מוריי יכשרוניתתת!!
איזה פרק עצוב ):
המשך
לילה טוב אבל אני עדיין פה :]
אממ מישהי רוצה לספר לי משהו מעניין ;]
לא יודעת אם זה מענין או לאא
אבל אני ?!?!
רוצה המשך =[
מוריייייייי
היהיהיה כבר בוקרררררררררררררררררררררררר
מוריייייייי
היהיהיה כבר בוקרררררררררררררררררררררררר
מוריייייייי
היהיהיה כבר בוקרררררררררררררררררררררררר
בווווווווווווקר טובבבב 😊
מממ טוב אז עכשיו קמממתי
תתתנו לי קצצת להתעורר , לאככול , לשתתתות, לשבבבת קצת
ואז ?!
קבבבבבבלו המממשך !@$
אוהבבבבבבבבבבת אתתתתתתכן
הכככי הרבבבבבבבבבבבבבבבבבה שאפפפפפפשר =]
מוווווווורי
מתוקיייייי
אבל יוסי יותר!
דיי את לא תחליפי את יוסי בו נכון ?! יש :]
תמשיכי מאמי
שלוםםםםםםםםםםםםם!
היום התחלתי לקרוא ת'סיפור המהמם מהמם שלך!! לקח לי איזה 3 שעות בערך אבל סיימתי את כולו
יש לך כישרון מדהיםםםםםםםםםםם
אהבתי אהבתי אהבתי
מלכה את מלכה 😊 😊
חנננננני - חחחח מי יודע ?!
אולי לא אולי כן
חחח סתתתם יפפפה שלי
תחכככי ותיראי ;]
אוהבבבת אותתתך!@
noquero - אוקיי אז דבבבר ראשששון
תווודה רבבבה רבבבה רבבבה !@#
השארררת אותי עם חיוך ענק כשקראתי את התגובבבה שלך =]
דבבבר שני
איך קוראים לך ?!
חח מואאאאאאאאאה !
בננות ?!
תגיבו עוד =]
חיבבבבבבבבבוק !@$
מווווווווורי (:
לללללללללללאאאאא!!!!!
עד שהתחלתיי לאהובבב אתת יוססססי!
תיזהררי לךךך!!
שאנייי לא יהררווגג ת'חייים הזה וישאירר אותו בלליי -ח-י-י-י-ים-!
=]
ששששששש לאאאאא
את לא מחליפה את יוסי אהובי החיייייייים שלי העיינים שליי באיזה מלצר מסכן בשם חיים
מובן ? 😢
יואוו עכשיו השלמתי 2 פרקיםם
איזה מדהיםםםםםםםםםםםם יואווו את ממש מוכשרתת
המשךך דחוףףףףףף