היא באשכול יש מצב שהיא רושמת תגובה!
און ממשיכה!
לרגע ממש פחדתי! הפחד הכי גדול שלי היה שבדלת יכנס מוטי.. ויהרוס לי הכל! ושוב אני אחטוף
מכות ושוב אני אחטוף צעקות ושוב אני לא אקבל כסף וכל הדברים שהכי לא מתאימים לי יקרו פתאום!
ואני חייבת כסף! פשוט חייבת! חח אני מתחילה חיים משותפים עכשיו..
ברגע שנפתחיה הדלת עצמתי עיניי ואז קול צעיר אמר "חח שכחתי את המפתחות.. איזה טמבללל"
אז פקחתי אותן מהר.. זה כולה היה רוי..
"חח נבהלת אה..?" הביט בי סער וצחקק.. "חחח כן.. לגמריי! פחדתי שזה מוטי!" ואז סער בא וחיבק אותי
מאחור.. והדביק לי נשיקה חזקה חזקה בלחי "אז.. עכשיו בא לך להגיד לי מי זה..?" הוא לחש לי באוזן
ואני עצמתי את עיניי ונתתי לעצמי להתענג על הצמרמורת שהוא העביר בי בכל הגוף ואז הסתובבתי אליו
שמתי את ידי על צווארו נישקתי אותו נשיקה קטנה על השפתיים והתחלתי לספר לו בקצרה "מאמי זה נבו..
השכן החדש שלנו.. הוא בנאדם ממש ממש חמוד.. וסתם בבוקר כשבאתי מהעבודה גמורה ומבואסת הוא
סתם דיבר איתי ישבנו הוא סיפר לי על החיים שלו אני סיפרתי לו על שלי.. קיצר באמת בנאדם נחמד.. חח"
ואז הבטתי בו כשהוא חושב "ר-ק דיברתם..?" הוא שאל בחשדנות.. "חח בטח טיפשון! ר-ק דיברנו!"
והדבקתי לו עוד נשיקה על השפתיים "אז מה זמרת מוכשרת.. לא ידעתי שאת שרה.." הוא אמר ואז הוא שחרר
אותי מידיו.. ואני בנתיים התרחקתי כשהתחלתי לאסוף את העיתונים מהרצפה ולסדר "חח האמת גם אני לא"
אמרתי תוך כדי שאני מרימה פה עיתון ושם עיתון.. ומסדרת והוא גם כן מתחיל לסדר את הדירה היפה
והמחודשת שלנו.. כ"כ התלהבתי ממנה שלא יכלתי ומהר קפצתי עליו כשרגליי משולבות סביב גופו
והוא מרים אותי ואנחנו מתנשקים בטירוף כשהוא הולך לכיוון חדר השינה ומתיישב על המיטה ונשכב לאחור
ואני יושבת עליו ממשיכה לנשק אותו בטירוף.. שיערי שהיה אסוף לקוקו התפזר לו והוא והוא הכניס את
אצבעותיו בין שיערי וליטף אותי ברכות.. העביר את ידו על גבי ולאט לאט ירד למטה ושוב עלה.. וכך החל
לשחק.. ואז! הפך אותי על גבי.. והוא זה שנשכב מעליי.. והוא עדיין מלטף את שערי אך הפעם גם מלטף את
בטני מעביר את אצבעותיו למעלה למטה.. נוגע לא נוגע.. אבל לאיזורים האינטימיים לא הגיע בכלל!
ליטפתי את גבו.. את שיערו.. אני לא יודעת כמה זמן התנשקנו ככה וכמה זמן התחלפנו שוב אני עליו שוב הוא
מעליי אבל כנראה שהרבה זמן בגלל שפתאום היו דפיקות בדלת.. במהרה קמתי מעליו ורצתי אל הדלת כשתוך
כדי אני מסדרת את שיערי "היי נבוווו" אמרתי בחיוך רחב.. "היי טל.." אמר נבו מחייך.. ואז מהחדר יצא סער
"היי נבו.." סער אמר בחיוך "היי.." נבו ענה באדישות.. כנראה לא ידע שסער עדיין אצלי
"אממ נבו תכיר.. זה סער.." עשיתי בינהם הכרות.. ואז התחלתי לסדר קצת את הדירה כי מרוב שאני וסער
היינו קצת עסוקים.. שכחתי להמשיך לסדר את הבית..
"אממ טל... אני יכול רגע לדבר איתך בחוץ..?" שאל אותי נבו כשהוא נשמע קצת מדוכא..
