יואווווווווווווווווווווווו סתיויייייייייייייייייי שתדעי לך שהכל פשוט הפוךךךךךךךךךךךך
את המתוקההה ואני שמחה ש-את הגעת לאתררר ושאני הגעתיי
ואני חולה עלייך ברמותתתתתתתתתתתתתתתת ואת פשוט מדהימהה שתדעי לךךך וכל אחת במקומך לא הייתה רוצה להמשיךךךך
ואני שמחה שהמשכתתת ומחכה להמשך הבאאאא
אוהבת המוןןן
טלושש
תודה מאמי..
אוהבת אותךךךךךך!!!
עוד.?.?.?.? 😯
מהמממממממממממממם.
תודה שהמשכת !
תמשיכיי
תודה!!
אני ימשיךךךךך מחרר..אוליי..
כי יש מצב שאני נוסעת לתל אביבב........ לסבתאאאאא המהממת שלי..חח
לילה טובבבבבבבבבבבבבבב... :]
סתיוווווווישת 🙄
תודה פיצית! {חח נידבקתי בשיגעון שלך}
לאבבבב...
סוףף סוףף השלמתי מאז הפעם האחרונה שקראתי את הסיפור שלך.
יש לך סיפור מדהיםםםםם, משגעעעעע... מטריףףף..
ממש ממש יפה!! כל כך כיף לקרוא אותו!!!
הייתי הורגת אותך אם היית מפסיקה לכתוב אותו, שמעת אותי?!
אוהבתתת.. ומקווה שיהיה המשך בקרובבבבב......
ושרון הקטן יהיה בסדר ויקום מהר..
לירןןן
לירנו'שש ממש תודה לך..
אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור ונהנת ממנו..
זה כל הסיפור.. וזה כל הכוונה.
3 הסיפורים שלך גם הם מדהימים..
בדיוק כמו שתיארת את שלי..
אז..
שוב תודה..
ומקווה שתמשיכי לקרואא ולהגיב תמידדד..
והסיפור לא יפסיק כל עוד יהיו מספיק תגובות וקוראים..
אז ביו'ששש..
אוהבת כל כך..
סתיוושית
את קוראת את הסיפור?
אני שמחההההההה...=]
מקווה שאחרי זה תעקבי...חיחי..
מתוקות שלייי..
היום הייתי בתל אביבבב וגם חזרתי... 5 שעות נסיעה הלוך חזור.
אז אתן בטח מסיקות שאני עייפהה... פשוט גמורה מעייפות..
נכון...חיחי..
אז מחר אני ישים לכן המשךך..
כי עכשיו אין לי כוחחח....
לבנתיים תמשיכווו להגיבבבבב..
ושאני יקוםםם... אני ישים ב"ה המשךך!!
אוהבבבבבת..
סתיוויש 😊
התכוונת אליי??
עם כן אז כן..חיחיחיחי
התחלתי מתוך שיעמום לקרוא את הסיפור אבל המשכתי בגלל שזה היה כל כך מעניין,
כל כך מרגש עצוב ושונה משאר הסיפורים באתר,
זה ממש משך אותי..
ועכשיו אני רק מחכה להמשך..
=]
מחכה להמשך בקוצר רוח , ותאמיני לי שמי שלא נכנס לקרוא רק מפסיד..
סיפור כמו שלך אי אפשר עוד למצוא באתר..
אוהבת המון, לילה טוב
יאא איזה מושלמותתתתתת...
בוקרר טוב קודם כל... קמתי לפניי רבע שעה..
נתלייי ולירן... שמחתן אותי עם התגובות שלכן..
ממש תודהה על כל המחמאות.. שבטח מגיעות גם לכן.
עשיתן לייי בהחלט בוקררררררררר טוב!
אני יתחיל עכשיו לכתוב את ההמשך..
שמגיע לכל המושלמותתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור.
ו... אני גם מקווה שבמשך הזמן יתווספו מושלמים..
חחחח..
אוהבת...
סתיוויש 😊