פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד _(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_...

_(*)_השמיים בין גן העדן לגיהנום_(*)_

✍️ Killer-it 📅 01/02/2006 19:44 👁️ 12,914 צפיות 💬 593 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 32 מתוך 40
יפות שלי
המתכונות האלה לא נותנות לי רגע אחד של שקט ורק בשביל תמונת מצב

השעה עכשיו--00:03

ואני עפה לישון אחרי יום מלא חרישות!

מחר מתכונת במתמטיקה---> בהצלחה לי 😊

נראה לכן שזה נגמר ואני חוזרת?! אז זהו שלא.. 😢
ממחר חרישות על היסטוריה.. 😢 כן כן... יום שישי מתכונת בהיסטוריה...


אני ממש אשתדל לכתוב השבוע.. אבל אם לא לפחות אתן יודעות שלא נטשתי ואני מבטיחה אחרי השבוע המסריח הזה שתגלו מי זה מיקי המסתורי..

חה חה חה.. לוב יווווווו
סלחנווו לך נשמה שלי...
היעקר תצלחי והכל...


בהצלחההה יפתייי:]


אוהבת שנינו'ששש
^^^^


אני עם שנינו'ש שלי=]
בהצלחהההה😊
המון המון הצלחה חיחי
תמשיכי מתי שאת יוכלה
אוהבתת
-יהדו'ש-
בהצלחהה בובההה..
תשימי המשך שתוכלי
בהצלחההההה בובה
תמשיכי שיהיה לך זמן
מאמי
שיהיה
לך
זמן
תמשיכי
אנחנו
לא
לוחצים
עלייך..

י'מדהימההה...
המשךךך
דחווףף 😊
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
2 פרקים מדהימיםםםם
הסיפור הזה רק הולך ומשתפררררררררררררר
מחכה להמשךךךךךךךךךך
אוהבתתתת
טלושששש
יייייש זה מאחורייייי!!
מאחוריייייייי!!! ואני פהההה מלפניכם מלפניכםםםםםם חחחחח חזרתי לעוד פרק מרתק ומעניין! 😊


