QUOTE (JustTalush @ 04/04/2006) חחח וואיייי אבל זה כזה טוב שאפשר לראות עכשיו מי נמצא באשכול..
למנהלים!!
שתדעו לכם שזה היה בואו נגיד.. הדבר הכי טוב שהיה פה עד עכשיו!!!!
זנ עושה פשוט המון!!!!!!!!!!!!
עכשיו נדע במי להיכנס.. חחחחח 😛
קיצר סתיוש אנחנו אוהבות אותךךך
ומחכותת
טלוש
חחח טלו'שששששש..
יש לנו אותה דעההה...
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך..... מוואהה!!
QUOTE (JustTalush @ 04/04/2006) חחח וואיייי אבל זה כזה טוב שאפשר לראות עכשיו מי נמצא באשכול..
למנהלים!!
שתדעו לכם שזה היה בואו נגיד.. הדבר הכי טוב שהיה פה עד עכשיו!!!!
זנ עושה פשוט המון!!!!!!!!!!!!
עכשיו נדע במי להיכנס.. חחחחח 😛
קיצר סתיוש אנחנו אוהבות אותךךך
ומחכותת
טלוש
אני איייייתך=]
ווווותגידייי מה עם המשך לסיפור שלך!?
וסתיושש מאמיי גם בסיפור שלך אני רוצה המשך 😊
אין לי למה לחכות..
אז לפחות בשבילכן אני ישים היום אני מקווה.
פרק-18:
מבין הדמעות ראיתי את שלומי מתקרב לעברי..
ניגבתי מהר את הדמעות וסידרתי את עצמי.. התיישבתי על המיטה בלי לזוז, בלי לומר מילה.
הוא החל להתקרב אליי בצעדים קטנים, התחלתי לנשום עמוק ואז עצמתי את עיניי.
הרגשתי נחיתה על המיטה, הוא התיישב לידי.
"ממתי את מנגבת את הדמעות שאני פה?"..הוא שאל בשקט וליטף את ברכיי.
זזתי מהר.. התנגדתי לידיו.
לא עניתי לו.
"אני לא מבין אותך"..הוא אמר לאחר שתיקה של כמה שניות.
"אין מה להבין, הכול ברור".. אמרתי לבסוף.
"לא ריקי.. דיי את לא מבינה מה את עושה לאחרים ולעצמך.."..הוא אמר וכעס נישמע בקולו.
"אתה עצבני אני רואה"..אמרתי בציניות.
"אפשר שלא, את אנוכית.. מבקשת יד ואז שורפת גם אותה"..הוא אמר.
"כזאת אני"..אמרתי בעצבים.. "אין מה לעשות.. אתה הכרת אותי כזאת.. אני לא הכרחתי אף אחד להיות איתי"..הוספתי בכעס.
"יש מה לעשות, תשתני.. אני אולי מבין אותך אבל אחרים לא יבינו... תראי מה נהיה איתך.. את לא קשורה לאף אחד.. מילה לא במקום של מישהו ואת גומרת דברים שהתחילו מזמן.. דברים שפעם היו בשבילך הכול.. את לא רואה מה את עושה אז אם אני בא לפה להסביר לך את צועקת עליי? סליחה באמת..."..הוא אמר יותר עצבני ממני..
לא עניתי לו והתחלתי לבכות..
לא יודעת למה.. הוא כנראה פגע בי בנקודה חלשה מידי.
אין לי מושג מהי... אבל פשוט ידעתי שהוא צודק..
אבל פחדתי שלא יהיה לי הזדמנות לשפר הכול.. את הטעויות שלי..
אבל גם כל הדברים שעברתי בחיי ... ועוד בגיל כל כך צעיר... איבדתי את אימי... והרגשתי כאילו הכול היה מתוכנן.. איני יודעת מה עם אבי... ואב ילדי נטש אותי...
זה הכול יותר מידי.. וכולם חושבים שזה לא ישנה אותי.
כאילו קל להתמודד עם דברים כאלו.
הם לא מבינים כמה זה קשה וכמה עול תלוי לי על הכתפיים.