"אממ כן.." אני עניתי ונמחק לי החיוך מהפרצוף, הוא היה נשמע לי כ"כ רציני פתאום.. הבטתי בסער שאישר
לי במבטו לצאת החוצה.. יצאנו, הוא סגר את הדלת וישב איתי על המדרגות "אני לא ידעתי שיש לך חבר.."
הוא אמר "חח לא.. זה לא חבר שלי.. זה.. כאילו.." התחלתי לגמגם באמת כבר לא ידעתי מה אנחנו
"חח זה בסדר.." הוא אישר "לא על זה רציתי לדבר איתך.." ואז הוא השפיל מבט "אז..?" שאלתי..
"אני רוצה.. אני רוצה שתכירי מישהו.." הוא אמר ואז.. מהבית ממנו נשמעו נגינות הפסנתר יצא נער
הוא היה נראה.. אממ די טוב.. די שונה.. צבע עורו היה ממש לבן! עיניו היו כחולות ועצובות.. שיערו היה
בלונדיני, הוא היה נראה ממש חיוור.. ומדוכא.. "תכירי.." נבו פתאום קם וקירב לכיווני את אותו נער..
"זה.. מיכאל.. אבל את יכולה לקרוא לו מיקי.. והוא.. הוא הילד שמנגן על הפסנתר.."
"היי.." אמרתי לו.. קמתי גם אני מהמדרגות ולחצתי לו את ידיי בחיוך.. "שלום" הוא אמר בקרירות
"מיקי.. בבקשה.. אני רוצה שתספר לה את הסיפור שלך.. זה חשוב שהיא תדע אותו.. אח"כ אני אספר לך
אם היא תסכים כמובן את הסיפור שלה.." הנהנתי את ראשי בחיוב
"רגע.. אני יכולה רק לקרוא לסער? חשוב לי שהוא ידע מה הולך פה.. הוא שכן עכשיו.. וזה.. באמת חשוב"
נבו הביט במיקי כדי לקבל את האישור שלו "מי זה סער?" מיקי של עדיין בקרירות שלו..
"סער זה.. מישהו שגר איתי.. הוא בן 18.." אמרתי ואז נבו המשיך להביט במיקי.. מיקי הנהן בראשו גם כן
לחיוב ואז נבוא אמר לי שזה בסדר.. נכנסתי אל הדירה וסער ישר שאל "מה הוא רצה??"
"סער בוא רגע החוצה.." ביקתי ומשכתי את ידו החוצה.. התיישבנו שנינו על המדרגות "אולי עדיף שנצא
החוצה לגמריי.." הציע נבו..
בדרך החוצה אמרתי "אממ נבו כמו שאתה תספר למיקי את הסיפור שלי.. אני אספר לסער את הסיפור שלך
אוקי?" ונבו הסכים מיד..
היה זה נראה שאנחנו חבורה אחת חדשה שנוצרה לה.. מצאנו לנו איזה ספסל.. ואז התיישבנו, סער ישב
בקצה הספסל, אני ליידו כשהוא כורך זרועותיו סביב בטני, לידי ישב מיקי ולידו בקצה השני של הספסל ישב
נבו... "אוקי.. תתחיל.." אמר לו נבו.. ומיקי שהיה נראה ממש כמו רובוט החל לדבר "אז ככה...
מושלםםםםםםםםםם!!!!!!
מחכה להמשךךךך
יוווו..
מי זה המיקי הזה?
מה הוא הולך לספר לה?
נווו המשך דחופייייייי..
לופ יו מאמי
מואהה ענקיתתתתתתתתתת
סיפור מדהים!!
אני רוצה המשךך דחוף דחוף~!!
מאמי
יצא
לך
מרגש
רצח 😊
המשך
דחוףףףףףףףףףף
מהמםםםםםםםם
סיימתיי לקרוא את כולו
אחדד הסיפוריםם השוניםם והיפיםם באתרר
תמשיכיי בובה
אוהבתת
מאיהה
וואי תמשייכ אני מתה לדעת את הסיפור שלוו!!
יצא מדהיםם
מהמםםםם...
תמשיכיי
=-לולי-=
קרן?!? 😨
זה פשוט מדהים
את ממש מוכשרתת אני לא מאמינההה מלאך מלאך
חחח 😁
אוהבת שנינו'שששש:] 😍
מהממם מדהיםם המשךך דחווףףף...
מדהיםםם מעניין מה הסיפור של מיקיי ..