל כעס שלכם...
חופש.. ואני לא הכי בבית.. ואני יושנת עד מאוחר.. ואני נוסעת הרבהה.
אין לי זמן לנשום... אני מקווה שיהיה לי זמן ואני ישים היום המשך מאוחר יותר.
עוד 45 דקות בערך אני צריכה להיות מוכנה ואני נוסעת.
למרות שחופש.. אני לא חייה באתר. ואתם צריכים להבין.. אני לא רוצה שתכעסו ותתבאסו.
אני מקווה שכאשר אני ישים המשך אני לא יגלה שכולם נעלמו לי מפה.
אוהבת אותכם..
שלכם,
סתיוו'שש 😊
הינה אני כותבת עכשיו המשך!..
ניראה מה יצא לי.. בזמן האחרון אין לי השראה לכתוב בכלל..
אין לי מושג למה היא נעלמה לי.
😢