ועכשיו רון שאיני יודעת מה יהיה איתו... שאני כל יום מתחננת לאלוהים שיעיר אותו.. שיחזור אלי.
אבל עכשיו גם הוא לא עונה לי.. גם אלוהים שלי...
"אני מצטער"... הוא אמר וחיבק אותי..
"אין לך על מה.. זה הכול אני"..אמרתי בייאוש מתחת לכל הדמעות.
"אני מבין אותך, סליחה שצעקתי.. פשוט לא יכולתי לראות אותך ככה"..הוא אמר וחיבק אותי חזק יותר.
לא אמרתי דבר והתנתקתי מחיבוקינו.
הוא נשם עמוקות והביט בי בחיוך..
"מה עשית לי?"..הוא שאל בחיבה.
"כלום"..עניתי בקלילות.
"זה מה שאת חושבת?"..הוא שאל.
"אני לא חושבת..אל תחשוב שאני מטומטמת"..אמרתי בחיוך.
"את דווקא כן.. אבל אני אוהב אותך ככה. יפה ומטומטמת".
'הוא אמר לי שהוא אוהב אותי'.. התענגתי.
"חמוד מצדך"..אמרתי.
"אני יודע שאני חמוד, אבל זה לא עוזר לי.. אני רוצה אותך"..אמר.
זזתי ממקומי לשנייה וחזרתי.
"אתה נותן לי השראה"..אמרתי.
"למה?"..הוא אמר.
"לחייך"..אמרתי ושוב חייכתי.
"אה אז אני יבוא לפה תמיד ברגעים כאלו"..אמר.
"בתנאי שאתה מביא לי פרחים"..אמרתי.
"וזאת בעיה?"..הוא שאל.
"לא יודעת.. אני רק אומרת"..חייכתי.
"אני יביא לך תמיד פרחים, אם תביאי לי נשיקה"..הוא אמר.
התקרבתי אליו והקדשתי לו את שפתיי לכמה שניות.
"לפי הפנים שלך אני יודע שאת רוצה עוד"..הוא אמר מתוחכם.
"לא נכון"..אמרתי. "אתה לא רואה טוב".
אני מקנא לך"..הוא אמר..
"איך אתה מקנא לי?"..שאלתי מופתעת.
"לא יודע, עוד לא שכבנו ואני כבר מקנא"..הוא אמר בחיוך.
"ומי אמר שנשכב?"..שאלתי.
"אני יודע שנשיקה לא עושה לך את זה. אנחנו לא ילדים בני 12"..אמר.
הוא הצחיק אותי כשאמר שעוד לא שכבנו והוא כבר מקנא.
"אז בואי נגמור עם זה וחלאס"..אמר.
התחלתי לצחוק.
"אולי זה יהיה זיון כל כך גרוע, שלא נרצה יותר להיפגש לעולם"..אמרתי.
כשראיתי את החשש שעולה על פניו, הסברתי לו שבתיאוריה שלי הזיון הראשון תמיד יוצא גרוע.
"את תמיד מדברת כל כך הרבה לפני שאת מקיימת יחסים?".
"כן, זה מהבושה.. כשאני אם מישהו מחוץ לתחום העבודה.
"את מתביישת?"..הוא התפלא.
"גם אם נהיה יחד עשר שנים, אני תמיד אתבייש בהתחלה. אני ביישנית מטבעי, אפילו שלא רואים עלי".. הסברתי.
"חכי"..הוא אמר וסתם לי את הפה. אחר כך הוא ניגש לתריס וסגר אותו.
"שלא תתביישי לי".. אמר. "לי אין בעיה, ושלא תעשי לי מזה עניין אם לא ילך לנו בפעם הראשונה. תיתני לנו צ'אנס שני.
ואני ישר חשבתי: בטח יש לו זיון קטן, שהוא מתנצל מעכשיו.
לא נתתי לעצמי לחשוב יותר מידי, ונהניתי מהרגע.
"יש לך שדיים יפים מאוד"..הוא אמר את המאוד בטון מתגלגל של מאוד.
"תודה"..אמרתי, והסמקתי ככה שאפילו בחדר האפלולי אפשר היה לראות.
"אני אוהב את זה שאת מסמיקה. את כמו ילדה נבוכה"..הוא אמר. ושוב הסמקתי ושוב אמרתי תודה.
"את גם יודעת לקבל מחמאות, רוב הנשים לא יודעות".. הוא החמיא לי.
"למה שאני לא איהנה מהמחמאות? זה כיף".. אמרתי.
"זה מראה על המון ביטחון עצמי"..אמר.
לא עניתי..
וככה הייתה הפעם הראשונה של שנינו.
=============
בבוקר התעוררתי, מרגישה שהוא מתבונן בי ארוכות.
"למה אתה מסתכל עלי?"..שאלתי בפינוק.
"חצי מהלילה הסתכלתי עליך"..הוא אמר, "לא הצלחתי להירדם."
"מה קרה?"..שאלתי, לא מודעת כלל לסערת הרגשות שהתחוללה בתוכו.
"איך את יכולה להיות כל כך אטומה"..שאל בקול נעלב.
"אני מאוהב בך, וזאת לא אהבה ממבט ראשון".. הוא אמר.
הבטתי בו בחיוך ונשקתי על שפתיו.
קמתי תוך כדי חיוך ופתחתי את דלת החדר. נכנסתי למקלחת הסמוכה.
צחצחתי את שיניי, ושטפתי את פניי, עשיתי פיפי והלכתי לחדר של רון.
ישבתי לידו כמה דקות לאחר שנשקתי לו על מצחו, הבטתי בו דקות ממושכות.
פתאום האמנתי באלוהים יותר ויותר, וידעתי שרון יקום מתישהו.
הרגשת אם, שזה קרב.
שלומי התקרב ולא הביט בי הרבה, נשק לרון על מצחו ואז חייך אלי.
"את חייבת לשגע אותי תמיד?"..הוא אמר.
"הזיון הראשון היה נחמד"..אמרתי. "התיאוריה שלי יצאה מוטעת הפעם". אמרתי ולא דאגתי שרון ישמע את זה. הוא בתרדמת.
"מסתבר".. הוא אמר.
"אני רוצה אותך, ולא רק לשכב"..הוא אמר לבסוף.
"מסכימה".. אמרתי בלי חשיבה.
הוא חייך וחיבק אותי.
"היום אני רוצה שנלך.."..אמרתי.
"לאן?"..הוא שאל.
"ל........".. אמרתי בגעגועים ונשקתי לשפתיו.
======
אמממ.... אהבתייייייי אתת הפרקקקקקקקק......
מקווה שגם אתםםם...
אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתת..
סתיוו'שששששש 😊
סתתתתתווי
וואי ממש אבבבבל ממש אין לי מילים
גממממני אהבבבתי מאוד את הפפפרק הזה
מפפרק לפרק את כותבבבת יותר יפפה ומרגגש ומדדדהים !@#$ =]
הכככי מרגגגגש
ועכככשיו אני בממממתח #@!
אז אני מבבבבבקשת
המממממשך בבקשה :]
ויותר אררררוך כי זה היה מממאוד קצצצר מזה תתוך שנייה סייממתי לקרוא אותתתו !@
חחחח
אננני אוהבבבבבת אותתתך
ילדדדה מושלמממת
ומדהיממממה שלי
חיבבבבבבבבבבוק ענק ענק
ומממממממואה @!#$ =]
תודהההההההה יפה שלייייייייי...=]
אני יודעת שקצררררר..
מצטערתתת לא היה לי ממש רעיונות..
אבל מספיקק לדעתייי.....
מחר אני ישים המשךךךךךךך...
אוהבתתת אותךך בצורה מטורפת...
מוואההה..
חיבוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקי ענקי..
סתיוו'שששששש 😊
סתיוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!
אאניי לא מאמיןן על עצמיי..
אף פעם לא חשבתי בכלל על להתחיל לקרוא סיפור שנמצא כבר בעמ' 29,
אבל בוננ'אא..
זהה הייהה שווהה!!
ט-י-ל-י-ם!!!!
