😁 היי בנות יש פה טעות. היא שכחה פה משו..
"ואז חיים סיפר לנו על קרין חברה שלו.. ועל כמה שהיאמתוקה ויפה ונשמה.."
חח סתםם..
יפה שלי איזה מדההים.
גמני שרה /:
לא מפסיקה לשיר חח רק בזיופים חחח
ואאאי מדהיםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
ישש לי הרגשה שיהא תפגוושש באירועע את טלל הזה..לא יודעתת למההה..=/
ההמשך=]
QUOTE (Kariniiii @ 07/04/2006) 😁 היי בנות יש פה טעות. היא שכחה פה משו..
"ואז חיים סיפר לנו על בתאל חברה שלו.. ועל כמה שהיאמתוקה ויפה ונשמה.."
חחחחחחח=]]]]]
שיניתייייי ;]
מדהיםםםםםםםםםםםםםם אין לי ייליםם
השמךךך!
ממווווווורוווש זה מדהייםםם!!!
המשך =]
שתי פרקים מושלמיםםם
דחוף המשך!!
יאהההה איזה מדהיייםםםםםםםםםםםם
הממששךךך הכי דחוףףף שייששש
מושלם מורייייייי
המשך
אה ותהני היום עם יוסי;]
הוא כזה מושלם כמו יוסי בסיפור ?!
חחחחח
חנוווש
הוא הרבבבה יותתר מווושלם ממה שמסופפפר בסיפפור =]
תווודה על התגובבבבבבבות !@
אני אנסה להשים עוד המממשך בע"ה לפפני שאני אצא לאהובבבי..
אוהבבבבבבת אתכככן
מוווורי
חחח אתת ויוסיי ממש צמדדדדדד אה?!=]
כיףף ללך=[
גמני רוצהה איזהה יוסי חמודד כזהה