וואי יפההה שלייייייייייייייייייי
אני חצי רדומההה
מ12 אני קוראת את הסיפורר המושלםם הזהה
ולא יכלתיי להפסיקקקק 😊
אין איןן עוד סיפורר שמראהה לי כמה מוכשרתת אתת
זה מטורףףףףףףףףףףףף
אני יושבתתת עם צמרמורותתת .... איזה סיפור מושלםםם
ואויי לך אם תחשביי להפסיקקק אותוו ברוררר ?!?!
חזרתי בשבילווו ואני ישארר בשבילווו
ככהה שתיזהרייי סתיויי
וואייי אני עדיין בשוקקקקקקקקקקקק 😯
ואני מחכה להמשךך כן כןן חסר לך ולא יהיה 😊
אני יהיה פההה עודד ויראהה😛 ויגיבב😛
אוהבת ואתךך המוןן המון המוןן והתגעגעתיי באמתת 😊
ליגלוששש😘
QUOTE (ligosh @ 10/04/2006) וואי יפההה שלייייייייייייייייייי
אני חצי רדומההה
מ12 אני קוראת את הסיפורר המושלםם הזהה
ולא יכלתיי להפסיקקקק 😊
אין איןן עוד סיפורר שמראהה לי כמה מוכשרתת אתת
זה מטורףףףףףףףףףףףף
אני יושבתתת עם צמרמורותתת .... איזה סיפור מושלםםם
ואויי לך אם תחשביי להפסיקקק אותוו ברוררר ?!?!
חזרתי בשבילווו ואני ישארר בשבילווו
ככהה שתיזהרייי סתיויי
וואייי אני עדיין בשוקקקקקקקקקקקק 😯
ואני מחכה להמשךך כן כןן חסר לך ולא יהיה 😊
אני יהיה פההה עודד ויראהה😛 ויגיבב😛
אוהבת ואתךך המוןן המון המוןן והתגעגעתיי באמתת 😊
ליגלוששש😘
יפה שלי!!!
עשית ליי בוקר הכי מצווין שיכול להיות.
כיף לקום בבוקר ולגות שהילדה הכי מתוקה קראה את הסיפור שליי!!!
תודה יפהה שלייי...
אני ממש שמחהה שקראת אותוו ועכשיו את בקצב של כולםםם!!!!!
התגעגעתיי אלייך כל כך..
איפה היית כל הזמן הזה?
ולעיניין ההמשך, אני לא ישים היום כי זה היום האחרון של הניקיונות של פסח... ואני חייבת לשטוף ת'בית עם אמא שליי ולסדר אותו..
מחר אני בבוקר בשיעור פרטי ואז נוסעת לת"א חג..עדד יוםפ רביעי-חמישי. עדיין לא ידוע.
בקיצור..
אני יפצה אתכםם אולי בהמשךך קצרצר לקראת הערב.. אוקי??!
ליגליייייי..
אני מאושרררררתתת שקראת את הסיפורר...
מדהימהה שלי.....
מאוהבתתת בך!!!!!
חיבוקיםםםם ונישוקיםםםםםם..
סתיוו'ש 😊
פרק ממש ממש ממש יפה...
שימי המשךך דחוף
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 10/04/2006) QUOTE (ligosh @ 10/04/2006) וואי יפההה שלייייייייייייייייייי
אני חצי רדומההה
מ12 אני קוראת את הסיפורר המושלםם הזהה
ולא יכלתיי להפסיקקקק 😊
אין איןן עוד סיפורר שמראהה לי כמה מוכשרתת אתת
זה מטורףףףףףףףףףףףף
אני יושבתתת עם צמרמורותתת .... איזה סיפור מושלםםם
ואויי לך אם תחשביי להפסיקקק אותוו ברוררר ?!?!
חזרתי בשבילווו ואני ישארר בשבילווו
ככהה שתיזהרייי סתיויי
וואייי אני עדיין בשוקקקקקקקקקקקק 😯
ואני מחכה להמשךך כן כןן חסר לך ולא יהיה 😊
אני יהיה פההה עודד ויראהה😛 ויגיבב😛
אוהבת ואתךך המוןן המון המוןן והתגעגעתיי באמתת 😊
ליגלוששש😘
יפה שלי!!!
עשית ליי בוקר הכי מצווין שיכול להיות.
כיף לקום בבוקר ולגות שהילדה הכי מתוקה קראה את הסיפור שליי!!!
תודה יפהה שלייי...
אני ממש שמחהה שקראת אותוו ועכשיו את בקצב של כולםםם!!!!!
התגעגעתיי אלייך כל כך..
איפה היית כל הזמן הזה?
ולעיניין ההמשך, אני לא ישים היום כי זה היום האחרון של הניקיונות של פסח... ואני חייבת לשטוף ת'בית עם אמא שליי ולסדר אותו..
מחר אני בבוקר בשיעור פרטי ואז נוסעת לת"א חג..עדד יוםפ רביעי-חמישי. עדיין לא ידוע.
בקיצור..
אני יפצה אתכםם אולי בהמשךך קצרצר לקראת הערב.. אוקי??!
ליגליייייי..
אני מאושרררררתתת שקראת את הסיפורר...
מדהימהה שלי.....
מאוהבתתת בך!!!!!
חיבוקיםםםם ונישוקיםםםםםם..
סתיוו'ש 😊
חיחיחיחי סתיווי אני בסוף יסמיקק 😁
ואיפה הייתי כל הזמן הזהה ?!?
אני לא בתקופה הכי טובה בחיים שלי בואי נגיד ככה ... והייתי ממש צריכה להשקיע בלימודים והכלל
ות'אמתת דיי שכחתי מהאתרר 😊
אבלל ... חזרתיי הכי חשובבב
חח ואני יחכה להמשךךך
תהני בניקיונותת 😛 סיימתי ברוך השם
ליגלוששש 😘
דיזלית- תודהה יפה שלי..
מתה עלייך..
noabobi- קוראת חדשה? פעם ראשונה שאני רואה תגובה שלך.
שמחה שאהבת.. מוואה ענקית..
מקווה שתהיי עיקבית ותגיבי תמיד..
אוהבת..
ליגלו'ש-
אני מבינה יפה שלי..
חח אני מקווה שאת לא מובכת מזה.. חחח כמו בפרק הזה..=]
מקווה שעכשיו תבוא לך תקופה יותר יפה וטובה.
אוהבת אותךך המון..
ותמיד תזכרי שקודם כל לימודים, אחר כך הנאות. כמו האתר המדהים הזה!!
מקווה שתהיי פה תמיד לשמח אותי כמו ששימחת אותי היום..
מוואה ענקיתתת יפיופית שלי...
סיייימתייי ניקיונות........ ניקרעתיייי...
עכשיו אני עפה להיתקלח ואז לאכול...
אני מקווה לראות עוד תגובות, נהייתם חלשיםםםםם...
אוהבת אותככככם..
מוואה ענקיתתת=]
סתיוו'שש 😊 סת
פרקק מדהיםם!!
אאניי שמח שהוא התעווררר!
שלא תהיה ככ"כ רעהה אל שלומיי!
הוא אוהב אותה,מסככןן..
ייאללהה.. נכנסתי עמווקק..
חחח..
תממשייככיי!
בטחח אריאל..
המשך בובהההה
תודהה רבה לכם..
אוהבבבבבתתת..
סתיוו'ש 😊
מדהיםםםםםםםםםםםם סתיו מדהיםםםםםםםםםם 😊
את ילדה מוכשרתתתתתתתת!@#$
מתה מתה מתה על הסיפפפור שלך חיחי =]
ואני מתהה עליייך..
חח מוואה ענקיתת... ותודהה!!!
מדהיממממה שללללי
איזה פרררק שולטטט!
שלומיייי כזה מדהיםםםם!
אני מחכה להמשך נוסססף=]..והתגעגעתי אליך😢
דבריי איתייייי
חגג שמח בובבה=]
בתו'שש שלי..
גמאני התגעגעתי אלייך אהבה שלי..
שמחה שאהבת את הפרק..
שלחתי לך הודעה באיסיי, את לא בדיוק עונה לי. 😕
אוהבת אותך קטנה.
איי אתם..
אכזבתם היום.. מה קרה?! 😠
אוהבת אותכם..
מוואה ענקית..=]
סתיייייוווווו'ששש 😊