QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 25/02/2006) סתיוששש אני צ'הה המשךך כפרוניתת!!
😉
מי שעוד לא קראה בתגובות שלי ושל סופה, אז סתיו שישי שבת בת"א.
היא תחזור בערב, אבל גם אז יש יום הולדת לחברה שלנו , אז כניראה שיהיה לכן המשך רק מחר.
😊
ווואוווו...
קראתי עכשיו את ה-כ-ל- ..
ממש ממש אהבתי ת'סיפור..ובכללי ת'רעיון..=]
את כותבת נורא יפה..
~מחכה להמשך~
אורוש.. 😊
וואי איזה מתוקותתתתתת...
חחחח כיףףף כמה תגובות..
הרגע חזרתי מתל אביבבבבב....היה מאודד מאוודדדד נחמד=]]
אני עייפהה כרגע...מהנסיעה והכל...
אז מחר יהיה המשך...
אוהבת בלי סוף...
ותמשיכו להגיב תמיד...
סתיוושית 🙄
~*~שבועעעעעעע מושלםםםםםםםםםםם לכן/לכםםםם!!~*~
אני שמחה שנהנת יפה שלי, ולמה לא באת ליומולדת של ברווזה?!
היה מזה נחמד.
קיצצצצ מחכה להמשך שלך, לאב יו.
---------
אנשושיםםםםםם...
נישאר רק עוד יום אחד להצבעההה לתחרות[תחרות הסיפור/השיר הכי הכי... אשכול נעוץ פורום סיפורים ושירי אהבה], נצלו אותו ותתחילו להזרים אלינו [lid0ri או ל... hila1990] הודעותתת...!!!
Good Luck
הינה פרק,מקווה שתאהבו.
פיצוי על הימים שלא שמתי=]
פרק -7
פתחתי טלוויזיה וחיכיתי לדפיקה קלה בדלת,שתבסר לי על בואה של בני וחלי.
וכן לאחר כמה דקות נישמעה דפיקה דלת.
"פתוח"..אמרתי והמשכתי לזפזף בערוצים.
שמעתי את הדלת ניפתחת,אך לא היה שום קול ולא מענה.....הסתובבתי לאחור וראיתי את...
"בוווווווו"...רון קפץ עליי והבהיל אותי.
"וואי משוגע הבהלת אותי"..אמרתי וצחקתי,רון צחק יחד איתי.
"הבאתי לך אותו,כמו שביקשת"...פתאום צצה לה חלי מבעד לדלת הכניסה.
"תודה"..אמרתי וחייכתי חיוך תודה.
"בכיף"...היא אמרה וישבה בספה לידי.
"אז מה שובב?אתה רוצה לישון אצלם?"..שאלתי ודיגדגתי אותו.
"חחח כן"..הוא אמר וצחק.
"ואמא תישן לבד?!"..שאלתי בפרצוף עצוב.
"לא..אמא עובדת עד מאוחר והיא באה בבוקר"...הוא אמר וייבש אותי.
"אה..נכון"..אמרתי וסובבתי את ראשי אל חלי..שהביטה בי במבט רחום.
"טוב אל תדאג לאמא,אתה תיהיה בסדר אצלי"...חלי ישר אמרה והוציאה אותי מהמצב הבלתי נעים הזה.
"כן טוב,איפה הדברים אמא?"...הוא שאל מהר ורץ מסביב לסלון,כאילו מחפש אותם.
"הינה,אל תרוץ"..אמרתי והרמתי את התיק גבוהה באויר,להראות לו שהוא אצלי.
"אהה"..הוא אמר ונעמד מולי ומול חלי.
"יאללה ילדון,אתה לא צריך כלום?"..חלי שאלה וחייכה אליו.
"לא יודע,אמא אני צריך משהו?"...הוא ישר העביר ת'שאלה אלי.
"להיתקלח"..אמרתי וחייכתי אליו.
"לא..אין זמן..הוא התקלח אצלי..אל תדאגי...דודו מכין ארוחת ערב..ואם את רוצה את מוזמנת"..היא אמרה וחייכה אלי.
"אה אוקי..והאמת שאני לא יכולה,הקדימו לי את שעת העבודה,יש פגישה"..אמרתי באכזבה.
"אהה"..היא אמרה ועשתה פרצוף מנחם.."טוב אז פעם אחרת"...היא סיכמה וקמה על הרגליים.
"הולכים?"..רון שאל את חלי בשמחה.
"כן"...היא אמרה החלטית וסידרה את חולצתה.
