ואיי מורי איזה פפפפרק:]
ארווך$@ פרפקקטו...
אבל דיי מורי בלי בעיות עם יוסיי😢
ואת ידועת חיימקה שלי (:
מממממממממממממממור
תמשיכיי
ותביאי לי תאיסי שלך
אממ בננות,
אני מצטערת אבל..
אבל אני לא כל כך במצב טוב בשביל לכתוב המשך
לא משנה למה
פשוט .. פשוט אני לא יכולה :/
אני מקווה שתבינו
אוהבת אתכם.
מור
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 12/04/2006) אממ בננות,
אני מצטערת אבל..
אבל אני לא כל כך במצב טוב בשביל לכתוב המשך
לא משנה למה
פשוט .. פשוט אני לא יכולה :/
אני מקווה שתבינו
אוהבת אתכם.
מור
מווורי קרה משו יפפפשללי?
למה את לא מתחברת לאיסיקיו?!
=[[
דברי איתי יפפפה!
מאמי מקווה שכל יהי בסדר והסתדר לך נשמהה...
תזכרי שאנחנו אוהבות אותךך
מדההההים!
מוריי אני מקווה שהכלל הסתדר..ואל תהיי עצובה..יהיה ב-ס-ד-ר!
אוהבתותךךךך..ואני פהה תמיייד בשבבילךך=]
קקיסססס
בתאאלוש=]
ממזל טוב :]
ו..מממ..יאאאלה אנחנו מחכות