תודה יפות שלי...
דושהה אישה הזוייה שלי..
את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך...בקטע אחר לגמרייייי..
חיחי..
מתה עליכן בננות..
תמשיכוווווווווווווו להגיב..
זה כזה כיף ליי..
חחחחחח
אל תייחסו..
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ברמות שאי אפשר לתאר..
סתיוושיתתתתתת
סתיוי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך=]]
איזה מבאסות אתן..
לא יכולות להגיב?!
זה מוריד את כל החשקקקקקקקקקקקקקקקקקק...
מהממממממממממם
מדהיםםםםםםםםםםםם
אני מהת על הסיפוור הזה
רק מתי את שמה המשך 😢
סתוי מעלףףףף נסיכההה שלייייייייי!!!!
מעניין מה קרה לווו. . .
תמשיכייי!!!
איכסססס חשבתי סיפור חדש יהיה הרבה יותר תגובות..
זה ממש מבאס שככה..
אתם לא אוהבים? אני יפסיקק...
זה נימאסססס..
כנראה שזו התגובה האחרונה שלי..
ביי בנות.
^^
באמת? יש בדיוק 5.
ואם את מחשבת את זה שכל בת מגיבה 3 פעמים אז אני ממש לא.
זה מספיק שיגיבו פעם אחת... אני צריכה קוראים.. לא שיגיבו אותם בנות כל הזמן.
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 09/03/2006) ^^
באמת? יש בדיוק 5.
ואם את מחשבת את זה שכל בת מגיבה 3 פעמים אז אני ממש לא.
זה מספיק שיגיבו פעם אחת... אני צריכה קוראים.. לא שיגיבו אותם בנות כל הזמן.
טוב, אין לי מה להגיד לך,
זה נראה שאת מתלוננת בדיוק כמו בסיפור הקודם, חכי לתגובות מה אני אגיד לך
אבל זה שתכתבי פה ותכעסי, זה לא יביא תגובות.. אני אומרת לך,
ואני אומרת את זה מאהבה, ולא כדי שתפגעי!!!
כן סתם אני עם גל..
דיי על מה יש לך בכלל להתלונן? יש לך תגובות...
מה את מצפה? שכל המשמשים באתר יבואו לפה ויגיבו...
אנחנו קוראות אוהבות ומגיבות..
אז יאללהה ששש... תמשיכי!
אמאאאא...
מה קרה לווו ?!?!1
תמשיכיי !!!!
QUOTE
טוב, אין לי מה להגיד לך,
זה נראה שאת מתלוננת בדיוק כמו בסיפור הקודם, חכי לתגובות מה אני אגיד לך
אבל זה שתכתבי פה ותכעסי, זה לא יביא תגובות.. אני אומרת לך,
ואני אומרת את זה מאהבה, ולא כדי שתפגעי!!!
שימי המשךךךךךךךךך 😢
אלל תפסיקייייייייי
לא יודת בנות..
אין לי חשק להמשיך..
אולי במשך הזמן..
לבנתיים אני עושה הפסקה קטנה..
מצטערת 😊
טוב,
אבל באמת שזה מתחיל להראות כמו הסיפור הקודם (בקשר לתגובות שלך) וחבל