"ביי אמא"..הוא אמר וקפץ עליי בחיבוק.
"ביי ילדון,בלי בלאגן"..הזהרתי אותו ונשקתי לו על המצח.
"אמאאא"..הוא התחיל לנהום ואני וחלי צחקנו.
"יאללה לכו לפני שאני יתחרט"..אמרתי וקמתי מן הספה.
"לא לא,אחרת הילדים שלי יתבאסו"...היא אמרה וצחקה...כך גם אני.
"יאללה בייי"..חלי אמרה ושניהם יצאו מן הבית.
=====================================================
"באת סוף סוף"...אנה אמרה.
"מה שלומך גברת?"..שאלתי בצחוק וניכנסתי למועדון.
"בסדר מותק מה איתך?"....היא שאלה בחיוך וסידרה את החזיה שלה.
"נחמד,רון ישן אצל חברים שלו...ניפתרתי מדאגות להערב"...אמרתי בציניות קטנה.
"חח כן ממש...כל מקום שהוא דורך את דואגת כמו משוגעת"..היא אמרה בצחוק מלגלג.
"שיהיה לך ילד תביני ת'הרגשה"..אמרתי ברצינות.
"שיהיה"..היא אמרה וברקע נישמע קולו הגברי של שרון.
"יאללה בואי"..אמרתי לאנה ושתינו התקדמנו לעברו..מבין כל הבנות.
"ועכשיו לחפירות"..נאנחה אנה וישבה בכיסא שלידי.
"טוב,קודם שלום"...שרון התחיל וכולן סבבו את מבטיהן לעברו..חלק מן הבנות הביטו במבט מגרה,מפתה...
כאילו שנבאדם כמוהו יכול להיתרכך ממשהו...אפילו מזונות לא.
"אז אתן בטח שואלות את עצמכן למה הייתן אמורות להקדים,נכון?"...הוא שאל וכולן ענו בכן וכו'..
"אז זה משום שאני ממש לא מרוצה ממה שקורה כאן,אין רציניות,עברות על כללי המקום..על סעיף בחוזה!"..הוא הדגיש וכעס נישמע בקולו.
"מה כבר עשו שהוא ככה עצבני?"..שאלתי את אנה לא מבינה..
"קארין"..היא אמרה בזילזול ולא הוסיפה מילה..
"אז אתן גם בטח רוצות לדעת מה קורה פה,אני צודק?"..הוא שאל בחומרה והביט בכולנו.
לא ענינו והוא החל בהסבריו.
"מכירות את קארין אפללו,אז היא עשתה משהו שכולכן כולל היא חתמו עבורו ואינן רשאיות לעבור עליו כסדר היום..
היא גרמה לאחד הלקוחות להיתאהב בה,היא התאהבה בו..והיא בהריון"...הוא הצהיר בכעס..עשן יצא מאוזניו עוד מאמץ אחד.
התחילו קולות של התלחששיות,בהלות,תדהמה....
"מגיע לה"...אנה אמרה..
"חסרת אחריות"..אמרתי בתיעוב והמשכתי להביט בשרון מבין כל הבנות שעוד התלחששו בקול.
"ועכשיו אני רק רוצה להזהיר"..הוא המשיך בדבריו..והשקט שוב סרר ברחבת המועדון הסגורה..
"שדבר כזה לא יקרה שוב,כי אני והבאה ניפגש בבית המשפט על הפרת חוזה חתום...עכשיו תלכו כולכן להתלבש ולעבודה,
למי שיש שאלות תלונות טענות וכל מה שבדרך,שתגיע למשרדי"..הוא אמר והלך לדרכו בזעם ניחרץ.
כל הבנות קמו על רגליהן,מתאוששות מן הבשורה.
"אין לה בושה"..אנה סיננה לעברי והמשיכה בדרכה לעבר חדרי ההלבשה המהודרים,כך גם אני.
=============================================
"תעבירי לי את הסומק"..אמרתי בלחץ וסופה {אחת שעובדת איתי} העבירה לי אותו בחיוך.
"אל תהיי עצבנית זה כולה הופעה של 10 ד'.."..היא אמרה וניסיון להרגיע..אך אני כימעט מאחרת.
"אני ניראת טוב?"...העברתי נושא ועמדתי בפוזה מולה.
"מדהים"..היא אמרה וקרצה לי....
"אם את אומרת"..אמרתי והבטתי שוב על המראה.
