היתאכזבתי היום מהתגובות..
יאללה תראו חמודיות כמו בזמן האחרון ותרצו אותי..
אני במילא מבואסת..
ד"א.. אני רואה פה קוראות שלא מגיבות בדרך כלל..
אני ישמח אם תגיבו..
😊
סתיווייי
יפה שליייי 😢
אני מחכההההההה אוףףף
אין לי מצב רוח במילאאא
תמשיכיי תעלי לי אותו קצתת 😛
ליגלושששש
גם לי לא ממש..
אופי..
לא מקשיבים לי.. ותמיד מבאסים אותי עם התגובות 😢
יוו סתיייווייי :]
את כזאת מוכשרת!
אני דורשת המשך 😛
יווו ורון הוא כזה חמוד ושלומי בכלל!
סופסף הכל מתחיל להתסדר..
נ כ ו ן -- ס ת י ו?! 😊 🙄
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 11/04/2006) גם לי לא ממש..
אופי..
לא מקשיבים לי.. ותמיד מבאסים אותי עם התגובות 😢
אל תדאגיי ... מחר יהיה יותר טוב 😊
כייף לעודד את עצמי במילא אין מי שיעשה את זה 😢
וסתיווי תמשיכיייייי
ליגלייי תתחברי אליי מאמי, יש לי משהו להגיד לך..=]
285408498
קארינו'ש.. תתודה אהבה שלי..
ובקשר לזה שהכל מסתדר..
לא הכל.. אבל חלק אכן כן.
חחח
אוהבת אותך ושוב תודה...
מחר יהיה המשך ב"ה..
סתיוו'ש 😊
ב"ה חחחח 😊
יאללה שימי המשךך
הדרוששששש- התחלת להגיב? חח נחמד.=]
היית חסרה..
סתיוו'ש 😊
חזרתי לחיים חחח
סוף סוף חופש יש זמן ואין עומס
תצפי להרבה חעחעחע 😛
חחח אני ישמח לראות אותך מגיבה לרוב.
ולא נעלמת לי כל פעם... 😊
ראי זאת כהבטחה 😉
יאללה מותק אני זזתי לישון
לילה טוב לך 😊 אוהבת אותך
ומחר המשךך בלי תירוצים 😊
יאאאאא...
סתיווווו''שששש...
איזה סיפור מעלף..
עכשיו ישבתי וקראתי פשוט 39 עמודים באיזה שעתיים וקצת..
איזה יפה...
יווווווו..
את חייבת להמשיך חולה עלייך!!!!😊