"אז ככה.. אין לי כ"כ מה לספר לכם" התחיל מיקי לדבר ולאט לאט הוא כאילו נמס מפוזת הקרח שבה הוא ישב
"דבר ראשון אני בן 17 וחצי.. אני נולדת ברוסיה.. הגענו לארץ כשהייתי בן עשר ככה.. עברנו ממקום למקום
לא הצלחנו להסתדר פה, כסף--אין לנו! גם לא היה לנו כבר כסף לחזור, הגענו לפה אחרי שההורים שלי
התגרשו.. אבא שלי השאיר את אמא שלי בלי כסף בכלל והדבר היחידי שאא שלי יכלה לעסוק בו זה זנות
אז כן.. אמא שלי זונה.. מגיעים לפה גברים יום יום.. והיא מרוויחה.. די בסדר.. יש ימים שלא מגיעים בכלל
יש ימים שמגיעים המון! אין לי אחים.. אני לבד.. כשגרתי ברוסיה ההורים של הכריחו אותי ללמוד פסנתר
אני.. מנגן מגיל.. 5 בערך.. ובכל פעם שמישהו בא לאמא שלי לרוב הם מבקשים שהיא תגנוח וכאלה.. ואני
שונא אבל פשוט שונא לשמוע את זה! אז הנגינה שלי רק מתגברת ומתגברת! עד שאני בכלל לא שומע אותה
אלא רק את הפסנתר שלי.. זהו.. אין לי כזה סיפור מעניין.." הוא שתק.. הבטנו בו.. נכון שמעתי סיפורים יותר
עצובים.. כמו הסיפור של נבו.. או הסיפור שלי חח אבל ממש ריחמתי עליו.. יותר מאשר על נבו.. ריחמתי עליו
ממש ממש! אולי המבט הזה שהיה לו בעיניים.. אולי.. לא יודעת מה.. זה היה.. אבל זה היה.. הייתה שתיקה
אף אחד לא ידע מה להגיד או מה לעשות.. כולם היבטו אחד בשני.. מחפשים מה לאמר "טוב חאלס!" פתאום
מיקי אמר.. "טל עם מי את גרה?" הוא שאל בפתאומיות.. "אני.. חח לבד.." צחקקתי אבל סער החל לגחגח
"אהההם.." הבטתי בו.. "חחח אהה.. כן.. אני וסער עברנו לגור ביחד היום.." צחקתי.. כן לרגע שכחתי
ואז חיבקתי אותו כאילו אני מתנצלת והוא רק חייך כאילו שזה בסדר.. "תגידי אנחנו יכולים לשבת אצלך?"
מיקי שאל.. "בטח בטח.. בואו.. בדיוק היום סידרנו את הבית.. אז אם לסער לא מפריע.." ואז הבטתי בסער
"לא לא.. לי לא מפריע .." הוא אמר "רק יש מצב אני קורא לרוי...?" הוא שאל "מי זה רוי?" מיקי שאל
"רוי.. זה שהיה פה מקודם.. נו נבו.. אתה ראית.." הסברתי בזמן שסער כבר הוציא את הפלאפון בכוונה לחייג
אליו.. "כן כן אני יודע... אפשר לסמוך עליו?" נבו שאל.. "בוא'נה גבר.. רוי חבר שלי מגיל 0 הוא כמו אח שלי
כל החיים שלנו אנחנו ביחד! בטח אפשר לסמוך עליו!" פתאום סער אמר בכעס.. "אוקי אוקי.. בלי עצבים
קרא לו.." מיקי אישר.. סער קם מהספסל שעליו ישבנו והתרחק קצת בזמן שהוא מדבר עם רוי..
מיקי התרומם גם הוא מספסל ואז הביט בנבו.. נבו הנהן בראשו ומיקי הלך לכיוון השיחים וחיטט שם..
"אני חושב שבנתיים נלך לדירה..." הציע נבו.. "אוקי.." אמרתי וסימנתי לסער שאנחנו נכנסים לבית
סער סימן לי עם האגודל שסבבה והלכנו אל הבית.. נבו נכנס הבית מסביבו "פאקקקק גנוב לאלללההההה"
הוא התלהב "אהבתי בטירווווף מה זה המערכת תופים הזאת???" הוא שאל בהתלהבות יתרה אפילו
"חח זה.. של סער.. הוא מתופף.." צחקקתי מההתלהבות שלו "אווי זה כזה שולטטטט" נבו ליטף את המערכת
בחן והביט.. "אני כבר בא.." הוא אמר ויצא מהדירה.. בנתיים סער נכנס אל הבית "מה את פה לבד?" הוא
הביט מסביב ולא הבין איפה נבו.. "חח הוא כבר בא.." אמרתי כשאני עדיין מצחקקת.. "מה מצחיק.." הוא
שאל בסקרנות.. "חח סתם.. נבו הזה מצחיק.. הוא ממש התלהב מהתופים.. ו.." "לא לא! הוא לא נגע בה
נכון!? אם יש משהו שאני שונא זה שנוגעים לי במערכת!" פתאום סער קטע אותי "חחח תרגע תרגע הוא לא
נגע בהםםם" אמרתי ושמתי את ידיי על העורף שלו ואז הוא חיבק אותי נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים
וחייך אליי "אז רוי בא..?" שאלתי.. "חח כן הוא בא.." ואז נבו נכנס לדירה עם מיקי.. מיקי נכנס כשביד אחת
שקיות עם בקבוקים.. וביד השנייה קופסא.. לא גדולה.. לא קטנה מאוד.. בינונית כזאת.. אז עדיין לא הבנתי
ואז סער הביט בי.. ובלע רוק.. "אולי.. אולי עדיף שתלכי לישון.." הוא אמר לי.. "חח מה?" שאלתי..
"כן כן.. גם מאוחר וגם מחר בלילה את עובדת.." הוא ליטף את שיערי ואני הבנתי שמשהו פה לא בסדר
פתאום נשמעו דפיקות בדלת ומיקי ישר רץ אל החדר שלי ושם שם את הדברים.. פתחתי את הדלת וזה היה רוי
"התגעגעתי.. אז באתי.." הוא אמר וחייך "רוי בוא רגע אחי.." סער קרא לו ואז אמר לו משהו באוזן
"חחחזק חחחחזק" רוי אמר.. "מה חזק מה אתה דפוק!?" סער התחיל להתעצבן.. "טוב מה העצבים?"
שאלתי.. הסתכלתי עליהם.. "מישהו יכול להגיד לי מה נסגר??" התעצבנתי.. "סער בא לך להביא באיזה
תיפוף?" נבו שאל כשהגיטרה בידיו.. "אולי די!?" כבר התחלתי להתעצבן.. מיקי נראה מפוחד.. רוי היה
כולו שמח.. סער היה עצבני ונבו ניסה לשנות נושא ורק אני עוד לא הצלחתי להבין מה קורה מסביבי
הלכתי אל חדרי כשמיקי רץ אליו ולקח ממנו את השקית ואת הקופסא והחזיק אותם מאחורי הגב "אני חשבתי
שהיא יודעת.." מיקי אמר לנבו.. "לא לא.. את זה היא לא..." נבו אמר בלחש "תגיד לי אתה בסדר!?" מיקי
התעצבן גם הוא.. "טוב חאלללללססססס" אני כבר כעסתי התיישבתי על הפוף בסלון ושמתי את ראשי בין
ברכיי.. כבר ממש רציתי לבכות.. ואז מישהו התיישב ליידי.. אני חושבת ער.. בא וחיבק אותי.. ואני רק שמתי
את ראשי על כתפו "אתם סתם משגעים אותי.." אמרתי.. וכן זה היה סער.. רק לו היה מגע מלטף כזה בידיים
"זה בסדר.. בואי נסביר לך הכל.." הוא אמר וליטף את סערי.. כשהרמתי את ראשי כולם ישבו כמו קומונה
כזאת.. במעגל.. באמצע השקית עם הבקבוקים הקופסא וגם נרגילה שסער הביא איתו.. הבטתי מסביב
"בקיצור.." סער התחלי להסביר
אמא איזה יפההה
המשךך
יואוו
לא הבנתי כלוםםםםםםםםםםםםםם
מה בנגים יענתו?חחחח אמרת בקבוקים
מחכה להמשךך
מהרררר
טלוש
מדהים=]

משך...
יואוו מדהים חייבת להמשיך כי גמני אל בדיוק כל כך הבנתייי...
תמשיכיי
פרק מדהים..
יווווווו כמה עצבים כמה..
בנים הם פשוט..
ק-ק-ו-ת נקודה!!!!!!!!!!!
סורי מאמי..
פרק מדהים
באמת
לופ יו
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
המשךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך