יפפפה שלי
מה עם ההמשששששך ?!
ניראלי אני ישים בערבב מאמי..
ועדיין לא ניכנסת אלי. . . 😢
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 03/04/2006) ניראלי אני ישים בערבב מאמי..
ועדיין לא ניכנסת אלי. . . 😢
נכנסתי חחחח =]
ובידיוק עכשיו שלחחחתי הודדדדעה
תעני לי חיחיחי #@!!
אם הגענו למצב כזה שהסיפור בעמוד 2... אז רק שתדעו שאיכזבתן..
ואין לכן מה להגיד כי אני יוצאת בסדר מכל הסיפור הזה..
כי אני שמה המשכים... וכבר לא אכפת לי מהתגובות כמו פעם..
אבל לזה שהוא הגיע לעמוד 2... מה רק לי אכפת?
בסדר... ממש תודה לכולכן.
סתיוווו אני רוצה,
בעצםםםםם אני דורשת ה-מ-ש-ך!!
וכל סיפור מגיע לפעמים לעמוד שני..!
הבעיה היא שהסיפור הזה לא לפעמים.. אלא לעיתים קרובות..
אלא אם כן אני מעלה אותו באיזה תגובה מעצבנת והוא לא עובר לעמוד השני..
אבל ממכם זה לא מגיע עדיין.
סתיוושש אין לי מה להגיד לך בובע.. 😢
חוץ מיזה שכמוני יש עודד מלא שלא רוצות
שתפסיקי את הסיפור..
אני רואה אותו כמעט כל הזמןן בעמוד הראשון..!
אל תפסיקי אותו בגלל סיבה כזאת-התגובות...
שמעת אותי אומרת שאני מפסיקה אותו? לא!
אני פשוט מאוכזבת..
ואם לכן זה לא מזיז אז זה פשוט מגעילללללל....
כי זה אותו סיפור מחדש..
ואת יודעת מה עוד מעצבן?! שעכשיו אני רואה שיש בנות שניכנסותת לאשכולל וקוראותתת את הסיפור..
אבל לא טורחות להגיבבב...
אז בנות... זה בשבילכןןןן...
אם אתןן לא מגיבותתת אז גם אל תקראוווווווווו.... חוצפה!
חנו'ש...
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
יואוווווווווווווווווווווווווווו איזה פרק עצובבבבבבבבבבבבבב איזה חיים קשים יש לההההההההה
למה זה מגיע לה? למה? עוד מכה ועוד מכה כיאלו לא מספיק לה מה יש לה! היא עוד מצליחה לעמוד על הרגליים ובוםם עוד מכה באה.. לא הספירקה לקום ועוד אחתת
מתי יגמרו המכות? כבר היו 10? רק שלא תהייה מכת בכורות כן? חס וחלילה טפו טפו טפווו רק רון נשאר לההה
חחח מחכה להמשךךך
אוהבת המוןןן
טלוש
נ.ב
שימי זין על מי שלא קורא ותמשיכי.. בשבילנו ובשבילך.. אני מבטיחה לך שאני יגיב
ואת כותבת פשוט מדהיםם
כל פעם מפתיעה אותי מחדשש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/04/2006) שמעת אותי אומרת שאני מפסיקה אותו? לא!
אני פשוט מאוכזבת..
ואם לכן זה לא מזיז אז זה פשוט מגעילללללל....
כי זה אותו סיפור מחדש..
ואת יודעת מה עוד מעצבן?! שעכשיו אני רואה שיש בנות שניכנסותת לאשכולל וקוראותתת את הסיפור..
אבל לא טורחות להגיבבב...
אז בנות... זה בשבילכןןןן...
אם אתןן לא מגיבותתת אז גם אל תקראוווווווווו.... חוצפה!
חנו'ש...
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
קווווווווווודם כל אני שמחה שאת לא מפסיקה את הסיפורר..!
וכן יש כאלה בנות מעפנותתת
שקשה להן לכתוב כמה דקות תגובה..
אז הן לא מגיבות..!! 😠
אין לך מימה להתאכזב, באמת שאין..!
אנחנו אווהבוות את הסיפור הזה,
ואם לפעמים הוא מגיע לעמוד השני
זה לא אומר שלא אכפת לנו..!!
גםם אני אוהבת אותךךך בובה שששלי=] 😊
חחח וואיייי אבל זה כזה טוב שאפשר לראות עכשיו מי נמצא באשכול..
למנהלים!!
שתדעו לכם שזה היה בואו נגיד.. הדבר הכי טוב שהיה פה עד עכשיו!!!!
זנ עושה פשוט המון!!!!!!!!!!!!
עכשיו נדע במי להיכנס.. חחחחח 😛
קיצר סתיוש אנחנו אוהבות אותךךך
ומחכותת
טלוש