זאאאאת חן-
יווווווו גמאני רוצה לראות יא רעות !!!
רק לבתאלוש
נו מה אין המשך!!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!:\
אוףףף.....
אני אוהבת !!!!!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 10/04/2006) ואאאאי בנותתתת ת=ק=נ=א=וווווו!!
אני ראיתי תשין של מוררררי!
מורררי?! את מעלפתתתת!!
ויוסיייי?! גררררר שקסייי אחחדד..חתיייך..חסרים לנו כאלה בשיכבה@!!
מחכה להמששך=]
אני ראיתי לפנייך😛
חה!
=]
דרך אגבבבב בתאל
כנסי אליי שוב לאייסי מאמי משהו שם נידפק /:
תגובות ? 😢
כבר שכחתן מהסיפור ?
יאאאאאאאא היה קבל בוקסס!
מה היא חבילה?!
עלקק שמוורההה
המשךךך!
אנונימית .(:
איך קוראים לך ?!
תגובבבבות ?!😢
איפה כולן ?
ממההמם
ההמשך !@
וווווווווווו
את מזה רעה @#
לבת אל את מראה תשין ששששלך ותמונות שלך
ולי ?! לא !!
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 11/04/2006) אנונימית .(:
איך קוראים לך ?!
תגובבבבות ?!😢
איפה כולן ?
קוראים לי גגל מותקק
מדהיםםםם=]]]]
מורי מה האייסקייו שלך?!!
והיאא סתומממה! למהה היאא שיקרה ליוסייייי?!!
השקרר יתגלללהה..והם יריבו!!
אבל מזל שבמציאות את ויוסי בסדר=]...[555]
בתאאאלוש=]
יואוואווא אני מזה מאוכזבבבת מהתגובבבות איפפה כולללללם ?! 😢
איזה יפפההההההההה
המשךך דחוףףףףףףףףףףף