איזה מתוקה מורי הזאת
כמוך 😊
חח איך היה עם יוסי יפה שלי?
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 08/04/2006) איזה מתוקה מורי הזאת
כמוך 😊
חח איך היה עם יוסי יפה שלי?
חחחח
את גורמת לי להסמיק 😁
והיה מדדדהים מדדדהים מדדדדדדדדדהים
כרגיל =]
אני הכי אוהבבבבבת אותו
ב ע ו ל ם !@#
יאו הוא הנננסיך המממושלם שלי :]]
חחחחחחח אני שמחה בשבילך בובההההההההההה=]
חח שמחה שננהנת ממאאממי..
אה וכבר כמה זמן שרציתי לשאול אותך ושככחתי כל הזמן
נכון אמרת שחלק מהסיפור כאילו אמיתי ??!
אז הקטע עם בר ויוסי יענו שהוא היה שיכור והיה איתה..זה באמת?? ואחרי זה שהוא ומור השלימו בגן וזה?
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 08/04/2006) חחחחחחח אני שמחה בשבילך בובההההההההההה=]
חח שמחה שננהנת ממאאממי..
אה וכבר כמה זמן שרציתי לשאול אותך ושככחתי כל הזמן
נכון אמרת שחלק מהסיפור כאילו אמיתי ??!
אז הקטע עם בר ויוסי יענו שהוא היה שיכור והיה איתה..זה באמת?? ואחרי זה שהוא ומור השלימו בגן וזה?
כן מאמי /:
זה אמיתי החלק הזה
קילקלתי לך את הרושם על יוסי אה ?! /:
חח
לא אני עדין אוהבת אותו.
זה חירמון או שהם שכבו ?????????? |:
אני מצטערת=[[[[
לא התכוונתי לעלות בך זכרונות רעים..
פשוט אני מתה על הסיפור שלך
וחברה שלי שלא רשומה לאתר קודם נתתי לה לקרוא ה=כ=ל
והיא מזה אהבה..ואז היא התחילה לשאול אותי איזה חלק מהסיפור אמיתי ואיזה לא.
ואז פתאום ניזכרתי שרציתי לשאול אותך בקשר לפרק הזה..כי בכיתי בו=[ הוא הזכיר לי גם משהו שלי...
קיצ',
אוהבת אותךך ואת הסיפור היפה הזה שלך
יפפשלי :]
אני אוהבת אותך מלא!
הפרק מעלללף כרגיייל..
ואיזה כיף לך היית עם יוסייי..
תכירי לי חבר שלווו..
או משוו /:
חעחעחע..
אוהבתתך..
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 08/04/2006)
קריניניני .3>
יפפפה שלי
חחחח כןכן הייתי עם יוסי אהובבבב שלי =]
אחח אחח אני מטטורפת לו על הנשמה אני אומרת לכם !
המשך ?!
מחר יפות שלי =]
נונונונונ אז את מתכוונת להכיר לי את אחד החברים שלו? 😛😁 😂
ואני מטורפת לך על הנשמה😁
אוהבתךך
ויוסי לא מכוער?חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח כן יגמורה
ואת מהפנטת גם אותי!!
אוף באלי גם מישו רציני=[
דיי מעוס כל הסטוצים לאא ??
חחחחחחחחחחחחחח
ואיזה מושב? באיזה מושב את גרה??