"יאללה לכי את תאחרי"..היא אמרה ונשקה לי בחיבה על הלחי.
"ביי"..אמרתי בהערצה ויצאתי מן חדר ההלבשה אל תוך הבמה שנועצה בעיניים של גברים חרמנים.
המוזיקה החלה להינגן לה בקצב סוחף ברקע,ואני התחלתי..
התקדמתי בצעדים מהירים ומפתים אל עמוד הברזל הארוך,והתחלתי להיתגלגל סביבו,שריקות וקולות מגורים נישמעו...
המבטים נינעצו בי בחוזקה,כמו סכינים שמתעקשים לחדור אלי.
הסתובבתי סביב המעקה הארוך והחלק, החלקתי על המעקה,קפצתי החלקתי...
פתחתי את כל גופי לעינהם וסגרתי,עליתי ירדתי,קמתי ושבתי..ועוד כמה שטרות היו בין בגדיי מידיהים של הלקוחות.
חולצתי ירדה לה במהירות וניזרקה על ידי לאחד מראשם של הצופים בי.
לאחר כמה דקות של ריקוד מגרה וחושני גם החצאית ירדה לי,
ככה נישארתי אני עם החוטיני המעוטר שלי כשבצדדיו ישנם עוד כמה שטרות מתנועניים בקצב.
יצאתי משם לאחר כמה זמן שלא הספקתי לחשב לעבר אותו מקום שממנו יצאתי לרחבה.
"איך היה?"..שאלה אותי אנה לפני שיצאה היא לרחבה שעוד לפני כמה שניות אני הייתי שם.
"נחמד"..אמרתי בחיוך וניגשתי למתלה שעמד שם בפינת החדר.
"אני שמחה,יצאתי"..הודיעה אנה ויצאה בתורה.
"איפה החולצה השחורה עם המעטפת הקטנה?"..שאלתי בסקרנות ובדקתי שוב את המתלה.
"היא אצלי"...אמרה קארין שצצה לה משום מקום.
"אהה,תיזהרי שהיא לא תיקרע מהשומן"..הזהרתי בצחוק והיסתובבתי למתלה בחיפוש אחר חולצה אחרת.
"עדיף שלא תדברי"...קארין אמרה בביטחון.
"אה כן?למה הלקוח המרוצה שלך יבוא אליי?"..אמרתי בציניות והעפתי את שערי על פנייה.
היא לא ענתה ויצאה מן החדר.
אני ציחקקתי לי באושר,והינה הפעם הראשונה היום שאני עושה לה את המוות.
"היית גדולה"...סופה אמרה לי בגאווה.
"תודה"..אמרתי ולקחתי חולצה דומה לשל קארין =/..
"מתאים עם החצאית?"..שאלתי את סופה שהביעה מבט גועלי.
"ממש לא,המכנס הקצר הזה הולך עם החולצה"..היא אמרה וניגשה לעבר המתלה והראתה לי את המכנס,היא אכן צדקה.
"טוב,אני אקח את זה"..אמרתי והתלבשתי במהירות.
בלי הזהרבה מוקדמת אני וסופה הרמנו מבטינו לעבר צעקה קלה שנישמעה מאותו מקום שממנו יוצאים לבמה,זאת הייתה אנה שהביטה בי בפנים מבוהלות..........
מקווווווהה שאהבתן יפות,אני אישית אהבתי..
יצא נחמדדדדד מאוד.
יאללה תפציצו בתגובות,במילא התקופה שאני בה עכשיו לא מש'ו..
אז לפחות מהצד שלכן אני יהיה רגועה ויהיה לי טוב...=]]
אוהבתתת המוניםםםםםםםםםםם=]]
סתיוושית 😊
תויייי...
פרקקק מ-ד-ה-י-ם, השארתתת אותי במתחחחחח!!!
תני המשך...!!
ומה קרה? למה לא מש'ו? דברי איתי בפרטי... 😯
תודה מתוקות שלי=]]
לידורי וחן אין לכן מה לדאוג,תקופה שעוברת,שקשורה בהרבה דברים שמתפקששים בזמן האחרון.
מסובך... עדיף פשוט לשמור את זה לעצמי... =/
חוצמיזה,שיהיה לכולכן בהצלחה בתחרות,עוד שעה בערך או אולי פחות,
נדע מי המנצח/ת....!
התרגשות!! 😁
חיחי..
תיו תיו [לידורי] 😉
אוהבת בלי סוף=]
ואי איזה יפהה..
פשוט סיפור מושלםםם
המשך