פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד _(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_...

_(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_

✍️ Killer-it 📅 01/02/2006 19:44 👁️ 12,922 צפיות 💬 593 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 30 מתוך 40
בתור אחת שכותבת סיפור, תמיד יש זמן להמשיך.. בין עם זה לימודים או כל דבר אחר..
יש לנו חיים אחרים..
וזה לא תמיד קל...

אבל אחרי זה תמיד בא פיצוי..
בכל מקרה תנסו להבין גם אותנו...
בובוניות שליייי מצטערת שלא כתבתי אבל יש לי 2 מתכונות בשבוע הקרוב היסטוריה ומתמטיקה
שזה המווון המוווון חומר! ומתמטיקה אני בכלל לא הייתי בשיעורים וגם אם כן לא הקשבתי אז אני משלימה
חומר של כל השנה! וגם בכלל היו לי עוד כמה עניינים ולא הייתי באתר בכלל!! אבל זהו אני חזרתי!
טוב עכשיו המשך---

ואז ראיתי.. סוף סוף לא בתישתוש אלא בבהירות, זה היה סער!
קפצתי מהר וחיבקתי אותו "סער לאן נעלמת לי???" הוא הביט בי מחייך וליטף את שערי
"חח מה נהיה איתך? לא עונה לי.. לא מתעוררת.." ואז הוא הביט בי ואני עדיין ניסיתי להבין
"חח סער.. אני בסדר! אבל איפה אתה היית???" "תראי מה הבאתי לך.. את בטח רבעה מתה! וגם צמאה
המים פה בברז טעימים לפחות? חח" הוא צחק והציא מתוך שקית כמה קופסאות של אוכל סיני ובקבוק גדול
של קולה.. "קחי.." הוא השיט לי את אחת הקופסאות ואז דחפתי אותה "אני לא רוצה את האוכל שלך!"
אמרתי בכעס.. למרות שממש אבל ממש הייתי רעבה והאוכל שמוטי הביא לי לא היה הכי טעים, בעצם בכלל
לא.. "את צוחקת עליי??" הוא שאל והחיוך כבר ירד משפתיו והוא אפילו נראה מאוכזב.. "סער תגיד לי לאיפה
נעלמת???" והפעם כבר ממש התעצבנתי "טוב טל! לא רציתי להרוס לך אבל.. בעייה שלך.."
"נו!" הבטתי בו "לפני זה תתחילי לאכול!" חטפתי מידיו את אחת הקופסאות כשאני ממש אוכלת במהירות
כאילו בחיים לא ראיתי אוכל! הוא הביט בי נדהם מהמהירות שבה אני בולסת את האוכל "את ממש רעבה אה?"
הוא צחקק.. "ביקשת שאני אוכל לא!??! אני אוכלת! דבר!" אמרתי בפה מלא כשבקושי היה ניתן להבין מה
שאמרתי, אבל הוא רק צחק "טל.. אני עובד שעות נוספות.." ואז הסתכלתי עליו "זה כל העניין!? זה כל מה
שלא יכלת לספר לי?? זה לא זה!! אני יודעת!" וממש התעצבנתי.. "לא לא תביני.. אני עובד שעות נוספות
כי אין לי כסף כבר.. את יודעת.. אני יודע את כל הסיפור שלך ואת לא יודעת עליי כמעט כלום! אבל אמא שלי
ואבא שלי התגרשו.. מזמן כשהייתי דיי קטן.. ועכשיו כשאני עובד זה היה בעיקר כדי לפרנס את הבית
עכשיו אמא הכירה מישהו.. ואני והחבר שלה לא מסתדרים, אני ואמא היינו החברים הכי טובים עד שחבר
שלה נכנס לנו לחיים והרס הכל, ועכשיו הוא עובר לגור איתה.. ולי.. לי זה לא מתאים בכלל!" ואז הבטתי בו
עיניו היו עצובות "ומה עם אבא שלך? אתם רבתם או מה?" הייתי סקרנית ואולי זה לא היה במקום לשאול אבל
הוא ידע את כל הסיפור שלי ואני גם רציתי לדעת את כל הסיפור שלו! "אבא שלי גר בארה"ב ניתק קשר!
לא ראיתי אותו לא כלום! הוא שולח לפעמים כסף.. אבל אמא שלי רק מתעצבנת מזה.. בכל אופן עכשיו החבר
הזה.. עובר לגור אצלינו.. ואת יודעת... אני מתופף.. הוא שונא שאני מתופף! הוא שונא אותי בכלל וגם אני
שונא אותו! בקיצור.. אני עובד שעות נוספות כדי להרוויח עוד כסף כי.. טל.. תגידי.. זה יפריע.." ואז הוא עצר
את עצמו... קם מהמיטה.. הלך לשנייה וחזר עם 2 תיקים גדולים בידיו "זה יפריע אם אני אעבור לגור איתך?"
ואז שתקתי.. לא עניתי.. פשוט לא ידעתי איך להגיב.. ואז בלי שום הודעה מוקדמת קפצתי עליו וחיבקתי אותו
חיבוק כ"כ חזק "יווו אני לא מאמינה!! כןכןכן!! תעבור לגור איתי!! חח אני כ"כ שמחה!!" והמשכתי לחבק אותו
בלי להרפות וגם הוא אחז בי חזק חזק "אז תקשיבי טלוש אני צריך להביא עוד דברים מהבית.. אני אבקש
מאחד החברים שלי שיש להם רכב לעזור לי.." הוא אמר, נשק לי נשיקה קטנה על השפתיים ויצא במהרה
כ"כ שמחתי! החלטתי שכבר בתור התחלה אני חייבת לנקות ולסדר את הדירה.. ב-250 ש"ח שהיו לי
מהעבודה הלכתי וקניתי סמרטוטים וחומרי ניקוי.. חזרתי הביתה במהרה כשנותר לי עוד 70 ש"ח..
