לא קוראים לי הודיה..😢
השם הוא יהד חחחחחחחחח
קרןןןןןן?!?! את חיההה? 😯
אני רוצה המשכיי דחופי 😢
אוהבתתת
שנינו'ששששש 😊
וואייייי מי זה היה???????????
חחחח יהדוששששששש אני מצטערת חשבתי הודיה..!
חח קרנונןןןןןןןן נוו מה עם המשך..?
וואי קראתי את כל הסיפור עכשיו....
את כותבת מדהים ....
מחכה להמשך!!!!
וואאייי מהמםםםם
הממשששךךךךךךךך
וואי מאמי אני במתחח לאללה...
זה מעללףףף
המשךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
קרן כמה אפשר לחכות..😢
חבל.. סתם את לא ממשיכה והסיפור סתם מתמרח וזה מעצבן ונהיה טיפה לא מובן..(הסיפור) 😢
וכמה שאני אוהבת תסיפור אבל זה מבאס כל יום לבוא לבדוק אם יש המשך..
ורציני הערה בונה לכל הבנות !!
מי שיש לה סיפור צריכה להקדיש לו לפחות פעמיים שלוש בשבוע כדי שתמשיך אותו וימשיכו להיות לה קוראים!
כי זה מעצבן לקרוא סיפור שלא ממשיכים אותו!
וקרן אני מצטערת אם פגעתי בך או בכל אחת אבל צריך לדעת את האמת לפעמים!
QUOTE (shani_310 @ 02/05/2006) קרן כמה אפשר לחכות..😢
חבל.. סתם את לא ממשיכה והסיפור סתם מתמרח וזה מעצבן ונהיה טיפה לא מובן..(הסיפור) 😢
וכמה שאני אוהבת תסיפור אבל זה מבאס כל יום לבוא לבדוק אם יש המשך..
ורציני הערה בונה לכל הבנות !!
מי שיש לה סיפור צריכה להקדיש לו לפחות פעמיים שלוש בשבוע כדי שתמשיך אותו וימשיכו להיות לה קוראים!
כי זה מעצבן לקרוא סיפור שלא ממשיכים אותו!
וקרן אני מצטערת אם פגעתי בך או בכל אחת אבל צריך לדעת את האמת לפעמים!
ב=ד=י=ו=ק!!! מסכימה על כל מילה !!!
וואי מתי המשך???
פרק מדהיםם
קרן גמני חושבת ככה...כמו שני
חבל.. את כותבת כל כך מדהים וכבר אמרתי לך את זה פעם!
תמשיכי אוקי אולי לא כל יום אבל לפחות יום כן ויום לא...
בקיצור זה רק תגובה בונה ולא משו אחר 😉
אוהבתתת המוןן
-יהדו'ש-
אני מסכימה עם שנינו'ש אבל בנות לכו תדעו אולי קרה משהו?! אולי היא לא יכולה להתחבר או משהו תנו זמן היא תענה לכן על כל השאלותתתת
אוהבת.... שנינו'ש