פרקקקקקק מושלם אבל קצר רצחח!
המשךךך!
אהובתיייייייייי😊
יאלה אני רוצה המשך..
היא אמרה לי שאם אנחנו נגיב היה המשך..!!! 😁
הקיצר חיים שלי אני מחכה..😊 :] =] (:
מושלםםםם!!!!!
עכשיו המשך... ארוך!! חעחעח 😁
נונונו אני רוצה המשךךךך ..
מאמייי איזה פרק יפהההה
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
וווווואאאאאאייייייי מושלם אני לא מאמינהההההה
איזה מתוקיייי סעררררררר
המשךךךךךךךךךך דדדדחחחחחחווווווווףףףףףף
קרןןן יפיופה שלי..
מה עם המשך בובה..??
QUOTE קרןןן יפיופה שלי..
מה עם המשך בובה..??
...
יצא
לך
מ=ד=ה=י=ם 😊
בטירווווווווווווווווווווף!
המשךך דחוףף וחג שמח בובע 😊
מה שהעיר אותי היו דיגדוגים קטנים ברגל..
התעוררתי בבהלה כשראיתי עכבר מטייל לי על המיטה ומדי פעם נותן לי ניגוסים קטנים ברגל,
ממש נבהלתי למרות שהתעוררתי (כנראה) ממש בזמן כי החל להחשיך, מהר נכנסתי להתקלח
המים היו קרים עד שבקושי יכלתי לנשום... רעדתי כולי אז עשיתי את המקלחת מהר
הלכתי לחדר שלי כדי להתלבש כשפתאום ראיתי שם את מוטי יושב "יש לך 10 דק' להיות מוכנה!"
הוא אמר בתוקפנות יתרה יש לציין...
הבטתי בו.. כאילו רומזת לו לצאת מהחדר כי אני רוצה להתלבש, הוא הביט בי כאילו מרמז לי
"נו יאללה תתלבשיי" "אממ.. מוטי.. אני רוצה להתלבש.." אמרתי אחרי שהבנתי שהמבטים בהרבה
לא יעזרו לי היום. הוא הביט בי במבט מתפלא כאילו אומר לי "ראיתי אותך ערומה כבר.. יאללה תתלבשי"
לא רק המבט.. אלא שהוא באמת אמר "טוב תקשיבי מתוקה גם לי וגם לך אין את כל היום! תתלבשי כבר!
ראיתי אותך ערומה מה את מתביישת!?" באותו רגע ממש התעצבנתי, לקחתי את הבגדים שרציתי
והלכתי אל המקלחת להתלבש שם, שמתי חזייה לבנה טחרה עם תחתון שהוא חוטיני טחרה
וביריות לבנות.. כן גם הן טחרה.. פיזרתי את השיער ושמתי את מסכת החתול הלבנה שהוא הביא לי
האמת ניראתי ממש ממש סקסית.. מצחיק שאני מעדיה על עצמי שאני סקסית.. אבל זה באמת היה ככה..
אמרתי לעצמי שהיום אני לא אעשה בעיות כי אני באמת צריכה את הכסף לדירה המהממת שלי..
החלטתי שאם כבר אני מתגוררת כאן אני אחסוך הרבה כסף ואהפוך אותה לארמון שלי!
כבר הייתי סגורה על עצמי שאני הולכת לעשות בדיוק מה שאומרים לי לעשות! הלכתי אל החדר שלי
וראיתי שמוטי לא נמצא שם.. אז הלכתי אל המבטח שם הוא עמד "לא מתאים לי הקונצים שלך.." הוא אמר
"מצטערת.." אמרתי לו בלחש ובראש מושפל "את כ"כ סקסית!!!" הוא הצמיד אותו אליי וחיבק אותי חזק
ואז החל לנשק אותי בעורף... רציתי להתנגד ולא ידעתי אם להתנגד או לא.. החלטתי שעדיף לתת לו לעשות לי
מה שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה... הכל בשביל הכסף שאני כ"כ צריכה!
הוא החל למשמש לי את התחת.. ואני עם החוטיני הרגשתי ממש אבל ממש לא בנוח עם זה
"אממ מוטי.. רק כי אני באמת רוצה להיות מקצועית.." ניסיתי להתחמק מכל הנגיעות האלו איכשהו
"אתה לא חשוב שקצת מאוחר..? אנחנו נאחר.." ואז הוא עצר הביט בי וחייך
"אני שמח שאת מקצועית ילדה!" הוא ליטף את שערי ואז שוב הצמיד אותי אליו "אבל לא יקרה כלום
אם קצת נאחר... את יודעת אני הבוס..." והוא המשיך... "אממ מוטי... אני באמת רוצה להרוויח
היום הרבה!" המשכתי לנסות להתחמק, ואז הוא כבר הפסיק הביט בי ואז נתן לי סטירה
התחלתי ישר לבכות.. לא הבנתי למה.. "ממציאה לי שקרים ותרוצים לזה שאת לא רוצה להזדיין איתי?!"
הוא צעק ממש חזק ואני רק המשכתי לבכות "שקל את לא תראי היום! שקל!!!" הוא המשיך לצעוק
שם עליי ג'קט ארוך כזה.. כמו של בלשים ומשך אותי ביד.. כשיצאנו הבטתי לצד שמאל
כי הייתה לי תחושה שמישהו מסתכל עליי... בדלת הכניסה שהייתה מצד שמאל היה נער כזה..
הוא היה נראה דיי מסטול.. גבוה.. עם חולצת טי-שירט וג'ינס קרוע.. הוא היה מוזנח..
השיער שלו היה פרוע והייתה לו סיגרייה בפה שהיה נראה כאילו יצא כדי לעשן..
הוא הביט בי.. ואני הייתי עם ראש מושפל.. כשמוטי מושך אותי ביד ובכיתי בשקט בשקט...
הנער הזה המשיך להביט בי וליווה אותי במבטים עד שנעלמתי מן הקומה ומן חדר המדרגות..
הלכתי אל מועדון החשפניות לאחר שכבר הפסקתי לבכות ושכבר נרגעתי.. כל החשפניות ורונית כבר היו שם..
הן התאמנו לקראת המופע של היום ומוטי שלח אותי להתאמן איתן.. הן לימדו אותי כמה תנועות חדשות
ודברים חדשים.. "שמענו שאת טובה..." הן אמרו בחיוך רחב.. הבטתי בהן בחיוך מאולץ..
"זה רק בגלל שאני חדשה..." אמרתי.. והמשכתי לרקוד על העמוד, "לנו דווקא נראה שזה בגלל שאת טובה"
הבטתי בהן וזה די גרם לי לצחוק.. הן היו נשמעות לי מטומטמות לחלוטין!
החלה ההופעה.. שוב רקדנו.. שוב הזמינו אותנו לשולחנות.. הפעם משום מה סער לא הגיע...
לא התאכזבתי.. תיארתי לעצמי שהוא מבשל לו משהו... אותו לילה הרווחתי 700 ש"ח...
מוטי לקח את הכסף.. הביט בי... "אממ.. רק בגלל שאת מכניסה לי הרבה ללילה! רק בגלל זה!"
ואז הוא הוציא שטר של 50 ש"ח והביא לי "קחי... ואני עוד לארג' איתך!" הוא אמר בכעס
לקחתי את הכסף ואמרתי לו תודה בלחש... כבר לא עניין אותי כמה כסף הוא הביא לי, הייתי עייפה מאותו יום,
כל מה שרציתי היה רק לישון... נכנסנו אל האוטו ובאוטו כבר נרדמתי...
"מחר המועדון סגור הוא אמר.." ואז התעוררתי בבהלה... "באמת?? למה??"
"כי לא כל יום הוא פתוח.. הוא פתוח רק 4 פעמים בשבוע, פעם אחת בתחילת שבוע ושלוש פעמים רצוף
מחמישי שישי ושבת..." הוא דיבר ברוגע.. כנראה גם הוא היה כבר עייף
"אוקי "... אמרתי כשאני כבר תשושה לגמריי.. "חבל שאת עושה לי בעיות.. אבל את עוד תלמדי..
את מכניסה לי הרבה כסף.. יכול לצאת לך מזה רווח טוב אם רק תהיי יותר רצינית.."
"אוקי מוטי... אני באמת רוצה להתחיל להיות יותר רצינית..." לרגע לא הבנתי איך הצלחנו לדבר בכזאת צורה
רגועה ותרבותית.. כמו שני בני אדם...
ואז הגענו אל הבית.. "יאללה ילדונת.. לכי לישון תצברי כוחות... יום שני בלילה יש לך שוב עבודה..."
לפני שיצאתי מהאוטו אמרתי "מוטי.. אני צריכה שעון מעורר..."
"חח בשביל מה קיבלת ממני כסף היום..?" הוא שאל בגיחוח... יצאתי מהאוטו מרגישה מושפלת מאוד!
ירדתי בחדר המדרגות כש...