התחלתי לנקות בהתחלה את הסלון שהיה פשוט מזעזע תיטאטי ואז שטפתי.. ואז את המבטח ואת הארונות
והכיור ושמתי בכיור סקוץ' וסבון נוזלי, גם את הקירות והתקרה ניקיתי מכל קורי העכביש וכשניקיתי את
השרותים אז כבר סער חזר "חכה!! תוריד נעליים!" אמרתי לו והוא התחיל לצחוק "טוב אישתי.." הוא אמר
ואני חייכתי אליו חיוך של כזה שאפשר היה להבין שאני ממש ממש מאושרת!
אחריו נכנס חבר שלו.. "טל.. תכירי זה רוי.. " אמר לי סער.. הבטתי ברוי שהיה נראה די טוב.. אבל לא כמו
סער החתיך שלי! רוי חייך אליי.. "אז איפה לשים את הדברים אחי?" רוי שאל את סער.. ואז לאט לאט הם
הם התחילו להכניס דבר ועוד דבר.. מנורה ולונג וטלוויזיה ועוד כל מיני דברים.. ואז ראיתי אותו מכניס
פופים.. 3, ב-3 צבעים.. כתום ירוק צהוב
ואז ראיתי צבע לקירות.. זה היה צבע צהוב מזעזע בפח אחד גדול וצבע שחור בפח קטן יותר ואז מברשות
ובקיצור הוא הביא איתו כ"כ הרבה דברים! שהייתי בשוק! הבית קטן! באיזה גדול כבר היה החדר שלו???
אבל הדבר שהכי הכניס בי שוק היתה המערכת תופים שהוא הכניס לדירה בחלקים חלקים..
אני כבר סיימתי לנקות גם את הארונות גם את כל הבית ממש את הכל! "תגידי יש לך עיתונים? טוב בעצם לא
משנה... רוי אח שלי לך תביא עיתונים והרבה! מתחילים לעבוד!" השעה הייתה כבר שעת ערב בסביבות..
6 וחצי.. 7 משהו כזה.. אה כן.. סער הביא איתו גם שעון.. וגם מערכת למוזיקה.. ומחשב.. בקיצור כל
מה שרק היה לו בחדר הוא הביא אליי הביתה! אני בנתיים התחלתי לסדר את הבגדים בארון
הרגשתי שהכל פשוט מתחיל להיות מושלם! בזמן שסידרתי וארגנתי את החדר ראיתי איך בסלון רוי וסער
משתלטים וצובעים הכל.. אחרי שסיימו לצבוע סער שאל "את רוצה שנצבע את כל הבית? או רק את הסלון
ואת החדר שינה?" כן.. הוא כבר קבע שצובעים גם את חדר השינה "אממ תצבע.. תצבע רק את הסלון ואת
החדר שינה.. את המטבח ואת השרותים אני רוצה בצבע אחר בכלל.." ואז התחלתי לצחוק ממש הרגשתי
שאנחנו נשואים.. זה היה כ"כ מגניב! פתחנו את הדלתות בבית שמנו מוזיקה רקדנו השתוללנו צבענו!
וככה כשהשירים במערכת עוברים להם.. אני ורוי לקחנו את המטאטא ואת המגב ועשינו כאילו אנחנו הזמרים
הוא שר כ"כ יפה! והוא אמר שגם אני שרה לא רע בכלל וסער ממש התלהב מכל הרעיון שאנחנו שרים ביחד
כ"כ נהנתי! אח"כ במכחול דק סער צייר על הקירות באותויות יפניות ודרקונים וכאלה עם הצבע השחור..
הוא היה כזה מוכשר שזה הדהים אותי! תוך כדי שסידרנו ראיתי שמישהו הולך לדירה שלייד.. לא לזאת של נבו
לאחת אחרת.. לא התייחסתי חשבתי זה בטח מי שגר שם.. המשכנו להנות עם המוזיקה ועם הצבע אבל אז..
שמעתי שוב את הצעקות שהיו לפני שהלכתי לישון.. עצרתי מהר את המוזיקה ורוי וסער הביטו בי שניהם
מנסים להבין מה אני רוצה.. "תשמעו.." אמרתי בלחש.. היו גנחות וצעקות ואז שוב נגינת הפסנתר שרק
התחזקה.. הנגינה הנעימה הזאת.. עמדנו שלושתינו בפתח הבית.. כשאז יצא נבו "היייי" הוא הביט בנו וחייך
"היי נבו.." אמרתי באדישות.. "מה אתם עושים..? מסיבה..?" הוא שאל כשראה שאנחנו מתעמקים במבטים
על הבית שממנו באה נגינת הפסנתר.. "אוקי.. אני רואה אתם עסוקים.." כשהוא התכוון ללכת
"אממ נבו.." אמרתי "מה.. מה קורה שם..?" כאילו לא התייחסתי למה שהוא אומר או שואל..
"אממ טל.. אנחנו נדבר על זה בלילה אוקי..?" הוא אמר בטון מתנצל.. "אני פשוט נכנס לבית עכשיו.. אל
תשכחי.. בלילה אני אבוא להודיע לך מתי לצאת.. אל תשני!" סער הביט בו.. ואז בי.. "אוקי.." אמרתי לנבו
ואז נכנסנו אל הבית.."מי זה..?" סער שאל כשראיתי בעיניו טיפת קנאה.. ורוי שכבר לא רצה להתערב אמר
"אממ טוב סער אח שלי.. אני אבוא מחר להמשיך לעזור ולסדר סבבה? אני פשוט הולך הביתה אני גמור..
ואז הוא בא, נתן לי נשיקה על הלחי "ביי טלוש! מוכשרת!" וקרץ לי "ביי רוייי תשיר איתי מחר כן!? ותודה!"
אמרתי וחייכתי.. "אז...?" סער אמר כשהוא מתחיל לארגן קצת את הדברים בדירה..
"אז...?" שאלתי.. "מה הסיפור שלו..? מי זה...?"
בדיוק באתי לענות לו.. אבל אז נפתחה הדלת..
יייייישששש סופסוף המשךךך=]
אוףףף.. שזה לא יהי עכשיו המוטי הזה שיהרוס את הכולל
אהבתי את הפרק סופסוף משהו קצת משמחח😊
יאלה תמשיכי
אוהבתת המוןןן
-יהדו'ש-
מושלפם המשךך
מדהים=]

