וואייייי בתאלייי,משוגעת אחת!!!
גם פה את עושה לי הצפה?לא נורמלית...מאיפה הכוח?!
חחח מטורפת שלי!
23
אגב גברת סתיו!
מלא זמן לא ראיתי תגובה אצליי בסיפוווור
מהרררר להשלים ולהגיייייב
האם הייתי ברוררררררה?!
יייייאפה=]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/02/2006) בשבילך תמיד יש כוח=]
22
חחח מושלמת!!
אבל בתאליי אם את כבר מציפה אז תרשמיי מש'ו לא רק מספרים 😂
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/02/2006) 23
אגב גברת סתיו!
מלא זמן לא ראיתי תגובה אצליי בסיפוווור
מהרררר להשלים ולהגיייייב
האם הייתי ברוררררררה?!
יייייאפה=]
בארורררררררררררררר יפה שלי!!!
עכשיו אני עפה על הסיפור שלך,פשוט אין לי זמן לקרואא כלום.
אני עכשיו משלימה ה-כ-ל!
רק בתאלי,לידור,חן וגל? מבאסות!
יואוווו לא נעים בכלל שאני אחת הזונות שםם . . חח תודה באמת שרלילית . .
פרק מהמם אוצר שלייי . . ידעתי שלא תאכזבי אותי . .
קיצר שימי המשךך אוצר קטנטןןןן . .
נ"ב גם בסיפור אני מיעעצת לך מה ללבוש?! לא נמאס לך?!
חחחח שמנה שלייי . .
אוהבת פווווווווווווווווווווווווללל
סתיושש באלי המשכושש 😢 😢 😢
אני עכשיו עפההה לאיזה פעילות שיש לי ולחברות שלי..
ואז שאני יחזור אני ישים...
אני מקווה שאני יצליח למצוא זמן בכל הדברים הלחוצים שלי...
אז..
תמשיכו להגיב..
אוהבת המוניםםםםםםם
סתיוושית=]