השששששלמתיי הכלל . .
מושלם ביותרר . .
ותפסיקי כבר עם העצבים שלך דוש, את בשלה כברר . .
ואל תעני על זה פה כי אני לא רוצה לפתח בכלל ת'שיחה הזאתת . .
לעיניינו שימי המשך . .
תודה דוש, שמחה שהשלמת..
😊
בתאליי תודהה חיייי..
אוהבת אותך קטנה=]
2 פרקים מהממיםםםם
תמשיכיכיכיכיכיכיייי יפיופהה שששלי
לכולככככככככםם.....
שיהיה לכם חגג שמחחח וכשר...
אני נסעתיי לתל אביבבב.... אני יתגעגעעעעע..
חוזרת יום חמישי בלילהההה...
מקווה שתהנווו... ותיזהרו מהמצות!!
אה ועוד משהו..
אני מקווה שאני יגיע לא לראות את הסיםור בעמודים האחרונים.. לא בא לי להיתבאססס..
מוואה אוהבת אותכם!!!
סתיוו'ש 😊
תחחזרררריי!!
זזהה היום,היום יום חמיששיי!
ייאאללהה!!
רוצצהה המששךךךך!!
אפ,אפ!
חעחע..
איזה חוצפן אניי אבל תחשבי על זה ככה..
זה בשביל שהסיפור שלך לא יהיה בעמ' האחרונים..;]
מטוררףף עללייךך י'סופר מודדדדלל!
נ.ב- וסופפרררר מוכשרררתת!
בובה..!
מה עם ההמשך המושלם(כמו תמיד) שלנו..??
אני רוצה המשכי..
טוב..?
חחח
חולה עלייך 😍 😍 😍
יפפה שללי :]
חג שמח ממהממת!
מחכה כבר להמשך!
[ד"א אנ ממש לא נוהגת לעשות את זה אבל את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי 😁 ]
יאא איזה מתוקייםםםם..
הרגע חזרתי מנסיעה בת 2 וחצי מתל אביב ואני חציי הרוגהה.....
ישר ניכנסתי לאתר כדי לראות מה שלום הסיפור שלי, ומצבכםם..
אני מקווה שמדהיםםםםם..
אהבתי ת'מצב של הסיפור... חח מדהימים שלי... אין עליכככככםם...
היתגעגעתי מלא..
ואני מקווה שעבר על כולכם חג נעים וכשרר...
אל תגזימו עם המצות.. הם משמינים..{כמו 2 פיתות} חחח
קיצור... תדעו שאני אוהבת אותכם מלא מלא מלא מלאאאאאאאאאאא
מוואה ענקית..
ואני מקווה שיצא לי להמשיך מחר, כי אני רוצה ללכת לקנות בגדים..
סתיוו'ש 😊
2 פיתות?.... אאא באמת?..
חעחע..
סתם!!..
מחכה להמשך!
חחח תתפלאי יפה שלי... צריך להיזהר!!..
תתאפקי עד מחר.. 😁
בובה קודם כל תהני בשופינג..
חח ..
הקיצר אני לא יודעת מה איתכם אבל אני מחכה להמשך..