פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~*~הכל למענך...~*~

✍️ הילדה_והאגדה 📅 14/02/2006 02:59 👁️ 22,973 צפיות 💬 964 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 22 מתוך 65
QUOTE (G-A-L @ 20/03/2006) גם לך זה תקופה לא משהו? אוף, גם אצלי!
גם לך נראה שאף אחד לא מבין אותך ושקשה לך , או שלא?


פרק מושלם!
המשך!
האמת שכה מאמי..
יש לי תקופהה מגעילה של החלטה חשובה בחיים שלי..
שוב .. תנחשי לבד.. בן.
אבל אני מרגישה בסדר, ומנסה להיתמודד עם התסכול..
חברות שליי עוזרות לי בזה..
פה אני באמת מבינה איזה חברות יש לי..
הבנתי בדיוק מי הן..
מאמי..
אם את צריכה משהו אני פה..
דברי איתי באיסיקייו...
אני בטוחה שאיכשהו יהיה לך טוב לקבל עצה שלא ייעצו לך..
תנסי!
רוצה את טובתך...
אוהבת אותךךך יפה שלי!!!

תודה לך גליי. . .


סתיוויש 😊
4 תגובות מאתמול..
ניראה לכם סיבה מוצדקת להיתעצבן??
רק תגידוו..
כי אני בדרך כלל לא מדברת באויר.
4 תגובות.. וההמשך פה כבר יומיים!!!
עזבוו אותיי בחיייאת!!!!
יאללה פה זה ניגמררררררררר. . . .

ועכשיו אני מודיעההה...
זה לא סתם... זה פשוטט מגעילל..
דיבורים ודיברוים על זה שאני לא יפסיקקקקקקק אבלל זה הגיעעע כבר מעל ומעברר!!!
נימאס לי להיתחשבב ולוותר כל פעםם...

תגובהההה א-ח-ר-ו-נ-ה שלי!!!

ביייייייי...
פרקק מממש יפה!!


המשךך
תודה מאמי=]]
אוהבת אותךך..

ובקשר למה שרשמת באשכול שפתחת... ראיתי את זה רק מתי שכבר נעלו אותו.
תראי.. אני רואה על מה להיתלונן... כי אני רושמת המשכים בזמן שנישאר לי עוד לעשות משהו.
מצטערת.. אבל זה נורא מבאס שכאשר את מוצאת כבר זמן לשבת על התחת ולכתוב המשךך בשבילכןן.. אני מקבלת בסיבובת 4-5 תגובות ביומיים.
לי זה מפריע...
וחלק גדול מהחשק שלי להמשיך לכתוב נובע מן התגובות שלכן..
עושה לי טוב שאוהבים את מה שאני רושמת..
ואני לא אומרת שצריך להגיבבב יותר מ-10 תגובות אחרי כל המשך..
אני מבקשת משהו סימליי... לא 4 תגובות!!
אני מצטערת.. אבל אם אני כבר מוצאת זמן לרצות אותכןן בהמשכים שלהם אתן מחכות..
אז הבקשה שלי זה שתרצו אותי בתגובות שלהם אני מחכה.
זה לא נישמע פייר??

אבל כמו כל פעם.. אפ'חד לא מתייחס למה שאני אומרת.. ופשוט מעבירים את זה..
אומרים שאני צומי.. שאני דורשת ש"היתחננו" אליי.
אז הפעם לא.. והינהה תסתכלו עמוד קדימה ופשוט תסתכלו על הוכחה חותכת.

בקיצור..
מחר יש לי טיול שנתי יומיים..
חשבתי להשים המשך..
אבל במצב הזה כפי שהסברתי לא נישאר לי ברירה אלא לא להמשיך..
אני נישבעת שההיזדמנות הזאת שאני נותנת כרגע זו היזדמנות אחרונה.
ובמילה הזאת אני יעמוד.
עד שאני חוזרת מהטיול אני רוצה תגובות.. לא יהיו.. לא יהיה המשכים יותר.
וחלאס... אני לא כותבת את הסיפור רק בגלל התגובות..
אך זה חלק גדול מההחלטה שלי והחשק שלי להמשיך.
תרצו אותי בדיוק כמו שאני מרצה אותכם.

אני יחכה לראות מה קורה.
ושוב תזכרו.. היזדמנות אחרונה... פה באמת תוכיחו אם אתם אוהבים את הסיפור או לא.

אני חוזרת יום חמישי.
להתראות.

-סתיו-


אווף סתווש מה אני יגיד לך?!..
הסיפור שלך באמת משגע ויוצא דופן, ומיוחד!!..
ואני נורא אוהבת אותו.. ומנסה בכל הזדמנות שיש לי
להשלים את הפרקים החסרים..
חבל שלא תמשיכי אותו רק בגלל התגובות..
גם אני כותבת 2 סיפורים,
והאמת שלא משנה לי בכלל מכמות התגובות..
מספיק תגובה אחת וכבר עולה לי חיוך על הפנים..
אני מבינה שתגובות עושות חשק להמשיך לכתוב, מן הסתם..
אבל עדיין.. לדעתי חבל להפסיק לכתוב את הסיפור רק בגלל
כזה נושא.. שלדעתי נושא פעוט..
אוהבת אותך המון, ולא התכוונתי לפגוע או משהו.
אבל תחשבי על זה נשמתי..
שלך, לירן..~
מהמםםםם..בקשה תמשיכי חבל שתוותרי עלך הסיפור הוא מהמםם
תראי סתיו אני ממש חולקת בדיעה שלך אבל שיהיהההההה..
כל אחד חושב משהו אחר..
ואם זה עושה לך ת'יום התגובותתת אז הנה אני מגיבהה לךך
למרות שלדעתי דרך המחשבה שלך מוטעת
אבל סבבה תחשבי מה שאת רוצה..
אני כבר אמרתי את שלי...הסיפור שלךך מהמםםםם
וכמו שאמרתי אצל גלגול אם לא בא לך להמשיך אז אל תמשיכי למרות שחבל
אוהבת מאמי
יפיתי=]
המשך?
מתגעגעים!
גמאני היתגעגעתיי גלו'ש!
נהנתייי והכל.. ואני שמחה שהגבתן...
אם יהיה המשך או לא.. זה כבר נתון ליותר מחשבה.. אבל אם כן.. אז יותר מאוחר.
לקחתי את כל מה שאמרתןן לתשומת ליביי..
ואני מקווה שכך גם אתן.. שלא תעבירו את מה שאני מרגישה כמובן מאליו.
ואם יש בנות שיש להן עוד מה להגיד... אני ישמח לשמועע ולקבל הערות..
למרות שזה קו המחשבה שלי.. ובעצם דבר שחשוב לי מאוד.

אני ימשיך.. למרות הכל.
ומהיום.. אני באמת יכניס לראש שלי שאת הסיפור הזה אני כותבת קודם כל בשבילי.
ושמי שרוצה תקרא ותגיב.. ומי שלא רוצה.. הפסד שלה!

אוהבתת... ויום טוב.
סתיוו'שששש 😊
נשמתי אני שמחה שהגעתן להחלטה הזאת,
כי לפי דעתי זו ההחלטה הכי חכמה שיש..
אוהבת אותך ואת הסיפור שלך בכלללל..
ומחכה להמשך 😊 😊
שלך, לירן.
לירוני.. אוהבת אותך.. תודה!

בננות.. מוצאי שבת אני ישיםם המשךךך!!!!!

מאוהבבבבבבבבבבת בכככככןןןןןןןןן..
מאמייייי שילייייייי
התגעגעתי לסיפוררררררררר!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
מאוהבתתת בךך מלאכיתתת שילייי
יפיתי=]]
שבוע טוב..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך