אני לא בטוחה שהגבתי לך פעם אבל..
יש לך סיפור מדהים..
למה את לא ממשיכה..אני כבר מחכה (אני בטוחה שלא רק אני..חחחח)
קיצר המשךךךךך
יווווווווווו קרן קרה משהו..??
למה את לא ממשיכה..??
עכשיו אני רוצה המשךך ליגהההההההההה וארוךך.. ושווה..
ושלא תחשבי לרגע לסיים את הסיפור..!!!!!!!(למקרה שאת אולי רוצה)
אנשייים היום היווום אני ממשיכה ב"ה
מצטערת שלא המשכתי פשוט גם הניקיונות וגם זה שהייתי בסמינר אז לא הייתי בבית
חחחח אין מצבבב שאני מפסיקה פה את הסיפור..
יותר מאוחר אני אמשיך אותו... אני רק מחכה שמישהו יסיים לקרוא אותו ויאללה קבלו עוד פרק שמנמן...
מוטי הוציא מתא הכפפות מפתח "קחי.." הוא אמר ושם לי אותו בכף היד
"את גרה בקומה הכי תחתונה.. דירה 2.." ואז חייך.. חיוך ערמומי..
הבטתי בו מפוחדת.. "חסר לך שאת מתקשרת למשטרה! אני משלם לך פה הכל!
מים.. חשמל.. משכנתא.. כל השאר את עושה לבד.. את הריי עובדת אצלי.. אז תהני מהעבודה הזאת
אממ אין לך מכשירי חשמל בבית האמת.. אבל את לאט לאט תמלאי אותו.. אה כן.. גם רהיטים אין לך.."
באותו רגע ממש לא ידעתי מה לעשות.. התחלתי לחשוב.. "גם מקרר אין לי..?" שאלתי בשקט
בתקווה שלא ישמע.. "גם מקרר ילדה! קחי!" הוא אמר בכעס ונתן לי 200 ש"ח
זה כי עבדת טוב הערב! וזה בתור התחלה.. אם תמשיכי לעבוד טוב ולא תברחי ולא תעשי שטויות תקבלי
אפילו יותר.. ואז יצאנו מהאוטו
הוא הלך לכיוון הבאגז'.. (או איך שלא רושמים קיצר איפה ששמים דברים גדולים וקניות באוטו מאחורה)
משם הוא שתי מזוודות עם כל הדברים שלי ואז הוציא עוד 3 שקיות עם אוכל ומוצרים למקלחת
שאני בטח אצטרך..
"אממ אין לך חיבור לטלפון.. ושוב אני אומר לך.. חסר לך שמשטרה תדע!" המשיך לאיים ומכיסו הוציא אולר
וסימן כאילו יחתוך אותי..
הבטתי בו עדיין מפוחדת עדיין מנסה לחשוב מה לעשות.. "אז זהו.. תהני מותק.." אמר נתן לי נשיקה על
השפתיים, נכנס אל הרכב ונסע
השאיר אותי.. לבד.. בבגדים של חשפנית ומשקפי שמש שמסתירות את המכה שהביא לי בפנים..
עם 3 שקיות.. 2 מזוודות ומפתח אחד.. שיפתח לי את הדלת לחיים החדשים..
נכנסתי אל הבלוק החשוך והמגעיל.. הוא היה מלא בקורי עכביש ולכלוך, לחצתי על הכפתור שמדליק את האור
בחדר המדרגות, אבל הוא היה מקולקל.. התחלתי לרדת במדרגות והכל היה חשוך כך שבקושי ראיתי
הגעתי לקומה התחתונה.. זה היה מבנה שהיו בו עוד 3 קומות למטה.. ולמעלה היו עוד 5 קומות
מבנה די גבוה.. למרות שאת הקומות למטה לא רואים..
הגעתי לקומה שלי.. הבטתי מסביב היו שם 3 דירות אחת ליד השנייה.. הדירה שלי הייתה באמצע
נכנסתי אלייה.. ואז שעיתי סיבוב.. לא שהיה כ"כ הרבה מקום לזוז שם..
המטבח לא היה מאובזר רק ארונות וכיור.. לא שולחן ולא כיסא.. לא מקרר.. לא כלום
אח"כ הלכתי לסלון.. שהיה סתם שטח ריק..
ואז לחדר השינה.. שהייתה בו רק מיטה אחת קרה.. עם מזרון קרוע וארון אחד קטן...
הלכתי אל המקלחת.. היה שם מקלחון ושרותים.. הרגשתי שאפילו לחזור לפנימייה היה יותר טוב לי
כל הבית היה מלוכלך וחשוך בקושי היו בו מנורות..
הוא היה מלא בקורי עכביש ואבק.. הכל היה אפור הרגשתי כמו בתא בכלא.. אפילו שם התנאים יותר טובים
ואני בטוחה שגם רעש של עכבירים שמעתי שם.. וג'וקים שהסתובבו שם חופשי
ולי לא היה כלום! שום דבר..
ישבתי ובכיתי עד ששמעתי..
קצר אני יודעת.. מחר אני אמשיך ונעשה אותו קצת יותר ארוך.. פשוט אני ממהרת לארוחההה
אוייייייייייייייייייייייייי מאמיייייייייייייייייייייייי פשוט אחד ה-סיפוריםםםםםםםםםםםםםם
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני כל כך אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת
ותעשי מתי שתוכלי אבל תעשיייי
אוהבתתתתתתתתתתת
טלוש
ישששש😊
יאלה המשךך מהר..
קרן חולה עלייך בובה שיילי.!
וואייי עכשיו קראתי ת'סיפורר מהתחלהה ..
אבל מהה שסער יבוא ויקח אותה לאיזה עיר אחרת אנערףף לאנשהוו שיתלוננו עליוו שיחזירו אותה לבית יתומים..
כי מהה עדיף את זה מאשר לסבול ככהה יאוו ..
ה~מ~ש~ך !#@#
יוווו איזה מסכנההההההה
😢 😢
מסכנההההה =\ תמשיכיי
חג שמח