פרק -5.
הבטתי ברון שניכנס לתוך רחבת בית הספר הגדולה,בין כל הילדונים הקטנים,
שהיתרוצצו להם בשימחה במגרש בגדול שמחים ומאושרים מיומם הראשון בבית הספר.
הבטתי בו עוד כמה שניות עד שהוא נעלם מזווית עיניי,והתחלתי ללכת הרחק מבית הספר..
"אווו שלום"...נישמע קול מוכר מאחוריי
"שלום שלום,תיראו מי פהה"....אמרתי מופתעת........
"נעלמת הייתי אומרת"...אמרתי בחיוך עליז במיוחד.
"בואי תעלי"..היא אמרה וקפצתי לאוטו שלה...לאוטו של חברתי הטובה,שנהנהתי כל כך בחברתה,
היא גרמה לי לאושר רב כל הזמנים האלו,תמיד היינו מתפנקות ביחד,אבל זה היה קורה לעיתים קרובות יותר,
כאשר מצבי הכלכלי עמד על למעלה מן הצופה,אך עכשיו הוא עומד על בקושי יציב.
והכל בגלל אותו אחד,הכל בגללו.......
-=-חלי,זאת חברתי הטובה.
היא יותר גדולה ממני ב-3 שנים,אבל שנינו ממש קשורות אחת לשנייה,במיוחד.
חלי,חלי היא אימם של התאומים הנערצים,שחר ורז.
היה לב שיער שחור פחם וגולש,ועיניים חומות וגדולות,היא הייתה בגוף ממוצע לא רזה ולא שמנה,
היא הייתה ניראת טוב לאחת בת 25, אהבתי את המראה שלה,
האמת היא שתמיד פירגנתי לה... היא מצליחה, יש לה ילדים ובעל אוהב ותומך, חלומה של כל אישה.-=-
==========================================
"את עובדת היום?"..שאלה אותי חלי בשעה שישבנו שתינו במרפסת ביתי, מתחת לשמש החמימה עם כוס נס ביד.
"כמו כל יום"..עניתי בחוסר טעם ולגמתי מן הנס שלי.
"את לא רוצה למצוא לך עבודה טובה יותר? את אישה,ואישה צריכה להיות דבר מכובד"..היא אמרה ברצינות,
היתנהגותי הייתה בוגרת ולכן לא היתעצבנתי מדברייה,הבנתי אותה וידעתי טוב מאוד שהיא צודקת,
אך איזה עבודה יכול לספק לי את הצרכים שלי ושל רון?אני מממנת את שכר הדירה לבד,
מזונות בעיקר אני וכל חודש חצי מהאבא שלו, בגדים עליי, משחקים וכל הציוד לבית הספר.
לא הייתה לי אפשרות לעבודה יותר מכובדת,גם רמת המשכל שלי לא הייתה גבוהה במיוחד,
ככה שהאופציות לא היו פרוסות לפניי.
"אני חושבת שאני יכולה למצוא לך עבודה טובה יותר"...היא אמרה כשהיא ראתה שלא עניתי לה.
"איזו?"..שאלתי מסוקרנת.
"משרה חלקית בתור מזכירה או מש'ו כזה"..היא הציעה ברצינות.
"וכמה גג אני יכולה להרוויח לחודש?"...שאלתי.
"בין ה-2100-2500"..היא אמרה.
"אני מרוויחה הרבה יותר בעבודה שלי"..אמרתי לא מסופקת.
"אבל בתור מזכירה את תיהיה הרבה יותר מוערכת"..היא ניסתה לשכנע אותי.
"כרגע מה שחשוב לי זה לא להיות מוערכת אלא לפרנס את הבן שלי ולשלם את השכר דירה,
לקנות אוכל ומידי פעם בגד פה או שם,
לא רק לחיות על השכר והמזון,אני חיה ויש לי לפעמים את הצרכים שלי,
ככה שהעבודה הזו לא בשבילי,אלא אם כן השכר יהיה גבוה יותר"..אמרתי משוכנעת בעצמי,בלית בררה..
