אווווווווו
המשךךךך!!!
פשוטט מדהיםםםםםםםםם =]
אורושששששש
"עכשיו אני יסתכל בך כמה שמתחשק בי.. מה את כבר יכולה לעשות?"..
הוא אמר בשובבות והמשיך להביט בי..
ואני רק צחקתי… אני לא יכולה שמסתכלים עלי בכזה מבט.. מבט מוזר..
שאין אותו לכל אחד.
"העיניים שלך..אחח"..הוא אמר ושקק השקט.. לא אמרתי דבר.
"אני לא יכול יותר"..הוא אמר והתקרב אליי במהירות..
זאת את.. וזו בעיה"..הוא המשיך ונשק לשפתיי נשיקה לוהטת במיוחד.
עיניי ניפתחו בתמייהה ומיד אחר כך……
נסגרו.. שפתיי זרמו עם שפתיו...הלשונות התחילו לשחק..
קצב מפתיע עכשיו נותר ביננו... כל מה שחלמנו נימצא בנשיקה הזו..
נשיקה.. הרגשה.. ריחוף.. משיכה..
פתאום הרגשתי ששלומי הוא לא הידיד התמים שמקשיב ותומך בי...
הוא לא ידיד עוד... הוא פשוט... לא ניתן להסביר.
"שלומי.. שלומי"..ניסיתי להזיז אותו ממני כשידיו
כבר היו מתחת לחולצתי.. כשבעוד שנייה היא לא הייתה מעליי...
"זה לא הזמן כרגע..דיי"..אמרתי והוא היתנתק ממגע שפתיי וגופי..
והביט בי בקפידה.."אני מבין"..הוא אמר וזז טיפה אחורה ממני.
"אתה מבין...זה רון..אני לא ממש בעיניינים כרגע"..ניסיתי להסביר את המצב..
הייתי מבולבלת... אך לא יחסתי לנשיקה חשיבות.
"אז מה שהיה היה?"..הוא שאל לא מבין.
"נכון לעכשיו"..אמרתי יותר רגועה ושולטת בעצמי.
"זה לא היה מתוכנן..."..הוא התחיל להגיד ולא סיים את דבריו.
הוא קם מן הספה והרים את שתי כוסות הקפה שלנו למטבח..
מיד שמעתי רעש שסימל שהוא שוטף את הכלים...
קמתי מיד והלכתי לעברו.
"אתה לא צריך..אני יסתדר"...אמרתי ועמדתי לידו.
הוא לא השיב דבר והמשיך בעיסוקיו.
"אתה עקשן..תודה"..אמרתי בחיוך והוא חייך גם.
"אתה עדיין בטוח שאתה רוצה לישון איתי מחר?"..
שאלתי בתקווה שהוא לא שינה את דעתו..
בלי שום קשר למה שקרה היום.. הייתי זקוקה ליד תומכת...
והייתי נחושה בדעתי שחלי לא תוכל לעזור לי כמו שלומי.
"אין סיבה שלא"..הוא אמר בפשטות ואני שמחתי.
"תודה שלומיל'ה"...אמרתי בחיוך ודגדגתי אותו...
"דיי עם התודות האלה... אני מרגיש לא נעים..
אני עושה הכל בכיף"..הוא אמר וזז כל שנייה לקצב דיגדוגיי.
"זה מה שאני אוהבת בך...צנוע ומופנם"..אמרתי בצחוק והוא צחק גם.
"כן.. זה אני".
"חח טוב.. בא ניתפשר.. לא כזה צנוע"..אמרתי.
"את משנה את דעתך מהר"..הוא אמר בחיוך.
"לאור הנסיבות.. זה צורך זאת"..אמרתי.
"ריקי.. ריקי.."..הוא אמר בגיחגוך והביט בעיניי שוב...
לא רציתי שזה יקרה שוב...
הוא יסיים להדיח את הכלים וניגב את ידיו במטלית שהייתה שם.
"אני חושב שאני ילך"..הוא אמר והתחיל ללכת במהירות לכיוון הסלון.
"כן.. כבר מאוחר אני ילך לישון...לילה טוב"..אמרתי ופתחתי את דלת ביתי לרווחה.
רוח נעימה פרצה פנימה והעבירה בי גל של צמרמורת נעימה.
אהבתי את ההרגשה והתענגתי ממנה כמה שיותר.
"הלילה נעים.. אני אלך לעבודה"..הוא אמר ויצא מהבית בנשיקה קטנה בלחי.
הרגשתי מוזר... אחרי מה שקרה נשיקה בלחי וזהו.. משחק נחמד.. כדאי שנזרום.
חשבתי לעצמי בחיוך וסגרתי את הדלת.
ברגע זה ידעתי שדבר חדש מתחיל בחיי.. עוד דלת נפתחה.
דלת של חוויות... שאולי יהיו נצחיות... מי יודע?
דושית שליי . .
דעי יכישרון, פאקצה מושלמת שלייי, מעלף כרגיל ה2 פרקים האחרוניםםם . .
אין אני מאוהבתת!!!!
כפרון עליך תמשיכי אני מחכה . .
וסורי על הנטישה . .
מ-א-ו-ה-ב-ת אוצר שלי,
דושה שלך.
תודה דושה קטנה. . .
אין עליייך... יא מיוחדת שלי. . .
אוהבת בלי סוף=]
בנות.. לא ציפיתי שכל כך מהר ועוד ביום ששמתי המשך הסיפור יגיע לעמוד השני.
עזבו אני לא כועסת.. אבל רק תראו את המצב..
מה זה ההמשך הקצר הזה?
המשךךךךךךךךךךךך!
כי ההמשך של הפרק הזה קצת מסובך.. לכן שמרתי אותו לפרק הבא.
פשוטטט מדהיםם !! כמו תמיד 😊
יאללה תפנקי אותנו בהמשך ארוך מהרגיל !
אז שימי גם את הפרק הבא? קצר מדי.. 😢
QUOTE (G-A-L @ 16/03/2006) אז שימי גם את הפרק הבא? קצר מדי.. 😢
אני רושמת אותו..
משום מה הרעיון ברח לי מהראש..
לא יודעת למה.. אבל הדאגות לדבר עומד לקרות הורג אותי.. ואני לא מרוכזת..
סליחה עם הפרק יוצא מכוער.
לירןןן.. תודה מושלמת קטנה.
אוהבת אותך...
ופרק ארוך להיום?לא מבטיחה..
אין לי ממש כוח.. אולי קצר-נוטה לארוך.... חיחי..
הדרי תודה חיי..
אין בנות..
אני לא מצליחה לכתוב את ההמשך כמו שצריך..
הרעיון ברח לי..
המחשבות רצות לי..
אין לי ראש לכתוב כרגע המשכים..
מחר ב"ה.
מקווה להבנה.
לילה טובבבב...
סתיוויש 😊