תודה נשמתי!
בנות..
היום אני לא בטוחה שיהיה המשך.. ואם יהיה אז זה רק מאוחר בלילה.
יש לי כמה דברים.. במידה וזה יתבטל יהיה המשך כרגיל.
אוהבת 😊
ווואו , עכשיו סיימתי לקרוא הכל =]
וזה ממש סיפור יפה..
אהבתי :]
תמשיכי..יום טוב =]
3>
וואו סתווש אחד הסיפורים המדהימיייים..
מחכה להמשך נוסף 😊
סתווי זה פשוט עצוב😢
המשך דחוף!
יאוו יפות שלייי ממש תודה על התגובות שלכן..
עכשיו חזרתי מקריית שמונה.. עשיתיי עגיל בטבור... 😊
אני צריכה לטפל בחור קצת.. כי זה קצת כואב.
אני יתקלח ויחטא את המקום ויבוא לכתוב המשך...
אוהבת אותכםםםם....... 😁
ווווואוו פשוט מהממםם
אין לי כבר מילים כדי לתאר את זה
אהבתי, אהבתי כל מילה שקראתי
את כותבת פשוט מהממם, שקשה לי לתאר את זה..
כל כך מרגש, כל כך יפה..
אני כבר לא יודעת אפילו עם יש מילה שהומצאה לכישרון הזה שלך
אזז ייאאאאאאאאאלהההה
מחכההההה להמשךךך ודחוףףףףףףףףףףף
מוואההההההההההההההה
אוהבת אותךך!!
שניני תגובה מהממת..
כמו כולן!!
אוהבת אותךךךך.. ואת כישרונית בעצמך!
מחר יהיה המשך.
אני מתה מכאבים.. =[
אוהבבבבבת.. כל כך!
הייייייייייי יפפפפפפפפפפפה שללללללללי =]
חזרתיתיתיתיתי @!
התחלתי כבר להשליייייים ויש לי עוד הרבבבבבבבבה [=
אאאח אאח מווווווששששלללללללם!@#
התגעגעתתתי כללל כככך לסיפפפפפור :]]
ואאתתת כותתתבת ממממממממממדהיםםםם 😊
מוווווווואה
תודהה יפה שליייייי....
יאוו אני מזההה שמחה שאתת משלימה.. היית חסרה =]
אוהבבבבת אותךךךךךךך...
ומקווה שתסיימי ותיהיי בקצב של כולם.
מווווואההההה... =]
מושלמתתתתתת אני אוהבתת אותךךךךךךךךך😊
ואני בפרקקק 10 😊😊😊
מואהההההההההה
גם אני אוהבת אותך נסיכה.
בנות... התחלתי לכתוב את ההמשך.
אין לי ראש כרגע להמשיך אותו.. הראש שלי במקום אחר לגמריי...
עזבו אתם לא רוצים לדעת...
אני ישתדל להירגע עד הלילה ואני ימשיך ויפרסם.
😢