כי כל רצוני עכשיו הוא שיהיה כמה שיותר טוב במקום מגורי ועם ילדי,
והאמתש לא הייתי מתנגדת לברוח מן העבודה הנוכחית שלי,לא יכול להיות מצב שאני אכנס לשם באושר,
עם חיוך של טוב על הפנים,
אלא בלית ברירה,באכזבה... מעצמי.. ומהשאיפות שאליהם אני שואפת כרגע,
לממן אך ורק את מה שמוטל עליי בתור אמא חד הורית,נטושה.
"למקרה שרון ישאל אותך היכן את עובדת,מה תעני לו?"...היא שאלה בדאגה.
"אני תמיד אומרת לו שאני עובדת איתך,בהנהלת חשבונות"...אמרתי בחוסר שקט,
ידעתי שיום יבוא ואני יצטרך להיתמודד עם השאלה הזו של בני,
וזה גם לא עושה לי טוב לשקר לו.. זה גורם לי להרגיש רע ומאוכזבת...שוב... מעצמי... וממה שאני כרגע...
"אוקיי,ומה עם בבית הספר ישאלו אותם?"..היא שאלה שוב.
"אני בטוחה שהוא יגיד מה שידוע לו כרגע,הוא לא חושד בכלום"..אמרתי שוב לא רגועה.
"וזה שאת יוצאת רק בלילות,לא מחשיד?"..שאלה חלי בנימת ידיעה.
"הוא לא חושב על זה"...אמרתי וגילגלתי את עיניי.
"אז זה בסדר,אני רק מקווה שתיצאי מזה איי פעם,אני לבנתיים ינסה למצוא לך משרה אחרת,הרבה יותר מכובדת ואסטטית"..היא אמרה בדאגה וליטפה אותי.
"תודה חלי,טוב לדעת שיש נשים כמוך שלא דואגות רק לעצמן ולמשפחות שלהן,וחלשוב על זה שלי בכלל לא צריכה להיות משפחה כרגע..
אני בסה"כ בת 22 ואני כבר אם חד הורים לילד בן 6...תראי איזה דבר.."..אמרתי באומללות,
פתאום קלטתי שאני מתחילה לרחם על עצמי,
דבר ששנוא עליי במיוחד,רחמים....אלוהים ישמור... לאיזה מצב הגעתי.. רחמים עצמיים?! לאן הגעתי..לאן.
"איי חלי... אני מבטיחה לך שדורון הזה ישלם על כל מה שהוא עשה... וזה לא יקרה ממני..ובוודאי שלא ממך.. אלא מההוא שם למעלה,
הוא רואה הכל... ומטפל בהכל... לאט לאט.. אבל מטפל"..היא אמרה בחוכמה.
"אני מאמינה בזה,אני מקווה שהוא ישלם על זה... ולחשוב על זה שהוא עוד ביקש ממני את הילד"...אמרתי בעצבות.
"חלאה"..היא סיננה וליטפה את רגלי.
"ואם כבר מדברים על זה,יש לפחות הרבה עבודה?"..היא אמרה בחיוך שובב.
"האמת שכן,מתברר שגם בישראל הגברים הם חרמנים"..אמרתי והתחלנו לצחוק שתינו.
"אל תדאגי להם,אל תשכחי שהם עדיין גברים"..היא אמרה.
"חח אי אפשר לשכוח"..קרצתי לה.
"אבל תודי שאת נהנת מהעבודה,עדיין.."..היא אמרה ב..אם כבר אז כבר.
"אפשר לומר"..אמרתי ושוב שתינו צחקנו.
"טוב לפחות מש'ו טוב אחד"...היא אמרה..
"כן"..אמרתי בהיסח דעת..
"איי מה קרה?"..היא שאלה כשהיא ראתה שאני לא מרוכזת,אלא שוקעת במחשבות.
"אני פוחדת"...אמרתי חסרת אונים...פתאום עלתה בפניי תמונה מרה של לפניי כמה שבועות...
"ממה את מפחדת יקירתי?"..היא שאלה בדאגה ודימעה ירדה מעיניי.
"אני מפחדת שהוא יקח ממני את החיים שלי"....אמרתי מפוחדת,ניזכרתי באותו מכתב איום....מכתב ממנו...מהחלאה.
מקווה שאהבתן מתוקותת שליייייי...יצא נחמד,לא?!
יאללה תגיבווו והמון....
אוהבתת בלי סוף=]]
סתווש'קההההה 😊
נחמד? מעלףףף נסיכהה!!!
אהבתי בטירוףףף..
אוהבת אותך קטנה שלי, תמשיכי!
2 פרקים מושלמיםם~
תמשיכיי
יצא מדהיםם כמו תמידד
תתמשיכיי בוביתת
יפפהה מאאוודדדד...
בובה אתצ מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי-->אה=ה=ב=ת ח=י=י
מה עושה מותק? שבוע טוב
מהמםםםם
פשוט מושלםם
סתווווייי את כותבת כל כך יאאאאאאאאפפפההה
את כישרונית בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חח
אם בא לך את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי "מרגיש גבר.. אבל בפנים תמיד ילד"
חח
לאפפפ יווו מונטוןן
רותם
וואי תודהה מתוקותתת שליייייייי...
איזה תגובות מושלמות..
יאללה תנו עוד קצת תגובותתתתתתתתת..
מחר יהיה המשך ב"ה..
אוהבת בלי סוףףףףף=]]
סתיוושיתתתת 😁
סתיויקי שלי!!יצא לך סופרר סופרר דווופר נחמדדד חעחע..
ואהבתיי המוניםםם!!
אזז ששש!
חח את כותבת מדהיםםם!
השלמתי 2 פרקיםםם כל כך כיףף לקרואא אותםם חח יאמיי..
טה קיירו מונטוןןן
יפיתיי=]]
סתויייייייי
אני חייבת להשליייים פרקקקקקים=]
יאאאאלה בנותת תגיבו ליאאאאפהה הזאאאאת!
בתאלושששש=]
את מכירה את המילה ספיצ'לס??
זה אומר שאני חסרת מילים!!!
הסיפור מטריף דושית שלי, מה קורה איתךך???? מאיפהפ נשפך כל הכישרון הזה??
כי ביום-יום את פוסטמה של החיים!!
חחחחחח סתםםםםםם עולםםםם שלייי..
באמת הסיפור הולך לכיוונים חדשים, וממש אהבתיי!!
בקיצור תמשיכי יפה שלי, אני מעכשיו עוקבת, ואחרי כל פרק אני יהיה הראשונה להגיב-מבטיחה!!
אוהבת ברמות-עללללללל..
דושה שלךך..
יפיתי שלי. . . .
מתוקה שליי ממש תודה על התגובה..
חח שמחה שהשלמת ת'פרקים..
יאאייי אני מתה עלייך...
את נהנת?!אני מאושרת.
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת כ"כ..
בתאלי. . . .
תודה יפה שלי..
ואני מקווה שתשלימי..
את חסרה לי מאוד..
אוהבת=]]]
מוואה.
דושית שלי. . . .
אייי אהובה קטנה שלייי..
כמהה אהבהה יאווווווו
חחח מי שמדברת על כישרון...את המוכשרת הכי גדולה.
ואל תיהיי רעה..
אני לא פוסטה,כי אני לא את,אישההה מנוולת! חחחחח
אני מאוד שמחה שאת אוהבתצ את הסיפור..
ואני באמת מקווה שתעקבי אחריו עכשיו,שאני לא יצטרך להודיע לך..
חחח...
אניייי אוהבתתתת אותךךךךךך בטטה שלי.
והולכים למסיבה היום?!אני בסוף יורדת..
בר שיכנעה אותי...
אני ידבר איתך אהבוה שליי..
אוהבת בלי סוףףףףףףףףףףףף של הסופים..חיחיחי..
דושית שלךך=]]
יא יא מ ו ש ל ם . . .
הממממממשך מהר , אני בממתח / ;
איזה כישרררררררון יש לך את כותבת ממדהים !!! =]
מואאאאאאה !@#$%^#$%@
=>נוווושי-של-נווווש
השלמתי את כל מה שהחמצתי סוף סוף!!
את כותבת פשוט מדהיםםםם .. אני כל כך נהנית לקרוא
את הסיפור שלך, חחח אני מרגישה כאילו אני
קוראת ספר של סופר ידוע ..
אני אוהבת את הכתיבה, את העלילה .. ואת הכלל..
מחכה להמשך בהקדם האפשרי
לירןןן