שמח=]

מחכה להמשך!
וואי איזה פרק מדהים היה שווה לחכות ....
את כותבת פשוט מדהים!!!!
המשךךךךךךך דחוווףףףףףף 😁
מהממם מדהייםם את כותבת פשוטט מהממםםםם..
המששךך דחוווףףףף
מדהייםםם ..
רק שזה לא מוטיי :\
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😠 😢

איזה מעצבן...😢

אין המשך..😢

מחכה להמשך
QUOTE (shani_310 @ 05/05/2006) אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😠 😢

איזה מעצבן...😢

אין המשך..😢

מחכה להמשך
^^^^^
מושלם אני רוצה המשךךך!!!
אוויייי ואבוייייי!!!!!!!!
רק שזה לא מוטיייי!!!!!!!!!!!!!
מאמי פרק מדהים..
מתי המשך?
מחכההה
לופ יו מואהה ענקיתתתתתתתתתתתת
QUOTE (odelia_a @ 05/05/2006) מאמי פרק מדהים..
מתי המשך?
מחכההה
לופ יו מואהה ענקיתתתתתתתתתתתת

^^^^
מדהיייייםםםםםםםםםםםםםםםםם

את ממש מוכשרת אני חושבת שהיה שווה לחכות בשביל זההה
כבר מתה פה להמשך חח



אוהבת... שנינו'שש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך