QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) חנננננני - חחחח מי יודע ?!
אולי לא אולי כן
חחח סתתתם יפפפה שלי
תחכככי ותיראי ;]
אוהבבבת אותתתך!@
noquero - אוקיי אז דבבבר ראשששון
תווודה רבבבה רבבבה רבבבה !@#
השארררת אותי עם חיוך ענק כשקראתי את התגובבבה שלך =]
דבבבר שני
איך קוראים לך ?!
חח מואאאאאאאאאה !
בננות ?!
תגיבו עוד =]
חיבבבבבבבבבוק !@$
מווווווווורי (:
[/B]אני שמחההההההה!!
וקוראים לי- מ=ו=ר
חחח שם יפה לא?
יש לי שאלה- מה יוסי אומר על זה שאת כותבת על החיים שלכם?? הוא יודע על זה?
תמשיכי לכתוב אנחנו מחכים להמשךך 😊 [B]
מורי שלייי :]
זה כזה יייפה...
יאיאיאיאני רוצה את חייים...
חחח..
המשך דחוווף#$!@%
אוהבת אותך יפפתי..
שבת שלום 😊
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) QUOTE (noquero @ 07/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) חנננננני - חחחח מי יודע ?!
אולי לא אולי כן
חחח סתתתם יפפפה שלי
תחכככי ותיראי ;]
אוהבבבת אותתתך!@
noquero - אוקיי אז דבבבר ראשששון
תווודה רבבבה רבבבה רבבבה !@#
השארררת אותי עם חיוך ענק כשקראתי את התגובבבה שלך =]
דבבבר שני
איך קוראים לך ?!
חח מואאאאאאאאאה !
בננות ?!
תגיבו עוד =]
חיבבבבבבבבבוק !@$
מווווווווורי (:
[/B]אני שמחההההההה!!
וקוראים לי- מ=ו=ר
חחח שם יפה לא?
יש לי שאלה- מה יוסי אומר על זה שאת כותבת על החיים שלכם?? הוא יודע על זה?
תמשיכי לכתוב אנחנו מחכים להמשךך 😊
[b]אמממ שם יפפפה יפפפפה חחח
טוב אז קודם כל יוסי לא יודע שאני כותבבבבת את הסיפפפור הזה חחחח /:
ו .. הסיפפפפור הוא לא כולו אמממיתי , אני מקווה שקראת את זה , שמפרק מסויים הוא כבבבר הפסיק להיות אמממיתי , וכל השאר זה מהדמממיון הפפפורה שלי חחחח =]
מווווווווואה
קרינני איי לאאאאב יוווווווווווווו =] @!#!@$
חחחחחחחח
הבנתי שהסיפור לא אמיתי אבל הוא כתוב בצורה אמיתית זה מה שאני אוהבת בו......
מאיפה את מוציאה ת'השראה??
ואם אפשר שתשימי פה תמונות שלך ושל אנשים אחרים שבסיפור (האמיתיים)
מתה עלייך מואהההההההה 😁
QUOTE (noquero @ 07/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) QUOTE (noquero @ 07/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) חנננננני - חחחח מי יודע ?!
אולי לא אולי כן
חחח סתתתם יפפפה שלי
תחכככי ותיראי ;]
אוהבבבת אותתתך!@
noquero - אוקיי אז דבבבר ראשששון
תווודה רבבבה רבבבה רבבבה !@#
השארררת אותי עם חיוך ענק כשקראתי את התגובבבה שלך =]
דבבבר שני
איך קוראים לך ?!
חח מואאאאאאאאאה !
בננות ?!
תגיבו עוד =]
חיבבבבבבבבבוק !@$
מווווווווורי (:
[/B]אני שמחההההההה!!
וקוראים לי- מ=ו=ר
חחח שם יפה לא?
יש לי שאלה- מה יוסי אומר על זה שאת כותבת על החיים שלכם?? הוא יודע על זה?
תמשיכי לכתוב אנחנו מחכים להמשךך 😊
[b]אמממ שם יפפפה יפפפפה חחח
טוב אז קודם כל יוסי לא יודע שאני כותבבבבת את הסיפפפור הזה חחחח /:
ו .. הסיפפפפור הוא לא כולו אמממיתי , אני מקווה שקראת את זה , שמפרק מסויים הוא כבבבר הפסיק להיות אמממיתי , וכל השאר זה מהדמממיון הפפפורה שלי חחחח =]
מווווווווואה
קרינני איי לאאאאב יוווווווווווווו =] @!#!@$
חחחחחחחח
הבנתי שהסיפור לא אמיתי אבל הוא כתוב בצורה אמיתית זה מה שאני אוהבת בו......
מאיפה את מוציאה ת'השראה??
ואם אפשר שתשימי פה תמונות שלך ושל אנשים אחרים שבסיפור (האמיתיים)
מתה עלייך מואהההההההה 😁
אמממ
אין לי מושג מאיפפפה ההשראה
חחחח יוצא לי פפשוט !@#
ואאאני מעדיפפפה לא להשים תממונות /:
מואה
מעלףףףףף השמךךך!
ישלי הרגשה שהיא תפגוש שם את טלללל
קריניייייייייי
אני רואה למטטטה שאת פה בסיפפפפור
רציתתתי להגיד לך שלא מצליח להיכנסס לי לאייסי
יש לי מירדנה ונידפפפק לי שם משהו /:
וזה לא נכנס !~!#$
אני אכנננננננס יותתתר מאוחר אולי זה יעבבבבבבוד בע"ה !!
אה
ואנונימממממממית
עדיין לא אמממרת לי איך קוראים לך /:
אוהבבבבבבבת אותך !@
מוווורי שלי?
חעחיחחעחע
אני אוהבת אותך & את יוסי & את חיימקה שלי 😛
חעחע..
המשךךך#$@%
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 07/04/2006) אה
ואנונימממממממית
עדיין לא אמממרת לי איך קוראים לך /:
אוהבבבבבבבת אותך !@
מורקה,
היא אנונימית..
אסור להגיד 😨 😯
QUOTE (אנונימית @ 07/04/2006) מעלףףףףף השמךךך!
ישלי הרגשה שהיא תפגוש שם את טלללל
גמלי יאוווווווו...
בהתחלה חשבתי שבמקום חיים זה יהיה טל..
יענו הוא המלצר שילמד אותם..
אבל לאא=/ חח
QUOTE (Kariniiii @ 07/04/2006) מוווורי שלי?
חעחיחחעחע
אני אוהבת אותך & את יוסי & את חיימקה שלי 😛
חעחע..
המשךךך#$@%
חחחחחחחחח
קריני שלי
נידלקת על חיים אה ?!
אוהבבבבבבת אותתתתתתתך
מדהיממממה שלי
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 07/04/2006) QUOTE (אנונימית @ 07/04/2006) מעלףףףףף השמךךך!
ישלי הרגשה שהיא תפגוש שם את טלללל
גמלי יאוווווווו...
בהתחלה חשבתי שבמקום חיים זה יהיה טל..
יענו הוא המלצר שילמד אותם..
אבל לאא=/ חח
חחחח וואי וואי אתן נותתתנות לי יותתתר מידי רעיונות =]
חח לממרות שכבבר החלטתי מה יהיה פפפחות או יותר
אבל חכככו להמממשך הבא ותיראו ;] !@#
חחחחח לא משנה מה
העיקר שהיא ויוסי ישארו ביחד !!
זה מה שאני רוצה !!
תמשיכי נו מאמי
אוהבת מלא