אני התאהבתי בסיפור שלך!
לדעתי,זה הסיפור הכי מוצלח בפורום!
סיפור כ"כ שונה,כ"כ לא צפוי,כ"כ,כ"כ...
אין עליוו!!!
תמשיכי לכתוובב תמיידד!
את פשוט מוכשרת!
אין לך מושג כמה שאהבתי אותו!
אני פשוט לא מאמין כמה כישרון יש בך..
באיזזו שלמות ופשטות את כותבת את הסיפור שלך!!
זה פשוט מדהים!!
תמשיככיי!!!
התמכרתתיי לסיפור הזהה!!
אני עכשיו אשגעע אותך עד שתשימיי המשךך!!
חייבב המשךך דחוףף!!
לקרוא 18 פרקיםם ואזז בלי המששך?!
זה לא שווהה..
תמשיככיי הכיי דחוףף שבעולםם!!
מטווררףף עלל הסיפור הזה..
וכמוובבןן שגם עללייךך!!
אוושרריי!=]]]]]]]]]]]]]]
חחחח סתיוייי יא תותחיתתת חח בהתחלה חשבתי שהם עשו את זה בחדר של רוןןןןןןןןן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מפחידדדדדדדדדדדדדדדד
יצא לך פרק נאדירררררררררררררררררררררררר
חחחחחחחחח יזה חמודה היאאאא
מחכה להמשךךךך
ובאמת יצא קצרר
אוהבת המוןןן
טלוששש
נ.ב
חנוש שמתי מקודם פרק
וסתיוי את גם מוזמנת להיכנסס
וכולם
אושרייייייייייייייייייייייייייייי
יאייייייי אנייייייייייייי מתהה עליךךךךךךךךךך
איזהה מהיר אתהההה..
אתה לא מביןן כמה אני שמחהה שקראתתתת..
איזהה כיףףףףףף ליי..
כמה מחמאותתתתתתתתתתת..
איזה תגובהה יאווו..
עשית אותיי מאושרתתתתתתת..
העלית לי חיוךךך של אושרר על הפניםםםםםםםםם..
איזהה חמודד אתה.. יאווווו..
ממש ממששששש תודה על כל המחמאותת האלווווווווו..
ועל זה שקראתתתת הכללל...
אין עליייייייך..
אני שמחההה שנהנתתתתת..
אבל מחר יהיה המשךךך..
שמתי את פרק 18 לפני כמה שעות טובות..
חחח
אז אין מצב ניראלי לעוד פרק.. אלא אם כן יהיה לי כוח יותר מאוחרררררר...
אוהבבבבבבבבבבתת..
ושובבבב תודההההה י'מדהיםםםם!!!!
טלו'ששששש..
חחח מה אני ניראת לך כזאת הזויייייה?!
בחדר של רון?!?! יאווו זה כזה הזוי.. חחחחחחח
חח תחשבי רון קם באמצע פותח את הדלת.."אמא, אמא"..ואז.. "אמאאאאאאאאאאאאאא"..הוא צועק.
כל בית חולים על הרגליים.. חחחחחחחחחחחח
ישרוטהה אחת..
מתה עלייייייך..
ותודהה יפשלללללללללללייייי...
מוואהה ענקית!!!!
אנונימית..
תודהההההההההה לךךךךךך..
מוואהההההההההה...
יאללההההההה אנשושיםםםםםםםםםםםםםם יפים שלי..
תנו עוד תגובותתתתת...
אם יהיו לפחות עודדדד 6 תגובותתתתת... אני שמהה עוד המשךךך היוםםםםם...
אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אותכם!!
סתיוו'ששששש 😊
חחחחח מאמי פרק נדירר..
אהבתי מאודדד..
שימי המשך כמה שיותר מהר..
אוהבת אותך סתווי..
ויש לך סיפור מדהים..~!!
פרק מעלףףףףף
אהההההבתייי
תמממשיכיי נסיכונת=]
פרקק ממש ממש יפה!!
שימי המשךך דחוף..
😛 אוהבת אותךךךך תודהההההה בובית=]