ורקקק שתדעעעי..
שאתת?
המללאךך..
הכייי
יפפה
שקיים
בעולם
ההזההה (:
"ממממוווווווררררררררי מווווווווורררררררי מווווווווור כן את האוווור את הכוווח את הכלללללל"
סתם כי הייתי חייבת 😛
יאאא מה את סתוממה?
שוב לגרום לי לבכווות?
שוווב?
אבל איזה חמוד יוסייי..
תמסרי לו ד"ש ממני חח
😛
איי וואנט עוד פפפרק...
מתה מתה על היוסי הזה
המשך :]
יואו איזה עצוב..ייחמח שמוו של הטלל הזהה
השמךךך1
המשךך
ואיי מאמיייי איזה עצוב
חח נשמה את בטח עם חיוך כזה 😁 עכשיו
אז את רוצה לגרום לי גם לחייך ??
אז תמשיכייייייייי
בבקשה
יואאאאאוו יש לי דמעותת בעינייייםםםםם=[[
זה כל ככך עצובבבבבב
מסכנננהההההההה.....
ואאאי הטללל הזההה בננננזונההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיי דחחחוווופפ=[
חחחחחחח
חנוצ'קה ובתאאאאאאאלי
מטטטורפפפת עליכככככן (:
מחר בבוקר תקבבבבבלו המממשך =]
תגיבבבבו עוווווד !@#$
אוהבבבבבבבבבבבת - -
ממממתה עליך :][:
ו..אני בעד המשך היום =]
ייאוווווווו....
איזה מצמררר...
הדמעות זולגות מעצמן...
נישבעת לכן...איזה קטע חזק!!!
תמשיכייי דחוףףף...
אוהבתך המון מואה!:]
יאווו קראתי את הפרק עוד כמה פעמים
מושלם :\
אוהבתך
חח לימממורי אני אוהבת אותך..
וחנצ'וק אני מתה מעייפפפות אני אשים מחר בבוקר - מבטטטטטטטיחה !@#
יאללה בנות עפפפתי למיטטטטה הסדינים קורצים לי ;] חחחחח
לילה טווווווווב וחלומממות נעיממממים.
ומחר כנסו לפה וקראו הממשך =]
אווההבבת אתתכן !@#