מ=ד=ה=י=ם
מעניין מי זה היה??? 😊
מחכה להמשך
את מוזמנת לקקרוא את הסיפור שלי א=ה=ב=ת ח=י=י ס=י=פ=ו=ר א=מ=י=ת=י
שבוע טוב
מהמםםם המשךך ומהרר מאמי..
חח
לאבב יוו
רותםםם
אייי דושית שלי, ימעלפת..
מקסים הילד הזה, משו אש.. בדוק כשהוא יגדל הוא יהיה הומו..חח 'לא משקרים לאמא..'
קיצור עולם תמשיכי, מדהים כרגיל..
אוהבת המונות 😉 דושה.
חחח סנופי,יש מצב שהוא יהיה הומו..חח..אבל הוא חמודדדדדד....מושי חיחיח..
קיצוריתת...דושיתת שליי אני אוהבתתתתת אותךךך..
ותודה!!
לאבבבבבבבבבבבבבבב
עוד!? 😢
המשך דחוףףףףףףףףףףף
את כותבת כל כך יפה!!!!!
אני כל כך נהנית לקרוא את הסיפור שלךךך
מממממהםם
תממשיכיי בובית..
איזו נטישה אכזריתתתת.. 😠
רעה, תמשיכיייי....
מצטערת על הייבו'ש יפות שלי..
אבל כנראה שהוא ימשך גם עד מחר....
לידורי יכולה להגיד לכן כמה עסוקות אנחנו כרגעע...בתקופה האחרונה.
מצטערת...אבל לחוץ לי הזמן..
שישי שבת אני בתל אביב...אז גם אני לא יודעת עם יהיה המשך עד יום ראשון...כי כשאני חוזרת אני יוצאת לרנה{מסעדה} עם חברות..
זה המצב...ואני שוב...מבקשת את הבנתכן.
אוהבת...וסליחונת.
סתיוושית 😊
בנות סתיו לא פה שישי-שבת, היא לא תמשיך, אבל נתתן לסיפור שלה להגיע לעמוד 2!!!
ממש לא יפה מצידכן . .
שבת שלום..=)
סנופי.
סתוי צודקת אנחנו באמת קצת לחוצות בתקופה האחרונה..
וכמו שסנופ אמרה היא לא תהיה ביומיים האלה...
אבל תנו תגובות -המשך-, לא יפה ...!!!
וואיי מאמייי רק לא אבא שלוו
סיפור מדהיםם
מחכה להמשךך
טלושש
ווואוו סתיוששש זה מדהיםםםם
תמשיכי דחוווווווווווווווווף
אוהבתותךךךךך
יפיתי=]]
שוב היא בעמוד 2, לא יפה!!!
--------
אנשושיםםםםםם...
נישאר רק עוד יום אחד להצבעההה לתחרות, נצלו אותו ותתחילו להזרים אלינו [אליי ואל חנו'ש] הודעותתת...!!!
Good Luck
סתיוששש אני צ'הה המשךך כפרוניתת!!