נונההה מעלףף קטנה שליייייייי!!!!!!!
המשך!
למרות שאני כועסת, נכנסתי לקרוא את הפרק, המתח הורג אותי . .
ייצא מעלף . .
כועסת מאודדדדדדדדדד..אבל אוהבת!
סנופי.
סנופי לא הלכתתת לביצפר בובי ?!
לידורי ודושהה תודהה רבה לכן אהובות שלי..
דושההההה...את עדיין כועסת?!
חשבתי שפתרנו הכל....טעיתי?! 😯
בכל אופן...בננות..
היום יש לי טיוללל עד מוצאי שבת...שלושה ימים.
ככה שהמשך לא יהיה..
ממש מצטערת... =/
שאני יחזור יהיה לכן המשךךך ארוך ארוך...
אבל בואו נסכים שזה יהיה יום ראשון בערבב...כי אני יהיה עייפההה ביותר..
אזזזז...
צ'או בננות.... 😊
וסופשבועעעעעע מהנההההה... 😁
אוהבבבבבבבתתתת,
^*^סתיוושית^*^
שלא
תחשבי
בכלל
על
להפסיק
את
הסיפור
את
מבינה
אותי?
!%$#@%@^%&$^$@
הסיפור
שלך
בין
המיוחדים
פה
ותאמיני
לי
שאני
מבינה
אותך
כי
גמני
התחלתי
סיפור
ויש
פעמים
יש
לי
רק
2
תגובות
ועוד
יום
למחרת
קיצר
יפה
שלי
חסר
לך
את
מפסיק
את
הסיפור
קפפפפיייייייייש? 😠
QUOTE (Kariniiii @ 02/03/2006) שלא
תחשבי
בכלל
על
להפסיק
את
הסיפור
את
מבינה
אותי?
!%$#@%@^%&$^$@
הסיפור
שלך
בין
המיוחדים
פה
ותאמיני
לי
שאני
מבינה
אותך
כי
גמני
התחלתי
סיפור
ויש
פעמים
יש
לי
רק
2
תגובות
ועוד
יום
למחרת
קיצר
יפה
שלי
חסר
לך
את
מפסיק
את
הסיפור
קפפפפיייייייייש? 😠
חחח הגזמת לא?!
הוא לא ממש יפה..
אבל שאני שמחהה שאת אוהבת...
גם אני אוהבת אותך=]
יאווו סתיוי איזה עצופפפפפפפ=[[[
אני צ'ה המשךךךך דחוווף
מסכנונתתת
אוהבתותך
יפיתי
ענננננננננק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךך והיא לא הגזימה הסיפור באמת ממש יפהההההה
לאלאלאלאללאלאלאלאלאאאאא
אל תפסייקיייי
יש אנשיםם שקוראיםם ולא מגיביםם
אזז זה לא אומר שלא קוראים
למשששל אני
אני קוראת את הסיפורר הזה
אבלל אני לא תמיד מגיבהה
אז הינה אני מגיבהה עכשיו
אל תפסיקי את הסיפור
הוא ממש מההמםם!1
והוא אחדד המיוחדיים שיש כאןן
בבקקקקקקקקקקשהה אלל תפסיקייי
תמשיכיכיכ לכתווב מממאממי
מחכהה להמששךך 😊
והב
בוביתתתתת כמו שאמרתי בפרטי אני יגיד פההה
את כותבת מ-ד-ה-י-ם ויש לך כישרון ע-נ-ק וכל מה שאת כותבת פשוט כ-ו-ב-ש אותי כל פעם מ-ח-ד-ש ואני משתדלת להגיב כמה שיותר ומצטערת אם לא הגבתי מספיק.. אבל אני מבטיחה להשתצדל מעכשיו
וח-ס-ר לך אם את לא ממשיכההה יהיה לך עסק איתייי
אוהבתתתתתתתתתתתת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלודדדד
QUOTE (JustTalush @ 03/03/2006) בוביתתתתת כמו שאמרתי בפרטי אני יגיד פההה
את כותבת מ-ד-ה-י-ם ויש לך כישרון ע-נ-ק וכל מה שאת כותבת פשוט כ-ו-ב-ש אותי כל פעם מ-ח-ד-ש ואני משתדלת להגיב כמה שיותר ומצטערת אם לא הגבתי מספיק.. אבל אני מבטיחה להשתצדל מעכשיו
וח-ס-ר לך אם את לא ממשיכההה יהיה לך עסק איתייי
אוהבתתתתתתתתתתתת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
טלודדדד
😂
וואי מתוקותתתתת שלייי..
ממש תודה לכן על התגובותתתתתתתתתתת!!!
הרגע חזרתייי מטיול 3 ימיםםםם ואני כוליי עייפה ומסריחה..
אז כמו שכמובן הבנתן אני הולכת להיתקלח ולישוןןןןןן..
אז...נקווה שמחר יהיה המשךךך..
תגיבוווווו והמון..
אוהבת בלייי סוףףףףףףףף=]]
סתיוושית 😊
מאמייייייייייייייייייייי
גמני מחכה שמחר יהיה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך חיחיחי
אוהבתתתתתתתתתת ה-מוןןן המון המוןן
טלוש
ואווייי אני כבר מחכההה למחרחרחחרררררררררר=]]
אוהבתתת אותךךךךךך מאודדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!
ומוי מתגעגעתתת
יפיתי=]]