יפיופה שלי..=)
אוחח כמה שאני אוהבת תסיפור הזה!!!
אבל היא יכולה לא להיכנס לדירהה לברוח איכשהו לסער הביתהה להתלונן אלוהים למה היא ככהה נשארת בחור הזה?!
אוחח המוטי הזה מעצבן אותיי מה הוא חששש.?!?!
פיי הוצאתי ת'עצבים חח..
המשך דחווף
איזה זבל המוטי הזה..
המשךך דחוף!!
גררררררר.....
מוטי כזה אדיוטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!
היה פרק מדהיםםם!!
המשךךך...
יאו הוא ממש חוצפןןןן
המשךךך!
בטח המסומם הזהההההההההההההההההה
איזה זבלל שלפחות יתן לה יותר כסףףף מזה הדבר הזההה
50 שקל העלקקקק
למים זה לא מספיקקק
מחכה להמשךךךך
טלוש
אוויש מדהיפפ
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מ-ה-מ-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם...
תמשיכייי..
אוהבתתת=]
=-לולי-=
ילדה..?
מה..?
לא באלך להמשיך..
חולה עלייך..
יאלה אנחנו רוצות/ים המשךךך