פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~*~הכל למענך...~*~

✍️ הילדה_והאגדה 📅 14/02/2006 02:59 👁️ 22,994 צפיות 💬 964 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 40 מתוך 65
בוקרר טוב יפות שליייייי....
הרגע קמתי, אז המשך יהיה יותר מאוחרר...
שני- אני שמחה שאהבת את הסיפור, ואני עוד יותר שמחה שיש לי קוראת חדשה!
אני מקווה שתעקבי אחריי הסיפור ותמשיכי להנות ממנו..
שוב תודה!! אוהבת אותך.. 😊


גלגולההההה... מתה עלייייך!

סתיוו'ש 😊
ייאאללהה!!

כבר כמעט ששתייםם!

חחח..

אאניי רוצצהה המששששךךךךךךךךךך!!

מקווהה שאתמול טיפה עודדתי אותך באייסיי..

אני בטוח שתשלימוו..

יאאללה! מתחררפןן כברר..

רוצה לדעת מי זה היהה!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא סתיושששששששששששששששששששששש
מאוד אהבתי ת'פרקקקקקקקקקק רונוש התעוררררררררררררררררררררררררררר
הוא זוכר למה הוא כעס עלייה????
ושלומי מקסיםםםם אבל קסם זה לא הכל בחייםם יש אחריות ומחויבות שזה לפני הכל
גם אני מרגישה כאילו הוא מתנהג כמו אריאל אל שירןןן
אהבתי ת'פרק נוראאא
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
טלו'ש-ואושרי- תודה לכםםםם!!!
מתהה עליכםם קטניים..

תהנו כולכםםםםםםםםםםםםם....=]


פרק-21:

**אני לא רוצה להפריע לך יותר,
שתהיה לך עבודה נעימה, ולילה טוב, תמסור לכולם ד"ש ממני.
ותן לעצמך נשיקה בשמי**
עניתי לסיכום ושמתי את הפלאפון על רטט בכדי לא להעיר את שנתו של רון.
הנחתי את הפלאפון על הדלפק לידי.וחיכיתי להודעה משלומי, כמו נערה מאוהבת.
לאחר שניות נישמע צלצול הפלאפון שלי... זאת הייתה שיחה..
הרמתי את הטלפון והבטתי על הצג זה היה..............................

-חלי מחייגת אלייך-.. שמחתי כל כך לשמוע ממנה ועניתי לטלפון.

"שלום גם לך"..אמרתי בשמחה ושמעתי את צחוקה המתגלגל.
"שלומלום לך"..אמרה.
"מה קורה גברת?"..שאלתי.
"מצוין מה איתך?"..היא שאלה ואז מיד הוסיפה: "מה עם רון?".
"איתי מצוין, ועם רון עוד יותר"..השבתי.
"הוא התעורר?"..היא שאלה בשמחה שהייתה אופיינית לה.
"ברוך ה'"..אמרתי.
"את עם הברוך ה' שלך, אני שמחה שהוא התעורר, באמת. אני יבוא אליכם מחר על הבוקר, נעשה לכם השקמה"..היא אמר וצחקה.
"חח אם את מתעקשת, אבל לא כל כך מוקדם"..אמרתי מאושרת.
"האושר שלך יותר מידי גדול, משהו חדש?"..היא שאלה בסקרנות שגם הייתה אופיינית לה.
"משהו גדול, חדש, ויש גם משהו שיפתיע אותך.. תבואי מחר ונדבר על הכל"..אמרתי לסיכום והיא הסכימה.
"מה עם שחר ורז, התגעגעו לקטן שלי?"..שאלתי.
"את לא יודעת כמה, הם כל הזמן שואלים אותי מה איתו ולמה הוא לא מגיע לבית הספר. זה בעיה אני לא יודעת מה לענות להם"..היא אמרה מודאגת.
"שיבואו איתך מחר, נספר להם ונספר גם לרון למה הוא בבית החולים"..אמרתי.
"ואל תגידי להם כלום עדיין עליו"..הזהרתי.
"למה לא?"..היא שאלה.
"ככה הרופא ביקש, פחות ידע יותר טוב"..אמרתי.
"טוב אני הולכת לשתות משהו ולעשן סיגריה, אני מזמינה אותך אם בא לך"..אמרתי.
"לא איזה, אני צריכה לקלח את התאומים ולהכניס אותם לישון"..היא אמרה.
"או-קי, אז מסרי להם מרון שהוא בסדר, וממני לילה טוב"..אמרתי.
"יגיע, לילה טוב לכם".. היא אמרה וניתקתי.

-הודעה משלומי לא איחרה להגיע-
פתחתי אותה..
**הייתי רוצה לאחל לילה טוב בצורה אחרת, אבל אם ככה נתפשר,
שיהיה לכם לילה מדהים**

קראתי את ההודעה ולא השבתי לו, קמתי מליד רון והתחלתי להסתובב בחדר.
פתאום נשמע אליי קול מוכר, קולו של רון שהתעורר.
"אמא"..הוא אמר ואני הלכתי לעברו בקצב מהיר.
"התעוררת קטן"..אמרתי ונשקתי לו על מצחו.
"מה אני עושה פה?"..הוא שאל מיד.
"עברת תאונה מאמי, איבדת את ההכרה וישנת כמה ימים.. אבל עכשיו הכל טוב, נכון?"..שאלתי.
"איזה תאונה?"..הוא שאל בבהלה.
"רצת לכביש ונתקעת במכונית נוסעת, אבל היא בדיוק נעצרה ואתה יצאת מזה בשלום"..אמרתי בחיוך והחלקתי את שערו.
"אני צמא"..הוא מיד העביר נושא.
"שנייה אני ימזוג לך מים"..אמרתי.
הוצאתי מן הארונית הקטנה שעמדה לידנו בקבוק מים וכוס פלסטיק, פתחתי ומזגתי לו.
"בבקשה"..הושטתי לו את הכוס והוא התחיל ללגום.
"אני רוצה משהו אחר, לא מים"..הוא התפנק.
"תחכה פה כמה שניות ואני ידבר עם הרופא, נישאל אם אפשר להוריד אותך לקפטריה למטה, תאכל ותשתה משהו חם"..אמרתי בחיוך והוא חייך בחזרה אלי.
"לא לזוז"..הזהרתי בצחוק ויצאתי מן החדר.
התחלתי להתהלך במחלקה, עד שמצאתי את המזכירה של ד"ר קיסלבסקי.
"שלום"..היא אמרה בחיוך מזהיר.
"שלום, אממ איפה ד"ר קיסלבסקי?"..שאלתי.
"הוא עושה ביקורי חולים, הוא במחלקה. הוא בטח צריך כבר לעבור חדר שלך"..היא אמרה שוב ואני חייכתי אליה.
"או-קי"..אמרתי. "תודה"..אמרתי שוב והלכתי.

התהלכתי שוב במזדרונות הארוכים עד שהגעתי לדלת חדרו של רון, ושם כבר עמד לו ד"ר קיסלבסקי, לבוש בחלוק הלבן ומחייך אלי כאשר שמע את נעליי העקב שלי.
"שלום"..הוא אמר ואני עניתי בחיוך.
"שלום". השבתי והתקדמתי לעברו ולעבר רון.
"הילד שלך פשוט בריא וחזק, נס רפואי שהוא יצא מזה כל כך מהר ובקלות"..הוא אמר מיד ושימח אותי מאוד.
"זה הילד שלי"..התגאתי בו.
"ואתם יכולים ללכת לקפטריה, אני לא רואה סיבה שלא"..הוא אמר.
"או-קי, תודה"..אמרתי וחייכתי לעבר רון ואז הפניתי את עיני לד"ר.
"אני רוצה לדבר איתך, מחר בבוקר אני יחכה לך פה"..הוא אמר ויצא מהחדר.
התעלמתי ממנו ומיד הלכתי לרון שכבר היה עם רגליים מחוץ למיטה.
"תיזהר על האינפוזיה"..אמרתי.
"בסדר"..הוא אמר ולאט לאט עזרתי לו לצאת מהמיטה.
"שנייה, אל תדרך פה בלי נעליים, אני יוציא לך את נעלי הבית שלך"..אמרתי.
מיהרתי לשקית שעמדה מאחוריי, עם הדברים של רון, והוצאתי את נעלי הבית שלו, מיהרתי ונעלתי לו אותם.
"בבקשה"..אמרתי והוא עמד יציב כמו שור על הרצפה.
"יאללה בואי נלך, אני רעב וצמא לשוקו"..הוא אמר בצחוק ושנינו התחלנו ללכת לכיוון היציאה, אני עם תיקי על גבי.


אחרי שעשינו את כל הדרך המפרכת עד לקפיטריה, בסוף מצאנו שולחן ריק כמה מטרים מהחלון והתיישבנו.
פתאום המלצרית הגיחה משום מקום והודיעה על קיומה.
"ערב טוב, מה תרצו להזמין?"..שאלה החיבה.
"אני רוצה נס על חלב, וקוראסון עם חמאה, הוא רוצה..?"..הבטתי עליו.
"שוקוליטה וקוראסון עם שוקולד"..הוא אמר.
"מאמי לא טוב כל כך הרבה סוכר בלילה"..אמרתי.
"אבל אני רוצה שוקולד, לא אכלתי הרבה זמן"..הוא חייך חיוב מתוק, והסכמתי.
"אוקי, תביאי את זה"..אמרתי לה, היא חייכה-רשמה-והלכה.

"אין אין, אתה משיג מה שאתה רוצה"..אמרתי..
"חח אמא דיי"..הוא אמר בקולו המתוק ושבר את ליבי בחמודיות שלו.
"רון, אנחנו צריכים לדבר. והפעם ברצינות. אני ממש ממש דואגת"..אמרתי והוא הרים אליי את מבטו.
"למה, מה עשיתי?"..הוא שאל עצוב.
"באותו יום שעשית את התאונה, התנהגת כל כך מגעיל, ואני רוצה לדעת למה.
רון אתה הדאגת אותי, גרמת לי לחשוב שאני האימא הכי רעה בעולם,תגיד לי למה.. אני לא ישנה בגלל זה.. אני רוצה לדעת למה התנהגת ככה, תדבר בבקשה"..אמרתי והוא הביט בי בפנים עצובות.. מיואשות ואז אמר..
"למה אין לי אבא כמו לכל החברים שלי?"..שאל ובעיניו דמעות.


===
קצרצר..
איי נו...
אבל יפה,תודווווווו..
אוהבת אותכםםםם כל כךךך..
מוואה ענקית..
ומצפה להמון תגובות..

חג שמח וכשררר=]]

סתיוו'ששששש 😊
וואאוו..

מדהיםם!!

תודה רבה על ההקדשה אם זו הקדדששההה..חח..

פרק באמת מדהים..
אחד היותר מדהימים..

משום מה ידעתי שבגלל זה הוא ככה..היתה לי הרגשה..

פרק מדדהייםםםםם!!

תמשייככיי כפפרהה!

תודה מאמי.
ואתה יכול לראות את זה כהקדשה, למרות שרק אמרתי לכם תודה.. חח

רק תגובה אחת מהבוקר? 😢
יואו איזה עצוב...
אמא איזה חמוד הרון הזה

המשךך מותקק
יאו.. עצובבבבבבבבבבבבבב😢

מסכן
המשך!
סתיוווייי 😊
המשכתתתתתת
חיחיחיח .... איזה יפהההההההההההההה 😊
אבל לא לבאס את שלומייי תיזהרייי הוא חמודיי

אהה וחיי...נכנסתי אלייך לאייסי אבל ממש לא היה לי כוח למחשבב אז הלכתי לראות סרטטט
דברי איתי כברר יפההה 😘


ליגלושששש
תודה רבה=]]
אוהבת אותכם!!

ליגי אני ידבר איתך עוד מעט, אני עוזרת לאמא שלי טיפה, יש לי כמה דברים להגיד לך שאולי ישמחו אותך ויעודדו אותך טיפה.=]]

מוואה ענקית.. 😊
איכזבתם היום, מה קורה?! אחר כך אתם שואלים למה אני מייבשת.
יאאאאאאאאאאאאאאאא... איזה פרק יפה..


אני רוצה המשך דחוף!!
תודה קטנה 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך =]
מהרררררררררררררררררררררררר

והיוםםם 😛
בנותתת
תגיבוווווווווווווו אל תייבשווו וואחשותתת 😁
מ--ד---ה-י-י--םםםםםם

ייייפפה שלללי תמשיכייייי דחחחוווופפ=]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך