QUOTE (G-A-L @ 09/03/2006)טוב,
אבל באמת שזה מתחיל להראות כמו הסיפור הקודם (בקשר לתגובות שלך) וחבל
מצטערת שככה זה ניראה..
אבל זה המצב.
אתן מבינות שלסיפור הזה אין עתיד?
הוא יותר מידי רציני... ואני לא מרגישה בשלה לכתוב סיפור כזה..
שלא מדבר על מה שאנחנו כרגע חווים בגיל הזה.
אהבה.
אני מבטיחה שבמשך הזמן אני יפרסם סיפור חדש...שאני יואהב לכתוב..ואתן תאהבו יותר לקרוא.
אז...ביי בנות.
ותודה על כל התגובות שהיו עד עכשיו..
אוהבתת כל כך..🙄
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 09/03/2006) QUOTE (G-A-L @ 09/03/2006)טוב,
אבל באמת שזה מתחיל להראות כמו הסיפור הקודם (בקשר לתגובות שלך) וחבל
מצטערת שככה זה ניראה..
אבל זה המצב.
אתן מבינות שלסיפור הזה אין עתיד?
הוא יותר מידי רציני... ואני לא מרגישה בשלה לכתוב סיפור כזה..
שלא מדבר על מה שאנחנו כרגע חווים בגיל הזה.
אהבה.
אני מבטיחה שבמשך הזמן אני יפרסם סיפור חדש...שאני יואהב לכתוב..ואתן תאהבו יותר לקרוא.
אז...ביי בנות.
ותודה על כל התגובות שהיו עד עכשיו..
אוהבתת כל כך..🙄
אוקי, חבל אבל..
QUOTE (G-A-L @ 09/03/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 09/03/2006) QUOTE (G-A-L @ 09/03/2006)טוב,
אבל באמת שזה מתחיל להראות כמו הסיפור הקודם (בקשר לתגובות שלך) וחבל
מצטערת שככה זה ניראה..
אבל זה המצב.
אתן מבינות שלסיפור הזה אין עתיד?
הוא יותר מידי רציני... ואני לא מרגישה בשלה לכתוב סיפור כזה..
שלא מדבר על מה שאנחנו כרגע חווים בגיל הזה.
אהבה.
אני מבטיחה שבמשך הזמן אני יפרסם סיפור חדש...שאני יואהב לכתוב..ואתן תאהבו יותר לקרוא.
אז...ביי בנות.
ותודה על כל התגובות שהיו עד עכשיו..
אוהבתת כל כך..🙄
אוקי, חבל אבל..
😊
מה נסגר ?
את לא ממשיכה יותר ?!
זו רק ההתחלה, יש המון סיפורים ואת לא יכולה לצפות שכל המשתמשים בפורום יקראו את הסיפור שלך.
כל עוד יש לך כמה תגובות אני חושבת שאת דיי צריכה להתלהב מזה\:
עזבי, תעשי מה שבא לך.
סתיו זה ממש לא בסדר מצידך!
התחלת סיפור וידעת מה את הולכת לכתוב!
את לא יכולה לכתוב סיפור ובאמצע להפסיק אותו כי א-ת לא יכולה לכתוב בגלל שזה רציני ושונה מכל הסיפורים הקישטיים האלה פפה!
וזה מה שמיוחד בסיפור הזה..שהוא לא הכל אהבה אהבה..
מקווה שתמשיכי..
בתאלוש
QUOTE (מיראלושש @ 10/03/2006) מה נסגר ?
את לא ממשיכה יותר ?!
זו רק ההתחלה, יש המון סיפורים ואת לא יכולה לצפות שכל המשתמשים בפורום יקראו את הסיפור שלך.
כל עוד יש לך כמה תגובות אני חושבת שאת דיי צריכה להתלהב מזה\:
עזבי, תעשי מה שבא לך.
מאמי אני מצטערת שככה..
אבל אני לא מרגישה כיף לכתוב את הסיפור..
יכול להיות שזה בגלל התגובות אבל לא רק....
אלא זה שהסיפור כלל לא מדבר על החיים שלייי ולא קמצוץ מהרגשות שיש בי.
אני לא מתחברת לסיפור..
אני מתקשה לרשום אותו...
בקרוב יהיה סיפור חדש.
רעיון חדש.
ויותר בקטע של הגיל שבו אנו נימצאים...
על החיים היומיומיים..ועל מה שבעצם קורה לכל אחד ואחת מאיתנו..
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/03/2006)סתיו זה ממש לא בסדר מצידך!
התחלת סיפור וידעת מה את הולכת לכתוב!
את לא יכולה לכתוב סיפור ובאמצע להפסיק אותו כי א-ת לא יכולה לכתוב בגלל שזה רציני ושונה מכל הסיפורים הקישטיים האלה פפה!
וזה מה שמיוחד בסיפור הזה..שהוא לא הכל אהבה אהבה..
מקווה שתמשיכי..
בתאלוש
לא ראיתי את התגובה שלך מאמי.
בעיקרון זה לא ממש אשמתי...וגם לא אשמתכן...
אני לא רוצה להמשיך את הסיפור..אני לא אוהבת אותו....לא יודעת..
אתן אוהבות?
כי זה לא ממש ניראה ככה..
ואם את כבר אומרת משהו על התגובות אז יש לי על מה להיתלונן..
כי אם המצב שלך היה כמו שלי היית מפסיקה מזמן..
ואני לא יעשה את הטעות של הסיפור הקודם ויוותר כל פעם...
אז עכשיו יש לי היזדמנות בגלל שזה מממש ההתחלה של הסיפור..
ואני ממש מבואסת ומתבאסת כל פעם מהמצב של התגובות..
אז כמו שהבנתן.. התגובות חשובות לי מאוד..
ואם הם אינם... הסיפור לא נימשך.
ובקשר לזה שאמרת שהסיפור הזה לא כמו הקישטיים האלה פה...
הוא יותר רציני ויותר מציאותי...זה נכון..
אבל אני לא מתחברת אליו.. ואני לא בטוחה שגם אתן..
אני שמה לב..
סתיווווווווווווושית 😊
למה את מפסיקה?
רק שתדעי.. אני אישית אהבתי מאודד את הסיפורר שלך.. הוא יותר אמיתיי הוא מאודד יםפהה הוא מסופרר מנקודהה אחרתת
משהו שלא ראיתיי כאן הרבה..
זה ממש יפפפה
הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם לדעתי...
את חייבת להמשיך אותו..
לפחותת בשבילל הקוראותת הקבועותת שלך...
אלה שמגיבותת תמיד...
בבקשהה אל תפסיקיי את זהה זהה מדהים!!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 10/03/2006) QUOTE (מיראלושש @ 10/03/2006) מה נסגר ?
את לא ממשיכה יותר ?!
זו רק ההתחלה, יש המון סיפורים ואת לא יכולה לצפות שכל המשתמשים בפורום יקראו את הסיפור שלך.
כל עוד יש לך כמה תגובות אני חושבת שאת דיי צריכה להתלהב מזה\:
עזבי, תעשי מה שבא לך.
מאמי אני מצטערת שככה..
אבל אני לא מרגישה כיף לכתוב את הסיפור..
יכול להיות שזה בגלל התגובות אבל לא רק....
אלא זה שהסיפור כלל לא מדבר על החיים שלייי ולא קמצוץ מהרגשות שיש בי.
אני לא מתחברת לסיפור..
אני מתקשה לרשום אותו...
בקרוב יהיה סיפור חדש.
רעיון חדש.
ויותר בקטע של הגיל שבו אנו נימצאים...
על החיים היומיומיים..ועל מה שבעצם קורה לכל אחד ואחת מאיתנו..
אז למה התחלת אותו ?
כדי לסיים אותו ככה?
לא היית מתחילה אותו וזהו 😊
QUOTE (מיראלושש @ 12/03/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 10/03/2006) QUOTE (מיראלושש @ 10/03/2006) מה נסגר ?
את לא ממשיכה יותר ?!
זו רק ההתחלה, יש המון סיפורים ואת לא יכולה לצפות שכל המשתמשים בפורום יקראו את הסיפור שלך.
כל עוד יש לך כמה תגובות אני חושבת שאת דיי צריכה להתלהב מזה\:
עזבי, תעשי מה שבא לך.
מאמי אני מצטערת שככה..
אבל אני לא מרגישה כיף לכתוב את הסיפור..
יכול להיות שזה בגלל התגובות אבל לא רק....
אלא זה שהסיפור כלל לא מדבר על החיים שלייי ולא קמצוץ מהרגשות שיש בי.
אני לא מתחברת לסיפור..
אני מתקשה לרשום אותו...
בקרוב יהיה סיפור חדש.
רעיון חדש.
ויותר בקטע של הגיל שבו אנו נימצאים...
על החיים היומיומיים..ועל מה שבעצם קורה לכל אחד ואחת מאיתנו..
אז למה התחלת אותו ?
כדי לסיים אותו ככה?
לא היית מתחילה אותו וזהו 😊
אולי כי חשבתי שהוא יצליח יותר..
אני מבטיחה לכן שמחר יהיה לכן תשובה סופית אם אני ממשיכה או לא.
מילה אחת יש לי לומר לך עם את מפסיקה עם הסיפור הזה:
חבל!!!
ממש חבל אפילו כי הסיפור נורא יפה..והרבה אנשים מתחברים אליו..ואוהבים לקרוא אותו..
אבלל בדוגריי את זאת שמחליטה..רק שתדעי..שאני ממש ממש אשמח עם תמשיכי ת'סיפור!!
אוהבת,
אורוששש..=]