איזה יפפהההההה תמשיכייייייייי
מוריי זה כזה ייפה :]
אבל דיי שלא תריב עם יוס יוס שליי 😊
תווווווודה יפפפות שלי
אוהבת אתככם
השלמתי כמה פרקים...
מושלם יפההה שלי תמשיכייי
אוהבת אותך
ומטרוק אחלה מועדון הייתי שם איזה 3 פעמים
למרות שאני מהמרכז והיה פנאן לגמריי...
אחלה מועדון חהחה ;]
יללה מחכה להמשך אוהבתך:]
נ.ב-ותני באיזה אקשן במסיבה ;]
מממ לימור אני חולה עליך.
אממ לוידעת האמת מתי יהיה המשך.
אין לי כ"כ כוח לכתוב עכשיו.
חצות וחמישה =] חחחחח
אולי אחר כך אני אכתוב ואשים.
וכל מי שלא תספיק לקרוא, תקרא מחר.
ניראה כבר=]
מואאאאאאאאה
בווווווווקר טוב.(:
אני אוכלת , ואז כותבת לכן המשך.
אוהבת אתכן ,
מוווווורי =]
לא אמרת שאת עושה המשך?! :|
המשך... חח 😛
ואאאאי בנותתתת ת=ק=נ=א=וווווו!!
אני ראיתי תשין של מוררררי!
מורררי?! את מעלפתתתת!!
ויוסיייי?! גררררר שקסייי אחחדד..חתיייך..חסרים לנו כאלה בשיכבה@!!
מחכה להמששך=]